Vieta pro Adagio
Ik zou graag willen dat je de vieta pro adagio bluetooth speaker voorstelt, omdat ik die niet op hun sites kan bestellen (exclusieve levering aan Spanje en Portugal) ....
0
Ik zou graag willen dat je de vieta pro adagio bluetooth speaker voorstelt, omdat ik die niet op hun sites kan bestellen (exclusieve levering aan Spanje en Portugal) ....
0
Kocht de Boom Box in januari 2021. Tot nu toe heeft het perfect gewerkt. Nu laadt hij niet meer op. Hij reageert nergens meer op (zelfs niet op een reset). Wat kan ik doen? Of waar kan ik hem laten repareren? De garantie is al verlopen.
7
Hallo Community Ik heb een probleem met mijn Teufel rockster air. Allereerst moet ik zeggen dat ik geen batterij heb, maar op de website van Teufel staat dat hij aan zou moeten gaan zonder batterij, wat bij mij niet het geval is. Hij knippert alleen op de batterij-indicator door de rode LED. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
1
Ik kan momenteel geen producten van JBL vinden bij digitec (Bluetooth-luidsprekers).
7
Ik ben op zoek naar een doos die veel indruk maakt. Wat kun je me aanraden dat geen fortuin kost? Het belangrijkste is dat het geluid van goede tot zeer goede kwaliteit moet zijn. Bovendien moet het volume heel hard zijn. Het liefst zo hard dat de buren kunnen klagen.
4
Heeft chatgpt gelijk? Is er echt alleen Sonos? Weet iemand alternatieve apparaten? En nee, geen Tonie Box Bedankt :-) https://chatgpt.com/share...
1
Hallo gistermiddag heb ik een W-king koffer gekocht en de betaling gedaan met klarna nu als ik mijn aankoop wil bekijken in de mijn bestellingen sectie vertelt het me dat ik geen bestelling heb geplaatst waarom? Hoe kan ik ook de mijn bestelling en de tracking bekijken? Hartelijk dank en vriendelijke groeten Giampiero.
2
Weet iemand of er BT speakers of partyspeakers zijn die aptX-HD en/of aptX-LL ondersteunen? Helaas is de informatie moeilijk te vinden of niet beschikbaar.
2
0
Voeg producten van dit merk toe: "genelec". https://www.genelec.com/ 🤠
1
Hallo. Ik ben op zoek naar een Bluetooth-luidspreker die; a) kan worden gebruikt als powerbank en b) een microfoon heeft zodat telefoongesprekken via de speaker gevoerd kunnen worden (handsfree) en c) niet ultraklein maar ook niet megagroot moet zijn. Welke modellen zijn allemaal mogelijk? Bedankt :-)
1
Is dat het vorige en beroemde "Cambridge SoundWorks" merk?
0
Hallo Gemeenschap, Ik neig naar de JBL Boombox 3, maar qua prijs is de Sony SRS-XG500 aantrekkelijker. Heeft iemand ervaring met beide? Mijn criteria: redelijk luid Stofdicht (beide zijn dat) Bluetooth multipoint (hebben beide dit?) Redelijke app om te bedienen Bedankt :-)
0
Ik zoek een kleine actieve ue Roll stijl luidspreker met een microfooningang met fantoomvoeding (voor een enkele microfoon zonder batterij). Bestaat dit?
4
Zal Digitec de Soundboks gaan opnemen in het assortiment
2
Hallo, wanneer is de Wonderboom 3 bij jullie verkrijgbaar?
1
Ik zoek luidsprekers die gebruikt kunnen worden bij een etentje in een zaal. Het idee is om op elk van de ongeveer zes tafels een luidspreker te kunnen zetten en ze allemaal vanaf dezelfde smartphone met een muziek-app te kunnen bedienen. Voor zover ik weet is dit mogelijk met UE Boom 3, maar ik probeer de prijs onder de 100 per tafel te krijgen.
6
Het zou mooi zijn als er in de specificaties en filters voor luidsprekers extra informatie stond over frequentierespons, niveau- en vermogenswaarden of andere meetwaarden. Dit zou het zoeken naar geschikte sprekers vereenvoudigen.
1
Hallo, ik ben wanhopig op zoek naar een luidspreker die via WLAN communiceert met een Samsung TV (ue75mu8000txzg). Zodat beeld en geluid niet uit elkaar lopen. Natuurlijk zou het fijn zijn om er een te hebben waar een batterij in zit, zodat hij draagbaar is in de huiskamer.
0
Digitec, kunt u alstublieft de opvolgers Timebox-Evo en Tivoo-Max in het Divoo-assortiment opnemen?
4
Hallo samen Ik heb gezien dat het muziekdoosje "Anker Soundcore Motion Boom" dit jaar is uitgebracht, maar ik heb het alleen te koop zien staan bij Duitse en Oostenrijkse online winkels en niet bij Digitec, noch bij andere Zwitserse online winkels. Weet je of en wanneer de doos in Zwitserland wordt uitgebracht? (Er zijn ook aanbiedingen voor andere Anker dozen op Digitec). Dank u en vriendelijke groeten
0
Ik neig naar de Marshall en de JBL xtreme. Wat kun je nog meer meenemen?
14
Aptx filter ontbreekt om alleen de luidsprekers te tonen die aptx hebben
4
4
Ik ben op zoek naar een nieuwe jukebox en weet niet zeker of de niet zeker of de UE Megaboom 3 of de UE Boom 3 is voor mij geschikter. Wat zijn de voor- en nadelen?
2
Hé, weet iemand wanneer de Bang Olufsen Beolit 20 hier verkrijgbaar is en voor welke prijs?
1
Is er een manier om te zoeken naar trillingen/resonantie luidsprekers? Ik kan geen categorie vinden.
0
3
Hallo samen Ik zoek een goed hifi-systeem dat Bluetooth ondersteunt Ik zou graag willen weten wat je kunt aanbevelen. Criteria: - ondersteunt Bluetooth - goede bas - neutraal geluid - niet duurder dan 250 frank Groeten, Yannik
9
De volgende luidsprekers worden in audiofiele kringen zeer geprezen, maar ontbreken hier in het assortiment: Tribit MaxSound Plus (en andere modellen van Tribit) Anker Soundcore Motion + Anker Soundcore 2 Earfun UBOOM
3
30 van 68 discussies