Docking station + USB-hub

160 Discussies voor in Docking station + USB-hub

Begin discussie
    philikinic 6 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Dock voor 2 beeldschermen met omschakelbare oplaadfunctie via USB-C (voor pc en Mac)

Hallo allemaal Ik heb momenteel een HP docking station en gebruik er 2 schermen bij en ik ben tot nu toe erg tevreden. Ik kan onze apparaten (Surface en Macbook Air) via USB-C aansluiten en ze laden meteen op. Dat is geweldig, maar ik wil de apparaten niet altijd opladen. Zelfs na lang zoeken ben ik nog geen dockingstation tegengekomen dat het volgende kan: - Aansluiting via USB-C - 2 x DisplayPort-aansluitingen en of HDMI - Werkt voor PC en idealiter ook voor Macbook Air / Apple - De oplaadfunctie via USC-C kan ook worden uitgeschakeld, zodat je met de 2 beeldschermen kunt werken zonder de laptop op te laden.

4

Anonymous 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

2 pc's + notebook op één monitor / toetsenbord / muis en headset

Hallo samen Mijn doel is om 2 pc's en een notebook aan te sluiten op één monitor en slechts één toetsenbord/muis/hoofdtelefoon te gebruiken. De apparaten worden niet tegelijkertijd gebruikt, maar moeten gemakkelijk kunnen worden omgeschakeld. Hardware details: - PC 1 --> Moederbord Asus ProArt B760 Creater Wifi - PC 2 --> Moederbord HP 212A - Notebook --> HP Elitebook 850 G7 - Monitor --> AOC Ultrawide 3440x1440p (2x Displayport en 2x HDMI) Gewenste verbindingen: - Internet LAN - Video + geluid - Toetsenbord (bedraad) - Headset / muis (draadloos) Ik heb geprobeerd een schema op te nemen zodat het misschien makkelijker te begrijpen is: https://ibb.co/f8Xfpm5 Kan iemand me hiermee helpen en eventueel "een" specifiek product aanbevelen? Bij voorbaat dank :)

+2

7

Anonymous 5 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Caldigit Element 5 Hub

Hé Galaxus, de Element 5 Hub is net uitgebracht door Caldigit. Gaaf ding met Thunderbolt 5. Wanneer is deze bij jullie verkrijgbaar?

2

marcoriesen 4 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Ugreen Revodok max 213

Hallo Digitec, is er een reden waarom je deze doc niet in je assortiment hebt? Het is waarschijnlijk een van de beste op dit moment. Helaas kun je het nergens anders in Zwitserland kopen. Erg jammer

1

stoody1990 5 maanden geleden in Docking station + USB-hub

2 schermen met verschillende afbeeldingen

Hallo allemaal. Ik heb een laptop met slechts één HDMI-uitgang en één USB-C zonder Thunderbolt en zonder displaypoort (geen videosignaaloverdracht). Ik wil echter graag 2 beeldschermen met verschillende beelden aansluiten. Is er een manier om 2 monitoren met verschillende beelden aan te sluiten met behulp van een dockingstation of adapter? Wat heb ik nodig? Hartelijk dank.

1

LuckyChild24 6 maanden geleden in Docking station + USB-hub

USB-C hub voor beeldoverdracht Samsung Galaxy S22 Ultra > ext. monitor, incl. opladen smartphone

