Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Toetsenbord

250 Discussies voor in Toetsenbord

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Toetsenbord

Is het mogelijk om de IQUNIX F97 met CH-indeling in de winkel te krijgen?

Het nieuwe IQUNIX F97 toetsenbord is uit en ik zou er graag een kopen met een CH layout. Digitec is geregistreerd als officiële partner van Iqunix. Het zou geweldig zijn als het binnenkort gekocht kan worden.

+4

11

xX.Reto.Xx 5 jaren geleden in Toetsenbord

Welk gaming toetsenbord moet ik nemen?

Hallo Gemeenschap! Ik zoek een goed gaming toetsenbord dat ook goedkoop is (max. 70 Fr.). Ik vind de "Ducky one 2 mini" een heel gaaf toetsenbord, maar helaas is het erg duur. Kan iemand mij een toetsenbord aanbevelen? Hartelijk dank!

+2

10

Anonymous 8 maanden geleden in Toetsenbord

Zal de Keychron K2 HE Ultimate ooit verkrijgbaar zijn bij Digitec?

Het lijkt echt een cool toetsenbord te zijn met een prachtig ontwerp. Zal de K2HE van Keychron ooit verkrijgbaar zijn bij andere retailers zoals Digitec?

+1

7

Crafti 1 jaar geleden in Toetsenbord

Wooting 60HE+ toetsenbord

Hallo, zou het mogelijk zijn om dit toetsenbord toe te voegen aan het assortiment van Digitec: https://wooting.io/wooting-60... En als het mogelijk is met een DE layout of zonder keycaps zodat we CH toetsen erop kunnen zetten, alvast bedankt.

6

Anonymous 3 jaren geleden in Toetsenbord

Binnenkort NuPhy toetsenborden verkrijgbaar bij Digitec?

Hoi Ik wilde vragen, aangezien je nu Keychron en Iqunix aanbiedt, of we binnenkort ook de NuPhy toetsenborden zullen zien?

2

julioerni 8 maanden geleden in Toetsenbord

Spelcomputer

Hallo, op zoek naar een gaming PC voor Flight Simulator Premium Deluxe 2024. 2500.- budget. Kan iemand aanraden ? Alvast bedankt

10

terabyte 1 jaar geleden in Toetsenbord

Sleutelchron Q6 Max

Hallo @digitec Sommige winkels bieden de Keychron Q6 Max al aan voor pre-order vanaf begin juli. Kunt u ons vertellen wanneer de Q6 Max beschikbaar zal zijn?

10

swatlord13 10 maanden geleden in Toetsenbord

Duurzaam, stil, 100%, plat

Het is verbazingwekkend hoe ingewikkeld het is om een geschikt toetsenbord te vinden als de keuze zo enorm is! Ik zoek: een stil (voor op kantoor), duurzaam, horizontaal toetsenbord met een normale 100% ISO-CH indeling. Ik vind mijn Keychron K10 met Cherry Red thuis prima, maar het is erg lawaaierig. De Logi MX toetsen zouden ook werken, maar ik vind het vervelend dat ik de hoek niet zelf kan kiezen. Bluetooth, dongle, RGB, afneembare palmsteun: kan, maar hoeft niet. Wie heeft er al veel te veel geld uitgegeven en heeft een idee op dit gebied? :-)

2

PhoebusRyan 10 maanden geleden in Toetsenbord

Nieuw toetsenbord nodig

Hallo Conmunity, Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord en ben helemaal overdonderd door de enorme keuze en de verschillende petten enz. Ik heb momenteel een "Corsair K60 Low Profile": https://www.digitec.ch/de/s1/product/corsair-k60-low-profile-ch-kabelgebunden-tastatur-14013587?supplier=406802 Het begint een beetje lang te worden en is nu te groot voor mij. De hoogte bevalt me wel en de toetsen ook. Heb ik daarom low-profile dopjes nodig? Mijn nieuwe toetsenbord moet ook draadloos zijn en kleiner dan een 100% layout. Eerder 65%. Ik hoef ook geen RGB, maar als het toetsenbord het heeft, stoort het me niet. Het merk maakt ook niet echt uit. Het primaire doel is gamen. Maar een Zwitserse indeling zou nog steeds relevant zijn. Wat kun je me aanraden? :-)

4

sébassupay 10 maanden geleden in Toetsenbord

Vouwklaver

Kwaliteit bt inklapbaar ch toetsenbord iemand bekend?

0

silviofontevivo 11 maanden geleden in Toetsenbord

Keychron K5 Max QMK ISO-indeling

Hallo, ik wilde vragen of u op een bepaald moment de Keychron K5 Max QMK ISO lay-out aan uw assortiment toevoegt? Ik zou het erg op prijs stellen, dank u en met vriendelijke groeten.

