Sleutel mobiele telefoon

8 Discussies voor in Sleutel mobiele telefoon

Begin discussie
    Anonymous 1 maand geleden in Sleutel mobiele telefoon

Mobiele telefoon met toetsenbord en de mogelijkheid om apks te installeren

Hallo Ik ben op zoek naar een mobiele telefoon met drukknoppen, het liefst flip, maar waarop ik ook apps kan installeren zoals spotify, whatsapp en signal, weet jij er een die ook bij een Zwitserse dealer besteld kan worden?

1

ichorrr 10 maanden geleden in Sleutel mobiele telefoon

Drukknop mobiele telefoon met WhatsApp?

Bestaat er nog steeds een mobiele telefoon met WhatsApp?

5

wendy 2 maanden geleden in Sleutel mobiele telefoon

Feature telefoon 5G-klaar

Hallo, heeft Galaxus een aantal modellen featurephones op voorraad voor het 5G-netwerk? Swisscom zal oudere telefoons eind 2025 niet meer ondersteunen. Bedankt!

1

LiniertEtherna90 2 maanden geleden in Sleutel mobiele telefoon

Stomme telefoon

Hallo, ik ben op zoek naar een eenvoudige mobiele telefoon met Whatsapp-functie (ook videobellen), kaarten of Waze, internettoegang en e-mail. Kan iemand mij helpen? Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld Qin F22 pro?

1

LiniertEtherna90 9 maanden geleden in Sleutel mobiele telefoon

Mobiele telefoon en camera met drukknop

Hallo, ik ben op zoek naar twee dingen. Ten eerste wil ik mijn smartphone vervangen door een mobiele telefoon met drukknop. Het moet een eenvoudig model zijn, maar met WhatsApp- en e-mailfunctie. En ten tweede ben ik op zoek naar een camera die heel goede foto's maakt (als vervanging voor een iPhone), maar ik ben geen professionele fotograaf. Vriendelijke groeten

1

Schoggimaa 11 maanden geleden in Sleutel mobiele telefoon

Mobiele telefoon met drukknop zonder camera

Ik ben op zoek naar een mobiel zonder camera voor mijn dochter. Het mag alleen gebruikt worden als noodtelefoon als ze alleen reist. Geen Facebook geen Whatsapp etc. Bestaat zoiets nog? Hartelijk dank voor uw hulp Vriendelijke groeten

2

Anonymous 1 jaar geleden in Sleutel mobiele telefoon

Is er een mobiele telefoon met een druk op de knop waarop je Google Authenticator, apps voor internetbankieren, etc. kunt installeren?

Zie titel, hartelijk dank voor uw informatie.

2

olivitotem 1 jaar geleden in Sleutel mobiele telefoon

4G telefoon

2G werkt niet meer in Zwitserland en tegen het einde van 2025 zal 3G ook niet meer werken. De meeste telefoons hebben alleen 2G of zelfs 3G, wat voor de meeste klanten nutteloos is. Het grote probleem is dat er vaak geen informatie is over de standaard die de telefoon ondersteunt. Zou Galaxus deze informatie kunnen toevoegen?

1

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Sleutel mobiele telefoon
StartBegin discussie