> Hallo allemaal! Kan iemand mij een tip geven over welke USB-C hub van Digitec het mogelijk maakt om beelden over te zetten van mijn Samsung Galaxy S22 Ultra naar mijn externe monitor, met gelijktijdig opladen van de smartphone? Alvast bedankt! ....... > Mijn eerste poging met de Axagon HMC-5G2 USB-C hub (USB-C, 5 poorten) was helaas geen succes. ........' > Ik kon zonder problemen mijn Windows tablet gebruiken op de externe monitor via deze USB-C hub, maar op de Samsung Galaxy S22 Ultra blijft het beeld op de externe monitor om de 5 seconden of zo overschakelen naar zwart. .... > Zou de i-tec USB-C Nano Dock werken (artikel 11128064)? . Details -------------- . >Initiële situatie: Ik heb een Samsung Galaxy S22 (Ultra) smartphone (Andriod), die ik eerder via een adapterkabel (USB-C naar DisplayPort) op mijn externe monitor heb aangesloten. De monitor heeft DP-aansluiting V1.2 (en ook DVI-aansluitingen). Dit heeft altijd goed gewerkt, het beeld van de smartphone werd duidelijk weergegeven op de monitor. Het gebruik van Samsung DEX (desktop extensie) werkt ook perfect. Voor de bediening gebruik ik een Bluetooth muis en toetsenbord. Het nadeel is dat ik de smartphone niet kon opladen tegelijkertijd met het gebruik van de externe monitor. Dus besloot ik een USB-C hub van Digitec te kopen die gelijktijdig gebruik van de externe monitor en het opladen van de smartphone ondersteunt. Ik koos voor het Axagon HMC-5G2 product (USB-C, 5 poorten), samen met een nieuwe DVI kabel en USB-C lader 3A. > Getest op de Windows tablet: Nadat ik de USB-C hub had ontvangen, heb ik eerst de volgende test uitgevoerd: Ik heb mijn Microsoft Windows tablet via de USB interface en de nieuw gekochte USB-C hub aangesloten op de DVI interface van de ext. monitor. En zie, het werkt. Windows herkent dit als een tweede monitor en ik kan nu op beide schermen werken. Tot nu toe goed, zelfs de tablet wordt parallel opgeladen. > Samsung Galaxy S22 Ultra Vervolgens wilde ik dezelfde opstelling implementeren met mijn Samsung Galaxy S22 Ultra smartphone. Ik sloot de USB-C hub aan op de DVI interface van de externe monitor via de USB-C interface van de smartphone. En inderdaad, het beeld (als een pure spiegeling van de Android interface of bij gebruik van Samsung DEX) wordt correct overgebracht naar de externe monitor. Tegelijkertijd wordt de smartphone opgeladen. >Misgedrag: ongeveer elke 5 seconden gaat de monitor heel even op zwart, daarna wordt het beeld weer hersteld. Dit is natuurlijk niet acceptabel. Aangezien de beeldoverdracht vanaf de smartphone via de "USB-C naar DisplayPort adapter" tot nu toe perfect heeft gewerkt, ga ik momenteel uit van een incompatibiliteit tussen de pas aangeschafte Axagon HMC-5G2 USB-C hub (USB-C, 5 poorten) met het Android besturingssysteem of met de Samsung smartphone.

0

Anonymous 6 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Wanneer is de hub voor Mac Mini M4 2024 bij u verkrijgbaar?

Bonjour digitec et Merci... RayCue Nieuwe Hub & Standaard met NVMe/ M.2 SATA SSD voor alle nieuwe Mac Mini M4/M4Pro Ontworpen voor 2024 Mac Mini Snelheden tot 10Gbps / 40Gbps / 80Gbps-compatibel voor Thunderbolt 5/4/3 Compatibel voor Thunderbolt 3/4/5 Ondersteunt SSD tot 8 TB SD/TF-kaartlezer 3,5mm audio-aansluiting 4K@60Hz HDMI-uitgang (10Gbps) Hoogwaardige aluminiumlegering

1

derekp0704 6 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Docking station

Ik ben op zoek naar een Thunderbolt 4 docking station. Het moet twee DisplayPorts of twee HDMI poorten (of één van elk) hebben voor het aansluiten van twee externe 4K monitoren. Het is ook belangrijk dat het een aan/uit-knop heeft waarmee je de aangesloten notebook direct kunt starten (Asus Vivobook 16X). Idealiter heeft het ook een Toslink-aansluiting voor het aansluiten van een Sonos Ray (maar dit is niet essentieel). Iemand suggesties? Ik krijg liever feedback van andere Digitec klanten dan dat ik alle mogelijke docking stations afzonderlijk bestudeer. Alvast bedankt.

