Cameratas

17 Discussies voor in Cameratas

Begin discussie
    Zebbel94 2 jaren geleden in Cameratas

Camerabinnenzak voor Fjällräven Kånken No. 2

Hallo Gemeenschap, Ik ben op zoek naar een binnenste cameratas voor mijn Fjällräven Kånken No. 2 tas. Ik heb een Sony ZV-E10 met Sigma 18-50mm 2.8 lens. Zou graag mijn camera in de binnentas stoppen met misschien nog iets anders en in mijn tas zonder dat er bijna geen ruimte overblijft aan de zijkanten voor bijvoorbeeld een paraplu of iets dergelijks. Kan iemand een goede aanraden?

2

tinu.heiniger 1 jaar geleden in Cameratas

Rugzak met dagrugzak

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een rugzak waar ik mijn X-H1 met de XF100-400mm aan kan opbergen en waar ik ook een dagrugzak bij kan gebruiken. Heeft iemand een aanbeveling? Budget - zo min mogelijk :-)

3

hirscsil 1 jaar geleden in Cameratas

F-Stop ICU Pro Groot

Hallo Samen Op de een of andere manier kan ik niet alle F-Stop ICU's vinden, behalve de Pro Large. Heb ik die gewoon over het hoofd gezien of zit die niet in het assortiment? En zo niet, zit die er dan alsnog bij? Alvast heel erg bedankt!

2

Anonymous 2 jaren geleden in Cameratas

Cameratas Canon Coolpix P1000

Kan iemand een goede cameratas aanbevelen voor de Canon Coolpix P1000? Hartelijk dank!

4

c 3 jaren geleden in Cameratas

Camerarugzak geschikt voor Zwitsers persoonlijk item

Hallo Ik zoek een camerarugzak of -tas die in de massa zou vallen voor persoonlijke spullen van Swiss. Maximale afmetingen zijn 40cmX30cmX10cm Heeft iemand hier ervaringen mee, of zou het beter zijn de rugzak in de koffer te verpakken? Bedankt voor je antwoord ;) LG

3

Anonymous 3 jaren geleden in Cameratas

Cameratas voor Nikon Z7 met Nikon z 70-200mm met 2x teleconverter

Ik wil geen enorme rugzak meezeulen als ik op pad ben met mijn Nikon Z7 met Nikon z 70-200mm met 2x teleconverter. Toch wil ik het geheel tussendoor in een zakje kunnen stoppen. Na uren zoeken in online winkels heb ik NIET gevonden wat ik zoek. Ken je iets compacts waar deze combinatie in past?

2

Rugzak voor Tele

Goede dag samen Ik ben op zoek naar een rugzak waar een Canon EF 500 f4 met aangesloten camera comfortabel in past. De bruikbare totale hoogte moet dus 48-50 cm zijn. Omdat veel rugzakken de opgegeven binnenhoogte meten zonder de binnenvoering/inleg, heb ik jullie advies nodig. De hoogte van mijn Gitzo 30l wordt bijvoorbeeld opgegeven als 48 cm, maar in werkelijkheid is het maar ongeveer 42 cm... Er zou nog de grotere 45l versie zijn, maar de Gitzo rugzak heeft voor mij veel te veel lussen en riemen. Hartelijk dank!

2

Op zoek naar een cameratas voor een Canon EOS 250d + 2 lenzen

Howdy Ik zoek een tas voor een camera met twee lenzen. Ik wil de tas graag in een rugzak kunnen opbergen of als schoudertas of zo kunnen dragen. Ik weet 0 over dit segment en hoop op jullie steun. Budget <100.- Thx jongens

1

stefanpieren1 4 jaren geleden in Cameratas

Kleine camerarugzak voor op de fiets

Beste mountainbikers Ik zou in de toekomst graag een spiegelloze camera met bevestigde lens (Fuji XT30 met 10-24mm of vergelijkbaar) meenemen op mijn fietstochten. Ik rijd graag licht - momenteel een Camelbak, waar alleen mijn portemonnee, mobiele telefoon, water en een jas in passen. Dit zijn de dingen die naast de camera ruimte moeten hebben. Kun je iets zo klein mogelijk aanbevelen dat comfortabel te dragen is en toch de camera beschermt? Of hoe doe je dat? Hartelijk dank!

