MIST DIFFUSER ZWART filter van Hoya
Ben je van plan de MIST DIFFUSER BLACK filters van Hoya aan je assortiment toe te voegen?

2
Ben je van plan de MIST DIFFUSER BLACK filters van Hoya aan je assortiment toe te voegen?
2
Jammer dat Digitec de ND-filters van Freewell niet heeft. Ze staan zeer bekend om hun goede prijs-prestatieverhouding.
3
Hallo Samen Ik heb onlangs de Sony a6400 gekocht. Nu ben ik op zoek naar een sterfilter, maar die zijn er niet voor zulke kleine lenzen als de 6400. Ik heb deze set hier staan: https://www.digitec.ch/de/s1/product/sony-alpha-6400-kit-16-50-mm-2420mpx-11fps-wlan-kamera-10328244 De lensdraad heeft een diameter van 40,5. Zou het mogelijk zijn een geschikt sterfilter voor deze draad in het assortiment op te nemen? Ik zie uit naar je antwoord. LG Marco
2
Hallo allemaal samen Ik heb onlangs de Sigma 16mm 1.4 gekocht voor mijn Sony a6400. Ik heb nu gemerkt dat ik op mijn Ronin SC ondanks het diafragma van 1.4 met een sluitertijd van 1/60 wil fotograferen, wat buiten op klaarlichte dag alleen mogelijk is met een ND-filter omdat er veel te veel licht is. Ik las ook op het net dat je in het begin een variabel filter moet kopen, omdat dat veel gemakkelijker is en je het niet steeds hoeft te vervangen. Nu mijn vraag, volgens sommige recensies zouden de variabelen supergoed zijn, maar volgens anderen zijn ze grot slecht, wat is waar, of wat is het? Wat zouden jullie aanbevelingen zijn? Bedankt voor uw antwoorden LG Marco
1
Hallo Digitec-gemeenschap :) Ik zoek een filter voor nachtfotografie en heb helaas nog niets gevonden.... Het gaat om het wegfilteren van "lichtvervuiling", d.w.z. het wegfilteren / minimaliseren van meer geel-oranje tinten. Wordt er zoiets aangeboden? Veel dank bij voorbaat!
3
Ik zoek een sterfilter voor mijn Nikon D500. Bestaat zoiets hier en zo ja, hoe heet het. Helaas heb ik niets gevonden?
1
Ik ben nog betrekkelijk nieuw in de fotografie. Voornamelijk landschapssteden. Nu wilde ik een grijsverloopfilter kopen voor experimenten en een polarisatiefilter. Wat kan ik aanbevelen? Voor hobbyfotografie. Ik gebruik een D5300 met een kitlens en een Tamron diII 12-24 mm F4,5.
8
Ik zoek een filteradapterring zodat ik mijn 77mm filter op een 67mm filterdraad van een lens kan schroeven. Ik heb gezocht bij B+W, maar niets gevonden. Heb ik iets over het hoofd gezien? Zo niet, ken je dan goede alternatieven? Veel dank en groeten
3
Ik zoek een verloopfilter voor de camera in de titel. Ik weet hier niet veel van, maar ik wil er een die de lucht donkerder maakt. Dus van donker bovenaan naar normaal onderaan. Kan iemand er een aanbevelen?
2
Het zou cool zijn als Digitec in de toekomst kleurenfilters aan zijn assortiment zou toevoegen.
3
Hallo samen Thuis hebben we een 500mb/sec lijn. Op zich extreem veel en snel, maar mijn kamer is een verdieping lager dan de router. Het internet over de stroom laten lopen is zinloos omdat de verdiepingen gescheiden stroomstromen hebben (en nee, het is niet de wifi van de buren ;) ). We gebruikten de nieuwe router/modem van UPC Cabelcom. Ze zeggen dat het snel gaat. Ik heb al een repeater geïnstalleerd. --> Met de repeater haal ik 75mb/download en max. 30mb/upload. Mijn vraag is nu, is het de moeite waard om een professionele router aan te schaffen, bijvoorbeeld van Asus (zie onderstaande link), om mijn internetsnelheid eventueel te verhogen tot 100mb -150mb? Ik maak me vooral zorgen over het bereik van de router. En zou dit compatibel zijn met de modem/router van UPC? Repeater: AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E, ac1300/n450 Asus router: ASUS RT-AC88U, ac2167/n1000
8