0

Anonymous 7 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Dock voor MacBook Pro M4 Max Dual Monitor 5K-installatie

Hallo lieve community, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! 😊 Ik ben op zoek naar een geschikt dock voor mijn MacBook Pro met M4 Max chip. Het is voor mij belangrijk dat ik twee Samsung Viewfinity S9 5K monitoren met 60Hz kan aansluiten via Thunderbolt - tegelijkertijd wil ik ook de MacBook zelf als scherm kunnen gebruiken. Een 2,5 Gbit Ethernetpoort zou voor mij ideaal zijn (maar minstens 1 Gbit), en een paar extra USB-poorten (USB-A of USB-C) zouden handig zijn voor het aansluiten en opladen van bijvoorbeeld de muis en het toetsenbord. Ik ben echter enigszins overweldigd door de grote keuze aan producten. Is er misschien een "duizendpoot" die aan al deze wensen voldoet? 😄 Ik heb het dock pas in maart nodig, als ik mijn kantoor verhuis. Misschien zijn er tegen die tijd goede Thunderbolt 5 docks die zeker de gewenste prestaties leveren. Hartelijk dank voor jullie tips en aanbevelingen! 🙏

0

letspretend 8 maanden geleden in Docking station + USB-hub

USB-hub zonder vaste kabel?

Ik ben op zoek naar een USB-hub met USB-C en USB-A voor mijn bureau. Ik heb een bureau dat omhoog en omlaag kan. Omdat achter de pc kruipen ook vervelend is, zoek ik een USB-hub voor op het bureau. Er zijn 1001 hubs voor laptops met een kabel van 20 cm. Daar heb ik niets aan. Ik heb liever een aansluitkabel van 2 meter, wat geen probleem zou zijn als het apparaat gewoon een USB-C ingang zou hebben. Vroeger hadden alle hubs een USB-B poort. De Delock 88271 ziet er goed uit, maar ik heb geen extra aansluitingen nodig. Ik heb al netwerk, HDMI en co. in mijn PC. Helaas kun je hier niet filteren op hubs zonder vaste kabel. Je kunt ook niet filteren op het feit dat het GEEN netwerk- of HDMI-aansluiting mag hebben. Ik weet dus niet waar ik op moet filteren om de producten te krijgen. Weet iemand iets geschikts?

3

Amnesio 7 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Voedingsprestatiegegevens voor actieve USB-hubs als filtercriterium?

Ik ben op zoek naar een betrouwbare, actieve USB-hub (7 poorten, USB 3.x type A, efficiënte oplaadmogelijkheden voor verschillende apparaten) en zit vast in het selectieproces. Sommige fabrikanten schuwen het om de gedetailleerde stroom-/vermogensgegevens (max. ampère/watt/volt) van hun voedingen te publiceren. Dit maakt vergelijken moeilijk als je er zeker van wilt zijn dat alle poorten kunnen worden voorzien van de beste hoeveelheid "sap" volgens de USB-specificaties. https://de.wikipedia.org/wiki... Is het mogelijk voor Digitec om de prestatiegegevens van de voeding voor actieve USB-hubs op te nemen als filtercriterium in het product? Bijvoorbeeld als een "max. watt per poort" specificatie?

0

Claudens 9 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Dubbele bewaking van pc op dockingstation en laptop via USB-C

Ik hoop dat iemand met verstand van hardware me wat informatie kan geven, Google geeft niet precies wat ik zoek. Ik heb een PC met dubbele monitoren, maar het moederbord is ouder en heeft nog geen USB-C uitgangen. Ik wil mijn pc als bestaand systeem via een dockingstation naar de dubbele monitoren houden, maar een laptop via USB-C op het dockingstation aansluiten en het beeld (via monitorswitch) naar de dubbele monitoren uitbreiden. Met andere woorden, mijn pc is mijn pc, maar ik kan de laptop van het werk ertussen aansluiten en de monitoren gebruiken. De muis en het toetsenbord kunnen natuurlijk worden aangesloten op het dockingstation. Kent iemand zo'n opstelling waarbij gemak troef is en die toch betaalbaar is? Hartelijk dank voor jullie advies.

