Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Gevarenindicator

3 Discussies voor in Gevarenindicator

Begin discussie
    myriam.streit 3 jaren geleden in Gevarenindicator

(Methaan)gas- en rookmelder gecombineerd

Ik lijd aan anosmie (volledig verlies van reukzin) sinds een ongeluk. Daarom moet ik nu een rook- en gasmelder (methaan, geen CO) kopen (heb een gasfornuis). Het meest praktische en gemakkelijkst te installeren zou een gecombineerd apparaat zijn. Weet iemand iets?

0

DarthShadow 5 jaren geleden in Gevarenindicator

Home Slimme Beveiliging

Hallo samen Ik zoek zowel een rookmelder als een watermelder en een sensor voor deur, raamopening enz. Is er een goede fabrikant? Het is nogal stom als ik meerdere apparaten van verschillende fabrikanten moet kopen en maar één app heb voor alle monitoring. Bedankt

1

Anonymous 6 jaren geleden in Gevarenindicator

Rookmelder voor Fritz!Box 7590 via DECT UEL, (W)LAN of vergelijkbaar.

Hallo allemaal, heeft iemand van jullie praktische ervaring met een rookmelder die in een netwerk staat met een Fritzbox, bijvoorbeeld met de 7590, d.w.z. die eventuele waarschuwingen extern doorstuurt naar de smartphone? Mijn tot nu toe rudimentaire 'Smart Home' is momenteel gebaseerd op de Fritz!Box 7590. Aangezien AVM nog geen rookmelder aanbiedt, zou een 'compatibele' rookmelder, voor zover ik het goed begrijp, het "DECT ULE" protocol moeten ondersteunen, zoals de telefoons, timer, radiatorregelaar van AVM, of via (W)LAN. Via digitec/SUCHE vond ik alleen https://www.digitec.ch/de/s1/product/gigaset-elements-smoke-detector-heimautomatisierung-6037190?tagIds=7-1170 (zie https://www.digitec.ch/de/s1/product/gigaset-elements-alarm-system-s-inklusive-wasser-und-rauchmelder-heimautomatisierung-8590774#popup) in het digitec assortiment vanaf 26.11.18, maar volgens de productbeschrijving/vragen zou deze rookmelder alleen met het Gigaset basisstation moeten werken... Bedankt voor eventuele tips, of nog beter, productsuggesties :-)

2

Orde van de
discussies
Forum voor Gevarenindicator
StartBegin discussie