Gimbal voor actiecamera
Hallo samen op zoek naar een geschikte Gibal voor mijn Dji Action 5 Pro die compatibel is Ik zie hier helaas alleen voor smartphones ond normale camera's
0
Hallo samen op zoek naar een geschikte Gibal voor mijn Dji Action 5 Pro die compatibel is Ik zie hier helaas alleen voor smartphones ond normale camera's
0
Hallo allemaal Ik heb een nieuwe 24-105mm lens gekocht en ben dol op de DJI RS 4 Mini Combo gimbal. In de productbeschrijving staat dat een optimale taring wordt bereikt met een 27-70mm lens. Heeft iemand van jullie ervaring met een grotere/zwaardere lens? Bedankt voor jullie hulp.
2
Goedenavond, Ik zoek een gimbal voor mijn Sony Alpha 7 III. Ik heb verschillende recensies en artikelen gelezen. Na wat onderzoek kwam ik uit bij twee producten: Zhiyun WEEBILL-S Image Transmission Pro Kit en de Moza AirCross 2 Professional. Voor mij hebben deze twee producten me overtuigd met hun functies (vooral de inceptie- en volgmodus). Nu is er een behoorlijk prijsverschil (ongeveer 150,- voor de Zhiyun Weebill S Image Transmission Kit en de Moza AirCross 2 Professional). Kan iemand mij een van de producten aanbevelen? (Of ook graag een andere) Het volgende is voor mij belangrijk: - goede stabilisatie tijdens normaal lopen - Beginstand (360° rotatie) - Volgmodus (waarbij de gimbal een voorwerp volgt) - Prijsgrens bij ca. 600,- - Moet een gewicht van meer dan 2,5 kg kunnen stabiliseren. Bedankt voor je hulp Mfg
0
Hallo allemaal Ik heb hier op de homepage verschillende gimbals ontdekt. Maar ik weet niet zeker welke geschikt zijn voor de Sony Alpha 7ii. Zou dankbaar zijn voor steun.
1
Hé Ik zoek een gimbal voor de Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K, liefst voor een prijs onder de 300,-. Een snel antwoord zou fijn zijn.
1
Hallo allemaal, Welke gimbal is geschikt voor de EOS 250D in combinatie met de EF-S 18-55 (max. prijs CHF 600)? De Dji Ronin-SC heeft helaas een beperkte actieradius, heb je daar last van? https://www.digitec.ch/de/s1/product/dji-ronin-sc-pro-combo-systemkamera-2kg-gimbal-11491806 Is de Dji Ronin-S compatibel met de EOS250D?
0
Ik zoek een gimbal voor Sony 4K-FDR-AX33 camera. Wat raadt u aan? Bedankt en groeten Andi
0
Als ik mijn Huawei p30 pro op een gimbal zet en inzoom, haal ik dan de hele 0,6x-50x eruit? (bijvoorbeeld met een Osmo 2/3). Zowel in de standaard foto app, als in de gimbal app?
0
De nieuwe Ronin sc gimbal is zojuist geïntroduceerd. Weet iemand wanneer deze beschikbaar komt?
1
De titel zegt het al. Ik zoek een gimbal die geschikt is voor mijn Sony RX100 IV. De prijs is in principe irrelevant. Kan iemand van jullie iets aanbevelen?
1
Hallo samen Ik zoek een gimbal voor het duiken. Is er iets beschikbaar?
3
Gaat u ook de Kraanvogel 3 aanbieden?
3