1

nova3 10 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Dockingstation voor gaminglaptop

Hallo allemaal, Ik ben een beetje de weg kwijt als het gaat om docking stations. Ik heb een laptop die ik via een dockingstation wil aansluiten op 3 schermen (DP). Deze zijn Full HD maar ik wil ook graag de 144 hz bereiken die de schermen hebben. Welk docking station kun je aanbevelen? Bestaat er wel een docking station dat dit kan? Mijn laptop is trouwens een HP Omen 17-cm2730nz Bedankt voor jullie hulp!

4

migobuzz 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Docking station voor Macbook en Gamer PC

Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een dockingstation waarop ik mijn pc, mijn scherm en mijn draadloze toetsenbord en muis kan aansluiten via een USB-verbinding. Ik wil ook graag mijn Macbook aansluiten via USB-C om erop te werken voor de universiteit. Het moet mogelijk zijn om het toetsenbord en de muis voor de Macbook te gebruiken via een dockingstation. De apparaten werken niet samen, ik ben of aan het gamen of aan het werk (hahah). Bestaat er een dockingstation waar ik eenvoudig heen en weer kan schakelen? Bedankt voor jullie hulp!

8

twwwt 10 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Op zoek naar een speciale USB-hub voor Mac Book Pro M2

Hallo, ik ben op zoek naar een USB-hub voor de volgende wensen. Bestaat er zoiets: ik heb een Mac Book Pro M2 waarop ik momenteel een 4K-monitor heb aangesloten via USB-C, waarbij de notebook stroom krijgt van de monitor (dus data en stroom via deze kabel). Ik wil nu graag een USB-hub tussen de twee aansluiten zodat ik meer USB-poorten beschikbaar heb om extra apparaten op aan te sluiten; 2x USB-A en 1x USB-C zou genoeg zijn. Het is voor mij belangrijk dat de USB-hub de notebook van stroom blijft voorzien via het beeldscherm (ik wil niet dat een USB-hub met een eigen voeding dit in plaats daarvan doet). Verder moet het nog steeds mogelijk zijn dat het beeldscherm een 4K resolutie weergeeft en het videosignaal via USB ontvangt (alleen nu via de USB-hub). Hoewel de notebook nog steeds een USB-C poort beschikbaar heeft, kan deze niet worden gebruikt vanwege ruimtebeperkingen. Ook het beeldscherm heeft andere USB-poorten, maar die zijn allemaal al bezet. Daarom is de eis uiteindelijk om slechts één USB-C poort op de notebook te gebruiken en deze te verdelen over alle apparaten.

1

paolodemarchi 11 maanden geleden in Docking station + USB-hub

Docking station voor HP Spectre X360 14

Hallo allemaal. Ik wil 2 schermen (2560 X 1440) op mijn nieuwe HP Spectre X360 14 aansluiten. De laptop heeft slechts 2 USB-C poorten (ook voor opladen) en 1 USB A. Ik heb al 3 docking stations geprobeerd (G5 van HP, Targus Dock190 en een goedkope HDMI 2 poort replicator) en ze zijn allemaal niet compatibel. Ik weet zeker dat de laptop het probleem is, dus is er iemand met dit type laptop die een werkend dock met 2 schermen gebruikt? Hartelijk dank

0

JulienJ834 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Op zoek naar een dockingstation voor ASUS Vivobook Pro 15 OLED RTX 3050

Hallo, Ik ben op zoek naar een dockingstation voor mijn ASUS Vivobook Pro 15 OLED RTX 3050. Hij heeft 150W laadvermogen nodig. Het heeft een Thunderbolt 4 poort. Ik wil graag de netwerkkabel, een DisplayPort kabel en 2x USB voor toetsenbord en muis aansluiten op het docking station. Is er een model dat dit allemaal kan terwijl je alleen de thunderbolt aansluit? Bedankt voor jullie feedback

1

emmi91 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Gebruik 2 schermen met ingeklapte laptop Hyper Drive Universal USB-C 7in1 Dual HDMI Mobiel Dock