4

alain.keller91 4 jaren geleden in Cameratas

Camerarugzak met ruimte voor drones en bagage

Hallo samen Al mijn googelen helpt niet, ik kan gewoon niet vinden wat ik zoek. Ik zoek een rugzak waar ik het volgende in kwijt kan (en waar in ieder geval de camera goed bij kan): - Systeemcamera met één lens - 1-2 extra lenzen - diverse kleine accessoires (batterijen, SD-kaarten, filters, micro) - DJI Mavic Pro 2 (met controller, batterijen en kabels etc.) - DJI FPV (met bril, batterijen, kabels enz.) De drone kan ook buiten worden vastgebonden. - Driepoot - Gimbal voor camera - En nu het moeilijkste punt: er moet ook wat bagage mee: - Iets te eten - slaapzak - eventueel een tent - enz. Vooral de extra bagage gooit - althans vanuit mijn gezichtspunt - bij de meeste providers roet in het eten. Maar misschien heeft iemand er al ervaring mee. Ik zie uit naar je hulp,

4

Maurice04 5 jaren geleden in Cameratas

geschikte fotorugzak gezocht

Hallo samen. Helaas was mijn eerste rugzak een miskoop (te weinig ruimte). Kun je een rugzak aanbevelen voor de volgende uitrusting? Canon Eos 5D Mark IV + batterijgreep Canon 24 - 70mm Canon 70 - 200mm DJI Mavic Pro 2 + controller Reisstatief

3

Anonymous 8 jaren geleden in Cameratas

Cameratas

Goedendag Ik ben op zoek naar een chambera tas waarin een 17 inch laptop; een spiegelreflex en 3 actiecamera's ruimte hebben bij voorbaat dank.

3

Becky74 6 jaren geleden in Cameratas

Camerarugzak

Hoi. Ik zoek een rugzak waar ik een Sony Alpha 6400 met 2 lenzen en accessoires plus een DJI Mavic pro met afstandsbediening, 3 accu's en oplaadkabel en een GoPro met wat accessoires in kwijt kan zonder extra vakken en die nog steeds doorgaat als 2e hands bagage in het vliegtuig. Ik vlieg American, wat niet zo precies is als Zwitsers en Lufthansa, maar het mag niet groter zijn dan een handbagage. O ja, en de oplaadkabel van de mobiele telefoon moet er nog in passen.

2

hirscsil 6 jaren geleden in Cameratas

F-Stop

Goede dag Is er een mogelijkheid dat de camera / outdoor rugzakken van F-Stop Gear (bijv. AJNA, TILOPA) in het assortiment worden opgenomen? Ze bieden het voordeel dat, afhankelijk van de eisen, verschillende maten inzetstukken voor de camera en accessoires in de rugzak kunnen worden geïntegreerd. Helaas zijn ze niet bepaald op veel plaatsen in Zwitserland te vinden. Vriendelijke groeten

3

claude121 8 jaren geleden in Cameratas

Camera inleg

Grüezi mitenand Ik zoek een inlegvel dat je in en uit een rugzak kunt doen. Het merk f-stop biedt zogenaamde ICU's - Internal Camera Units. Dit is gewoon een inzetstuk dat ik bijvoorbeeld met mijn Douchebag Hugger 30L kan gebruiken. Is er een alternatief voor de IC's? Veel dank en vriendelijke groeten

3

dance_easy 7 jaren geleden in Cameratas

Cameratas voor Canon SX730 HS

Ik zoek een geschikte, kleine, kick-proof, harde schaal/tas met een lus voor de nek. Welke tas is geschikt voor deze camera?

0

Krono 8 jaren geleden in Cameratas

Vervoer van camera in wandelrugzak

Hallo allemaal. Hoe draag jij je camera altijd in je wandelrugzak? Ik wikkel het altijd in een doek om het een beetje te beschermen. Maar op dit moment zoek ik naar een betere oplossing. Weet iemand een goede? Ik gebruik een Canon 80D.

+1

14

Orde van de
discussies

17 van 17 discussies

Naar boven
Forum voor Cameratas
StartBegin discussie