Bluetooth luidspreker

67 Discussies voor in Bluetooth luidspreker

Begin discussie
    BreaKingNät 3 maanden geleden in Bluetooth luidspreker

Waar zijn de JBL luidsprekers gebleven?

Ik kan momenteel geen producten van JBL vinden bij digitec (Bluetooth-luidsprekers).

+1

7

Anonymous 11 maanden geleden in Bluetooth luidspreker

Aanbevelingen

Ik ben op zoek naar een doos die veel indruk maakt. Wat kun je me aanraden dat geen fortuin kost? Het belangrijkste is dat het geluid van goede tot zeer goede kwaliteit moet zijn. Bovendien moet het volume heel hard zijn. Het liefst zo hard dat de buren kunnen klagen.

4

nuclearcity 9 maanden geleden in Bluetooth luidspreker

Beperk het volume permanent voor kleine kinderen

Heeft chatgpt gelijk? Is er echt alleen Sonos? Weet iemand alternatieve apparaten? En nee, geen Tonie Box Bedankt :-) https://chatgpt.com/share...

1

OhmeoDipinto38 9 maanden geleden in Bluetooth luidspreker

Mijn aankoop

Hallo gistermiddag heb ik een W-king koffer gekocht en de betaling gedaan met klarna nu als ik mijn aankoop wil bekijken in de mijn bestellingen sectie vertelt het me dat ik geen bestelling heb geplaatst waarom? Hoe kan ik ook de mijn bestelling en de tracking bekijken? Hartelijk dank en vriendelijke groeten Giampiero.

2

Bitronic 10 maanden geleden in Bluetooth luidspreker

BT-luidspreker met aptX

Weet iemand of er BT speakers of partyspeakers zijn die aptX-HD en/of aptX-LL ondersteunen? Helaas is de informatie moeilijk te vinden of niet beschikbaar.

2

djcrash14 1 jaar geleden in Bluetooth luidspreker

Sony GTK-XB60 stopt met opladen na drie minuten

Mijn Sony-speaker laadde de batterij niet meer op, dus heb ik de batterij vervangen door een nieuwe en de connector schoongemaakt. Het oplaadlampje gaat branden en geeft aan dat hij oplaadt als ik de speaker in het stopcontact steek. Na ongeveer drie minuten verdwijnt het oplaadlampje en stopt (denk ik) het opladen. Als ik de stekker uit het stopcontact haal en er weer in steek, gaat het lampje pas na ongeveer vijf minuten aan. Dan moet ik de stekker weer uit het stopcontact halen en erin steken om hem weer drie minuten te laten opladen, enzovoort. Ik ben bijna klaar met het proberen van deze speaker, maar ik wil hem nog een kans geven om hem te redden. Ik heb hem nu ongeveer 4 jaar en hij werkte altijd prima (aangesloten) en 3 jaar lang laadde de batterij op zoals het hoorde. Sinds ongeveer een jaar kon ik de speaker niet meer gebruiken, tenzij hij aangesloten was. Alvast bedankt

0

innofeld 1 jaar geleden in Bluetooth luidspreker

Nieuw merk

Voeg producten van dit merk toe: "genelec". https://www.genelec.com/ 🤠

1

nicolefrancioni 1 jaar geleden in Bluetooth luidspreker

UE Boom 3 laadt niet meer op

Kocht de Boom Box in januari 2021. Tot nu toe heeft het perfect gewerkt. Nu laadt hij niet meer op. Hij reageert nergens meer op (zelfs niet op een reset). Wat kan ik doen? Of waar kan ik hem laten repareren? De garantie is al verlopen.

4

nuclearcity 1 jaar geleden in Bluetooth luidspreker

Bluetooth-luidspreker met handsfree functie (telefonie/microfoon) en powerbankfunctie

Hallo. Ik ben op zoek naar een Bluetooth-luidspreker die; a) kan worden gebruikt als powerbank en b) een microfoon heeft zodat telefoongesprekken via de speaker gevoerd kunnen worden (handsfree) en c) niet ultraklein maar ook niet megagroot moet zijn. Welke modellen zijn allemaal mogelijk? Bedankt :-)

1

innofeld 1 jaar geleden in Bluetooth luidspreker

Verzoek om informatie

Is dat het vorige en beroemde "Cambridge SoundWorks" merk?

0

FranklinR941 1 jaar geleden in Bluetooth luidspreker

Teufel rockster air kan niet worden ingeschakeld

Hallo Community Ik heb een probleem met mijn Teufel rockster air. Allereerst moet ik zeggen dat ik geen batterij heb, maar op de website van Teufel staat dat hij aan zou moeten gaan zonder batterij, wat bij mij niet het geval is. Hij knippert alleen op de batterij-indicator door de rode LED. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

0

nuclearcity 2 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Bluetooth Boombox

Hallo Gemeenschap, Ik neig naar de JBL Boombox 3, maar qua prijs is de Sony SRS-XG500 aantrekkelijker. Heeft iemand ervaring met beide? Mijn criteria: redelijk luid Stofdicht (beide zijn dat) Bluetooth multipoint (hebben beide dit?) Redelijke app om te bedienen Bedankt :-)

0

nathalie.scherz 3 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Bluetooth luidspreker met microfoonaansluiting

Ik zoek een kleine actieve ue Roll stijl luidspreker met een microfooningang met fantoomvoeding (voor een enkele microfoon zonder batterij). Bestaat dit?

4

andisun12 3 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Soundboks gaan

Zal Digitec de Soundboks gaan opnemen in het assortiment

2

Catanese_48 2 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Wonderboom 3

Hallo, wanneer is de Wonderboom 3 bij jullie verkrijgbaar?

