Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Ontwikkelborden + Kits

16 Discussies voor in Ontwikkelborden + Kits

Begin discussie
    Anonymous 2 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Chipcrisis voor makers

Wanneer denk je dat het tij weer zal keren wat betreft ontwikkelingsbesturen? Op dit moment is er bijna niets beschikbaar. De Raspberry Pies, de Jetson Nano van Nvidia en ga zo maar door. De weinige opties die je hebt zijn meestal te dure aanbiedingen op ricardo.

1

Anonymous 8 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

LattePanda

Zou je de LattePanda aan je assortiment kunnen toevoegen? Dit is een single board computer met volledige Windows 10

7

cwriter 3 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Radxa Rock 5

Zal de Rock 5 verkrijgbaar zijn bij Digitec? https://forum.radxa.com/t... Momenteel lijken alleen Ameridroid en Allnet distributeurs te zijn, waarbij Allnet zich alleen richt op detailhandelaren in Zwitserland.

5

MartF422 3 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Makeymakey Bagpack Bananaversary

Bitte das Makeymakey Bagpack Bananaversary ins Sortiment nehmen 🙏 : https://makeymakey.com/products...

1

gjoker86 5 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Raspi met 8GB Ram

Wohoo :) wanneer heb je dit op voorraad?

2

Schiiins 6 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Google Koraal

Zou het mogelijk zijn om de Coral producten - USB accelerator of het complete dev board - in het assortiment op te nemen?

3

CryptCC 4 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Kleur Maximite 2

Zou het mogelijk zijn om de Colour Maximite 2 aan het assortiment toe te voegen? https://geoffg.net/maximite.h... Vriendelijke groeten

1

Pokemaniaccc 5 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Odroid Go Advance

Geacht Digitec Team Gaat u de nieuwe Odroid Go Advance in uw assortiment opnemen?

1

AlphaPanda 6 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Atomische Pi

Beste Digitec Team, gaat u de nieuwe Atomic Pi van Digital Loggers aan uw assortiment toevoegen?

5

Donlatric 5 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Raspberry Pi 3B+ / problemen met de voorraad ??

Hallo daar, Vraag me af hoe het zit met de Rpi 3 B+ .... 3 maanden vertraging, en de Rpi 4 is nog goedkoper dan de 3B+ !!! Enig idee wanneer je weer wat Rpi 3B+ op voorraad hebt?

0

Pulox 7 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Programmeren

Hallo mensen Ik wil leren programmeren. Ik heb tonnen youtube video's bekeken maar ik begrijp het nog steeds niet omdat ze op een bepaald punt beginnen en niet bij het begin. Daarom zoek ik een goed boek of software om mee te leren programmeren, ik ga liever voor Java omdat ik dat veel gehoord heb. Bedankt voor je aanbevelingen LG

5

SwissNergized 6 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

LattePanda Alpha ?

Hallo, Is het de bedoeling om de LattePanda Alpha hier te leveren? Ik heb gehoord dat dit het krachtigste ontwikkelbord is en dat het een M.2 PCI-E x4 heeft om een eGPU toe te voegen (wat ik zoek). Bedankt!

3

andybaecher 7 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Qualcomm DragonBoard 410c

Helaas is er geen winkel in Zwitserland die dit bord verkoopt, zijn er plannen om het in jullie assortiment op te nemen?

6

raudiwyss 7 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Breng alsjeblieft de Odroid-Go: Tinker Game Boy

Een supercoole handheld kit met kleurendisplay die in de VS wordt aangeboden voor 32 USD plus belastingen en verzendkosten. Het heeft weinig zin om zo'n ding zelf te importeren, maar voor 49,- bij digitec zou het het absolute summum zijn. (Nou ja, misschien zou het 59 zijn.-) De levering omvat het moederbord en alle benodigde onderdelen zoals de behuizing, het scherm, een luidspreker en de batterij. zie bijv. https://www.heise.de/make...

0

sjlyons50 7 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Raspberry Pi 3 B+

Ik zie dat de Raspberry Pi 3B+ nu is uitgebracht. Wanneer krijgen jullie die op voorraad? Kun je er zeker van zijn dat als je ze hebt, ik er minstens één zal bestellen, waarschijnlijk zal een van mijn zoons ook een bestelling plaatsen. Ik heb momenteel 3 (of 4) Pi Model B+'s, 2 (of 3) Pi 2's, en 3 Pi 3B's. Ik heb ook nog een oude Model B, maar die heeft een kapotte SD-kaartsleuf. Als je er een paar ter beoordeling gaat aanbieden (zoals het MSI Moederbord), reken dan op mij!

2

Anonymous 8 jaren geleden in Ontwikkelborden + Kits

Sinds de alleenstaanden hierheen zijn verhuisd, moet ik ze altijd zoeken in het menu

Lange tijd waren Raspberry Pi en Co. vrij gemakkelijk en begrijpelijk te vinden onder moederborden. Sinds ze verplaatst zijn naar "Gaming + Gadgets", moet ik in het menu altijd raden waar ze nu staan. Wat heeft de Raspi met gamen te maken? En een ontwikkelbord is ook zeker geen gadget. Ik begrijp robotica en elektrotechniek maar half: De Raspi zelf is evenveel elektronica als elk ander moederbord. Een extra breadboard onder elektronica kan ik accepteren, maar vanuit mijn oogpunt is de Raspi eerst een computer. Ik heb ook moeite om het een ontwikkelbord te noemen. Componenten past in mijn ogen, maar eigenlijk versta ik hieronder individuele componenten en niet hele borden. Mijn suggestie: Verplaats de categorie "Developer Boards + Kits" terug onder "PC Componenten" en noem het "Single Board Computer", "Embedded Computer" of "Raspberry Pi & Co".

1

Orde van de
discussies

16 van 16 discussies

Naar boven
Forum voor Ontwikkelborden + Kits
StartBegin discussie