Hallo allemaal, Ik heb het bovenstaande docking station van Hyper gekocht voor HO - maar als ik beide schermen aansluit op dit docking station en mijn Windows laptop (HP) sluit, verdwijnt 1 scherm . Ik kan beide schermen alleen gebruiken als de laptop open is . en het tweede scherm loopt alleen synchroon - kan het zijn dat dit artikel "Hyper Drive Universal USB-C 7-in1 Dual HDMI Mobile Dock (USB C) " dit niet ondersteunt ? Zo niet, welke zou voor mij optimaal zijn in het HO, zo mogelijk zeer compact. Groeten Emmanuel

1

Anonymous 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Koopadvies USB hub

Omdat de verscheidenheid aan producten en de filteropties hier een beetje overweldigend zijn, wil ik vragen of iemand goede tips heeft. Ik ben op zoek naar een USB-hub met de volgende eisen - min 2x USB-C - min 2x USB-A - kaartlezer - USB 3.1 of 3.2 met maximale snelheid (veel bieden alleen de 5Gb/s van USB 3.0) - passieve voeding - indien mogelijk een lange kabel om de aansluitingen van een toren naar de tafel te leiden. Indien nodig is een verlenging ook mogelijk - De primaire aansluiting kan USB-C of USB-A zijn. HDMI of LAN heb ik niet nodig, maar ik kan ermee leven als het product deze aansluitingen heeft.

0

GalaxyMelone 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

usb hub voor het aansluiten van iPhone, externe DVD, etc.

Ik heb een 4-poorts USB-A 3.0 hub besteld bij i-tec om mijn verschillende accessoires aan te sluiten op mijn nieuwe Macbook Air die alleen 2 USB-C ingangen heeft. Blijkbaar geeft deze hub geen stroom door (Macbook melding: USB accessoire heeft stroom nodig; Sluit "SuperDrive..." aan op een USB poort van deze Mac). Welk type hub moet ik dan kopen? Hoe kan ik zeggen dat de hub ook als oplader werkt?

0

Saendu81 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

USB hub / docking station voor gaming laptop HP Omen 16

Hallo samen Ik heb sinds kort de HP Omen 16 als notebook die ik ook voor gamen gebruik. https://www.digitec.ch/de/s1/product/hp-omen-16-wf0078ng-1610-intel-core-i7-13700hx-32-gb-2000-gb-de-notebook-36060827?supplier=406802 Thuis heb ik 2 schermen die ik wil aansluiten en dit met de volgende HUB (had ik nog van de zakelijke notebook) https://www.digitec.ch/de/s1/product/acer-mini-usb-c-dockingstation-usb-hub-16225416?supplier=406802 Het probleem is dat de HUB erg warm wordt en na een bepaalde tijd valt de USB verbinding van muis en toetsenbord weg. Ik neem aan dat de HUB dit niet aankan. Ik heb een voeding direct op de notebook Hebben jullie aanbevelingen voor een betaalbaar docking station / HUB voor de HP Omen 16? Het volgende is aangesloten: 1x AOC AG273QXP via DP https://www.digitec.ch/de/s1/product/aoc-ag273qxp-2560-x-1440-pixel-27-monitor-13901173?supplier=406802 1x AOC 24G2U/BK via HDMI https://www.digitec.ch/de/s1/product/aoc-24g2ubk-1920-x-1080-pixel-24-monitor-12098786?supplier=406802 1x Razor Black Widow Elite 2x USB 1x Razor Basilisk V2 1x USB 1x LAN kabel Bedankt voor alle aanbevelingen. Ik zal de HUB terugsturen omdat deze nog onder de garantie valt.

1

penthaz 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

hyperdrive hdmi 10-in-1

Ik heb net dit apparaat ontvangen, dat is bijgewerkt en het gebruik met een pc bevordert. Nee, het werkt niet. Kent iemand dit apparaat? Of is er een soortgelijk apparaat MAAR een die wel met een PC werkt?