1

Schonoblöd 3 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Bluetooth luidspreker voor een etentje

Ik zoek luidsprekers die gebruikt kunnen worden bij een etentje in een zaal. Het idee is om op elk van de ongeveer zes tafels een luidspreker te kunnen zetten en ze allemaal vanaf dezelfde smartphone met een muziek-app te kunnen bedienen. Voor zover ik weet is dit mogelijk met UE Boom 3, maar ik probeer de prijs onder de 100 per tafel te krijgen.

6

mezgerc 4 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Frequentierespons, niveau en vermogenswaarden in de specificatie

Het zou mooi zijn als er in de specificaties en filters voor luidsprekers extra informatie stond over frequentierespons, niveau- en vermogenswaarden of andere meetwaarden. Dit zou het zoeken naar geschikte sprekers vereenvoudigen.

1

Fazli Fazliu 3 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Luidspreker voor Samsung TV

Hallo, ik ben wanhopig op zoek naar een luidspreker die via WLAN communiceert met een Samsung TV (ue75mu8000txzg). Zodat beeld en geluid niet uit elkaar lopen. Natuurlijk zou het fijn zijn om er een te hebben waar een batterij in zit, zodat hij draagbaar is in de huiskamer.

0

Anonymous 5 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Luidspreker van Divoo

Digitec, kunt u alstublieft de opvolgers Timebox-Evo en Tivoo-Max in het Divoo-assortiment opnemen?

4

durum235 4 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Anker Soundcore Motion Boom

Hallo samen Ik heb gezien dat het muziekdoosje "Anker Soundcore Motion Boom" dit jaar is uitgebracht, maar ik heb het alleen te koop zien staan bij Duitse en Oostenrijkse online winkels en niet bij Digitec, noch bij andere Zwitserse online winkels. Weet je of en wanneer de doos in Zwitserland wordt uitgebracht? (Er zijn ook aanbiedingen voor andere Anker dozen op Digitec). Dank u en vriendelijke groeten

0

Serdal4053 8 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Op zoek naar een Bluetooth luidspreker met veel bas!

Ik neig naar de Marshall en de JBL xtreme. Wat kun je nog meer meenemen?

+5

14

n.bramato 7 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Aptx

Aptx filter ontbreekt om alleen de luidsprekers te tonen die aptx hebben

4

Anonymous 4 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Bluetooth luidspreker voor PC

Hallo Zeme Ik zoek een oplossing voor de volgende opstelling / scenario: Ik gebruik momenteel een headset bij mijn gaming PC. Omdat ik daar echter af en toe alleen Netflix of Youtube consumeer, ben ik momenteel op zoek naar een Bluetooth-speaker. Omdat mijn hele opstelling erg minimalistisch is en de luidsprekers wat minder gebruikt zouden worden, zijn de volgende criteria ZEER belangrijk: + Compatibel met PC via Bluetooth* + Klein en compact* *= De luidspreker staat waarschijnlijk achter het scherm. Ik wil graag dat de luidspreker zo onopvallend mogelijk is, idealiter zou ik de luidspreker zelfs onder de tafel in de kabelgoot plaatsen. Leuk om te hebben: + Permanente verbinding? Zodat ik hem niet telkens handmatig hoef in te schakelen en gewoon de geluidsuitgang op de PC kan kiezen. + Goede geluidskwaliteit + Afstandsbediening Hopelijk heb je wat ideeën :)

4

M.Jutzi 5 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

UE Megaboom 3 of UE Boom 3

Ik ben op zoek naar een nieuwe jukebox en weet niet zeker of de niet zeker of de UE Megaboom 3 of de UE Boom 3 is voor mij geschikter. Wat zijn de voor- en nadelen?

2

Anonymous 4 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Beolit 20

Hé, weet iemand wanneer de Bang Olufsen Beolit 20 hier verkrijgbaar is en voor welke prijs?

1

Ultimato 4 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Trillingsspreker

Is er een manier om te zoeken naar trillingen/resonantie luidsprekers? Ik kan geen categorie vinden.

0

cramora 4 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Productvergelijking zinloos...

Ah de goede oude jaren... hoe stom dat klinkt, maar het is wel een beetje waar. Ik wilde luidsprekers vergelijken, maar dat bleek een zinloze bezigheid. Waarom? In 3/4 van de gegevens staat onbekend. Als ik onbekend met onbekend wilde vergelijken, had ik zeker iets gevonden. Ik vind het erg jammer dat zo'n geweldige functie volkomen nutteloos is als de producten niet goed worden geregistreerd. Slechts één van de 9 producten had een indicatie van het muziekvermogen en de frequentie... alle anderen onbekend. Wat maakt het uit, ik google deze informatie zelf wel uit. Ik wilde alleen vragen of anderen hetzelfde probleem hebben?

3

Anonymous 9 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Bluetooth systeem met goede bas

Hallo samen Ik zoek een goed hifi-systeem dat Bluetooth ondersteunt Ik zou graag willen weten wat je kunt aanbevelen. Criteria: - ondersteunt Bluetooth - goede bas - neutraal geluid - niet duurder dan 250 frank Groeten, Yannik

+3

9

buayadarat 5 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Verlanglijstje mobiele luidsprekers

De volgende luidsprekers worden in audiofiele kringen zeer geprezen, maar ontbreken hier in het assortiment: Tribit MaxSound Plus (en andere modellen van Tribit) Anker Soundcore Motion + Anker Soundcore 2 Earfun UBOOM

3

Zoki11 5 jaren geleden in Bluetooth luidspreker

Draagbare luidsprekers met aansluitingen voor SD-geheugenkaart en USB-stick

Zijn er draagbare luidsprekers met aansluitingen voor SD-geheugenkaarten en USB-sticks? Zo niet, waarom zijn ze dan niet in de mode?

2

30 van 67 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Bluetooth luidspreker
StartBegin discussie