Constant licht

10 Discussies voor in Constant licht

Begin discussie
    chrischi1 6 maanden geleden in Constant licht

Goed maar goedkoop.

Ik ben momenteel bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf en het produceren van interviews, employer branding video's en diverse andere videoformats voor klanten. Hiervoor heb ik een krachtig continu licht nodig dat dimbaar is en flexibel kan worden aangepast aan verschillende opnamesituaties. Het is vooral belangrijk dat het voldoende kracht heeft voor veeleisende scenario's, zoals opnamen in het raam. Een videograaf raadde me de Godox VL150 aan, maar met 150W lijkt hij een beetje te zwak. Op het bureau werkten we met de Nanlite Forza 300B, die bruikbaar was, maar in sommige situaties toch zijn grenzen bereikte. Ik ben daarom op zoek naar een nog krachtiger alternatief. Heeft iemand aanbevelingen voor een continulamp die genoeg vermogen biedt voor professionele producties, dimbaar is en ook geschikt is voor contrastrijke scènes met tegenlicht? Hartelijk dank voor jullie input!

1

x_sascha_x 2 jaren geleden in Constant licht

Inleiding Amaran 150C en 300C

Wanneer zal Digitec de nieuwe Amaran 150C en 300C aan zijn assortiment toevoegen? Het lijkt erop dat deze twee lampen de optimale instapverlichting zullen zijn.

0

PYA|PaNiCc 3 jaren geleden in Constant licht

Meubelfotografie

Ik beheer het Instagram-account voor mijn atelier en daarvoor maak ik foto's van onze afgewerkte meubels (banken, fauteuils enz.) Soms maak ik ook video's. Momenteel gebruik ik een ringlamp met een kabel die niet genoeg licht geeft en de kabel werkt op mijn zenuwen. Heeft iemand een suggestie voor 1-2 lampjes op batterijen?

2

Wolfgang Funke 4 jaren geleden in Constant licht

Zoek videolamp voor gebruik op locatie en in de studio

Ik film vooral materialen, machines en mensen. (Tutorials) Ik wil graag belichten met een reflector. Welke accessoires worden hier aanbevolen? (Licht en reflector)

1

Anonymous 4 jaren geleden in Constant licht

Verlichting voor gerechten

Hallo Ik wil graag foto's en video's maken van voedsel bijv. muffins, taarten ect.... Ik ben op zoek naar een lampje en weet niet wat het beste zou zijn. Kun je me iets aanbevelen?

2

canonica7 4 jaren geleden in Constant licht

Aputure Amaran serie

Zal Digitec de nieuwe Aputure Amaran lampen (100D of 200D) in zijn assortiment opnemen?

1

Grasshoppers1 4 jaren geleden in Constant licht

Staafarmatuur voor lichtschilderingen

Hallo Ik zoek een lamp om lightpaintings mee te doen. Dit zijn de twee die voor mij in het geding komen. Ik weet niet helemaal zeker welke ik moet nemen. Welke zou je aanbevelen? https://www.digitec.ch/de/s1/product/nanlite-pavotube-ii-6c-rgb-stableuchte-dauerlicht-13395332?gclid=EAIaIQobChMI99ba_7ah7gIVkNGyCh1aoQ1yEAQYBSABEgK_r_D_BwE&gclsrc=aw.ds https://www.digitec.ch/en/s1/product/godox-lc500-ice-rod-light-constant-light-9859950?gclid=EAIaIQobChMIqajH-NOj7gIVBed3Ch0FGgFHEAQYAyABEgIzUPD_BwE&gclsrc=aw.ds

2

Deean 4 jaren geleden in Constant licht

De juiste verlichting

Hallo samen Ik film interviews, maak muziekvideo's met mijn DSLR-camera. Ik heb studioflitsers, maar nu wil ik goede continuverlichting aanschaffen. Hiervoor wil ik graag hoofdlicht, invullicht en spotlicht vinden, dus drie lichtbronnen die bij elkaar passen. De lampen moeten LED zijn, oplaadbare batterijen hebben zodat ik buiten kan fotograferen, en niet te omslachtig zijn om te vervoeren. Sterk licht, dimbaar om de helderheid aan te passen en aanpasbaar aan het omgevingslicht (kleuring instelbaar). Heeft iemand in het oerwoud van mogelijkheden een optimale aanbeveling vanuit zijn ervaring? Veel dank.

2

Neonpower 4 jaren geleden in Constant licht

Continu licht voor productvideo's

Kan iemand een goede fotolamp aanbevelen voor het volgende scenario: Ik heb een kantoor van 10m2 dat verlicht wordt met plafondspots. Als ik iets op de kantoortafel heb staan dat ik wil presenteren door het van bovenaf te filmen, zijn de spots op het plafond suboptimaal, omdat je ze gereflecteerd ziet. Daarom zoek ik iets dat ik achter/naast het bureau op kantoor kan zetten en dat goed en zonder schaduwen verlicht.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Constant licht

Godox Rond RGB Mini Creatief Licht R1

TIPA-winnaar 2020 - wordt deze opgenomen in de reeks? De RGB Mini Creative Light M1 zou ook interessant zijn.

1

Orde van de
discussies

10 van 10 discussies

Naar boven
Forum voor Constant licht
StartBegin discussie