2

G4exe 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Docking station voor 2 computers

Hallo, Mijn beginsituatie: ik heb een Windows computer, die ik gebruik voor gamen enz. Voor mijn werk gebruik ik mijn Macbook Air M2. Ik wil mijn Macbook via een dockingstation aansluiten op mijn monitor, zodat ik de muis en het toetsenbord op beide apparaten kan gebruiken (helaas heb ik geen Bluetooth-apparaten). Het docking station heeft daarom één aansluiting nodig voor mijn Windows PC en één voor de Macbook. Heeft iemand ervaring met zo'n station?

1

Nanos.the.grey 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Dock voor MacBook Pro M2 (2023) & 2 externe beeldschermen (HDMI)

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een dock waarmee ik een MacBook Pro M2 (Thunderbolt/USB-C) kan aansluiten op mijn twee externe monitoren (elk via HDMI). De externe monitoren mogen niet "gespiegeld" worden, dus uiteindelijk wil ik 3 onafhankelijke monitoren hebben (1x laptop en 2x extern). Wat gebruiken jullie? Opladen & RJ45 zijn geen must. Bedankt voor jullie suggesties.

1

C.K979 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Satechi dockingstation en USB-hub - Mac Mini hub met USB-C poort

Ondanks verschillende M.2 geheugens 1T / 4T, wordt de schijf (SATA) zonder duidelijke reden uitgeworpen. De geheugenboom is beschadigd, de bestanden zijn niet meer leesbaar. Gegevensverlies! Apple OSX 13.6

0

Giif1 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Docking station voor vaste computer en laptop

Hallo samen Ik heb thuis een computer met 2 monitoren, muis, toetsenbord enz. Mijn plan is om een USB-C uitgang van de pc aan te sluiten op een dockingstation. Al mijn randapparatuur en de monitoren worden aangesloten op dit dockingstation. Het docking station moet ook een tweede USB-C ingang hebben. Zodat ik mijn werklaptop via USB-C op de tweede ingang kan aansluiten en zo de randapparatuur en de beeldschermen kan gebruiken die ik op het docking station heb aangesloten. Maar omdat het dockingstation op een ontoegankelijke plek staat, is het opnieuw aansluiten van de kabels op het dockingstation zelf uitgesloten. Het is de bedoeling dat alleen de USB-C zichtbaar is voor de laptop. Helaas heb ik via de zoekfunctie van Digitec geen geschikt product gevonden, weet jij iets? Alvast bedankt en met vriendelijke groet

1

Anonymous 2 jaren geleden in Docking station + USB-hub

Docking station met USB-A voeding

Hallo, Ik ben op zoek naar een eenvoudig dockingstation voor een Lenovo of HP notebook. Het dockingstation moet RJ45, HDMI, minstens 3 USB-poorten hebben en niet te veel kosten. Ik heb een lamp gekocht die via USB-A moet worden opgeladen. Het docking station moet dus minstens één USB-A poort van stroom voorzien (helaas is dit niet op te zoeken bij digitec en de fabrikanten vermelden dit bijna nooit op hun website). Ideeën?

2

muellerarmin 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Dock voor Thinkpad P52

Hallo Samen Het is relatief moeilijk om erachter te komen welke docks op een Thinkpad P52 passen. Als iemand het weet, graag ook alternatieven voor Lenovo, want Lenovo is vrij duur. Hoofdverbinding met laptop: Thunderbolt Dit zijn de poorten die ik nodig heb: ten minste 1 USB-C minstens 3 USB-A HDMI-poorten of andere voor 2 schermen Netwerk Het moet geen troep zijn, maar het hoeft ook geen CHF 280 te kosten. Hartelijk dank

1

Arxnuss 1 jaar geleden in Docking station + USB-hub

Dockingstation 2xDP 2k 144hz

Hallo samen Is er een docking station dat 2xDP poorten heeft en 1440p met 144hz ondersteunt? En zo ja, dan graag geen extreem dure :) Bedankt

1

bodenmann.heinrich 2 jaren geleden in Docking station + USB-hub

DELL Precision 3470

Ik heb een oplaadkabel nodig voor een DELL Precision 3470: kan deze ook via een HP docking station worden opgeladen? (HP Essential G5 (USB C)

1

30 van 160 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Docking station + USB-hub
StartBegin discussie