Gimbal

11 Discussies voor in Gimbal

Begin discussie
    Anonymous 1 maand geleden in Gimbal

Gimbal voor 24-105 mm lens

Hallo allemaal Ik heb een nieuwe 24-105mm lens gekocht en ben dol op de DJI RS 4 Mini Combo gimbal. In de productbeschrijving staat dat een optimale taring wordt bereikt met een 27-70mm lens. Heeft iemand van jullie ervaring met een grotere/zwaardere lens? Bedankt voor jullie hulp.

2

Anonymous 3 jaren geleden in Gimbal

Gimbal voor Sony Alpha 7 II

Goedenavond, Ik zoek een gimbal voor mijn Sony Alpha 7 III. Ik heb verschillende recensies en artikelen gelezen. Na wat onderzoek kwam ik uit bij twee producten: Zhiyun WEEBILL-S Image Transmission Pro Kit en de Moza AirCross 2 Professional. Voor mij hebben deze twee producten me overtuigd met hun functies (vooral de inceptie- en volgmodus). Nu is er een behoorlijk prijsverschil (ongeveer 150,- voor de Zhiyun Weebill S Image Transmission Kit en de Moza AirCross 2 Professional). Kan iemand mij een van de producten aanbevelen? (Of ook graag een andere) Het volgende is voor mij belangrijk: - goede stabilisatie tijdens normaal lopen - Beginstand (360° rotatie) - Volgmodus (waarbij de gimbal een voorwerp volgt) - Prijsgrens bij ca. 600,- - Moet een gewicht van meer dan 2,5 kg kunnen stabiliseren. Bedankt voor je hulp Mfg

0

info 3 jaren geleden in Gimbal

Gimbal voor Sony Alpha 7ii

Hallo allemaal Ik heb hier op de homepage verschillende gimbals ontdekt. Maar ik weet niet zeker welke geschikt zijn voor de Sony Alpha 7ii. Zou dankbaar zijn voor steun.

1

Anonymous 3 jaren geleden in Gimbal

Gimbal voor BMPCC 4K

Hé Ik zoek een gimbal voor de Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K, liefst voor een prijs onder de 300,-. Een snel antwoord zou fijn zijn.

1

エミリア 4 jaren geleden in Gimbal

Gimbal voor EOS250D + EF-S 18-55

Hallo allemaal, Welke gimbal is geschikt voor de EOS 250D in combinatie met de EF-S 18-55 (max. prijs CHF 600)? De Dji Ronin-SC heeft helaas een beperkte actieradius, heb je daar last van? https://www.digitec.ch/de/s1/product/dji-ronin-sc-pro-combo-systemkamera-2kg-gimbal-11491806 Is de Dji Ronin-S compatibel met de EOS250D?

0

info 5 jaren geleden in Gimbal

Gimbal voor Sony 4K-FDR-AX33 camera

Ik zoek een gimbal voor Sony 4K-FDR-AX33 camera. Wat raadt u aan? Bedankt en groeten Andi

0

TheMischi 5 jaren geleden in Gimbal

Zoom met Gimbal = Zoom Smartphone?

Als ik mijn Huawei p30 pro op een gimbal zet en inzoom, haal ik dan de hele 0,6x-50x eruit? (bijvoorbeeld met een Osmo 2/3). Zowel in de standaard foto app, als in de gimbal app?

0

nicfab0303 6 jaren geleden in Gimbal

Ronin sc

De nieuwe Ronin sc gimbal is zojuist geïntroduceerd. Weet iemand wanneer deze beschikbaar komt?

1

Mike T. 6 jaren geleden in Gimbal

Gimbal voor Sony RX100 IV

De titel zegt het al. Ik zoek een gimbal die geschikt is voor mijn Sony RX100 IV. De prijs is in principe irrelevant. Kan iemand van jullie iets aanbevelen?

1

Ich 7 jaren geleden in Gimbal

Onderwater Gimbal

Hallo samen Ik zoek een gimbal voor het duiken. Is er iets beschikbaar?

3

mittimmit 6 jaren geleden in Gimbal

Kraan 3

Gaat u ook de Kraanvogel 3 aanbieden?

3

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Gimbal
StartBegin discussie