Goed maar goedkoop.
1
1
Wanneer zal Digitec de nieuwe Amaran 150C en 300C aan zijn assortiment toevoegen? Het lijkt erop dat deze twee lampen de optimale instapverlichting zullen zijn.
0
Ik beheer het Instagram-account voor mijn atelier en daarvoor maak ik foto's van onze afgewerkte meubels (banken, fauteuils enz.) Soms maak ik ook video's. Momenteel gebruik ik een ringlamp met een kabel die niet genoeg licht geeft en de kabel werkt op mijn zenuwen. Heeft iemand een suggestie voor 1-2 lampjes op batterijen?
2
Ik film vooral materialen, machines en mensen. (Tutorials) Ik wil graag belichten met een reflector. Welke accessoires worden hier aanbevolen? (Licht en reflector)
1
Hallo Ik wil graag foto's en video's maken van voedsel bijv. muffins, taarten ect.... Ik ben op zoek naar een lampje en weet niet wat het beste zou zijn. Kun je me iets aanbevelen?
2
Zal Digitec de nieuwe Aputure Amaran lampen (100D of 200D) in zijn assortiment opnemen?
1
2
2
Kan iemand een goede fotolamp aanbevelen voor het volgende scenario: Ik heb een kantoor van 10m2 dat verlicht wordt met plafondspots. Als ik iets op de kantoortafel heb staan dat ik wil presenteren door het van bovenaf te filmen, zijn de spots op het plafond suboptimaal, omdat je ze gereflecteerd ziet. Daarom zoek ik iets dat ik achter/naast het bureau op kantoor kan zetten en dat goed en zonder schaduwen verlicht.
1
TIPA-winnaar 2020 - wordt deze opgenomen in de reeks? De RGB Mini Creative Light M1 zou ook interessant zijn.
1