0

Gromith 1 jaar geleden in Toetsenbord

Mijn toetsenbord schrijft twee keer :)

Hallo allemaal, ik heb een Logitech G810 toetsenbord dat al een tijdje verschillende toetsen dupliceert of tript. Ik heb ze al schoongemaakt. Kan het zijn dat de schakelaars (Romer-G) op de betreffende toetsen langzaam de geest geven? Normaal gesproken gaan ze toch gewoon helemaal kapot? Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

+1

6

Zyper_21 1 jaar geleden in Toetsenbord

Sleutelchron Q1 HE

Hallo, Ga je de Keychron Q1 HE toevoegen aan het assortiment? Ik ben er erg in geïnteresseerd. Bedankt =)

4

PAULC530 1 jaar geleden in Toetsenbord

Linkshandig toetsenbord?

Hallo, is er een linkshandig toetsenbord (met numeriek toetsenbord links) op de site?

4

Anonymous 1 jaar geleden in Toetsenbord

CH vs DE lay-out

Hallo, Kunt u mij vertellen waarom 3/4 van de toetsenborden op de site in het DE zijn en niet in het CH? Voor de Franstalige Zwitsers is het een beetje frustrerend omdat de symbolen op de toetsen er niet zijn. Persoonlijk ben ik op zoek naar een mechanisch toetsenbord (Cherry MX Red) met numeriek toetsenbord, CH, 100%, bedraad, RGB en ik heb nog niet veel gevonden. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2

QUIET.- 1 jaar geleden in Toetsenbord

Toetscombinaties voor Roccat Vulcan 120 AIMO

Hallo, ik heb het probleem dat je geen originele keycaps kunt kopen voor mijn Roccat Vulcan 120 AIMO. De keycaps die erop zitten zijn kapot. Ik heb in verschillende artikelen gelezen dat de HyperX Pudding keycaps zouden passen, klopt dat? Of zijn er andere varianten? Ik wil ze niet uitproberen en terugsturen.

1

Rankox59 1 jaar geleden in Toetsenbord

Logitech Pro X TKL toetsenbord in QWERTZ-uitvoering (Zwitserland)

Hallo, Dit toetsenbord lijkt alleen verkrijgbaar te zijn in een US of DE versie. Er wordt echter een CH-versie vermeld door Logitech: - Black Swiss/Schweizer (Qwertz) Tactile: 920-012132 Is het mogelijk om deze te krijgen? Bedankt

2

RossC959 1 jaar geleden in Toetsenbord

Onmogelijke combinatie?

Hallo, ik zoek een mechanisch toetsenbord, met dikke klikkende toetsen, maar dan draadloos, én Azerty Belgium. Schijnbaar is dat heel zeldzaam tot onbestaand. Mechanische toetsenborden zijn bijna altijd "gaming"-toetsenborden, en die zijn nooit draadloos. Maar ik wil daar niet mee gamen, ik wil daar gewoon op typen! Ik heb dus niet zo'n supersonisch machien nodig... en ik heb weinig plaats, dus zo'n lange kabel ligt erg in de weg. In het buitenland is wel het één en ander te vinden, maar dat is allemaal Qwerty, dus daar heb ik niks aan. Kan iemand me zeggen of wat ik wil hebben überhaupt bestaat, en indien ja, misschien een merk suggereren? Bedankt!

3

Volledig Bluetooth-toetsenbord?

Zijn er geen Bluetooth-toetsenborden van normaal formaat? Altijd maar slank, compact, TKL weet niet wat? CH layout, numeriek toetsenbord, offset 4-block F1-F12 zonder permanente Fn toewijzing, printscreen, scroll lock en break horen er ook bij. Met kabel is er al een hele selectie voor ongeveer CHF 10. Maar met Bluetooth is er gewoon niets normaal? Rapoo 8900 9900 is printscreen op de verkeerde plaats. Wat overblijft is een mechanische G915 of Keychron K10, helaas kan ik daar ook niets mee, verder ben ik niet van plan om 100 chf uit te geven aan een toetsenbord.

1

Op zoek naar het Keychron K4 Pro toetsenbord

Ik ben ook op zoek naar het K4 Pro toetsenbord van Keychron, met een 96% layout. Zie deze link: https://www.keychron.com/products... Zijn er plannen om dit toetsenbord aan het assortiment toe te voegen?

1

Zijn er plannen om het Keychron K3 Max toetsenbord aan het assortiment toe te voegen?

Hij is al enkele weken verkrijgbaar bij Keychron. Het wordt echter nog nergens in Zwitserland verkocht in de CH-indeling. Het toetsenbord is de opvolger van de K3/K3 Pro https://www.keychron.com/products...

0

Kamyla 1 jaar geleden in Toetsenbord

Gaming toetsenbord voor kleine handen?

Ik ben op zoek naar een klein toetsenbord, liefst met platte toetsen, dat past bij mijn kleine handen. Als ik bijvoorbeeld WASD met Ctrl moet gebruiken in games, kan ik niet bij de Ctrl-toets (Shift is ook ongemakkelijk, als het mogelijk is schakel ik de toets naar Caps Lock, die vlak naast A zit). Omdat ik hem voornamelijk nodig heb om te gamen, zou een toetsenbord zonder numeriek toetsenblok of Fn-toetsen voldoende zijn.

3

Jens.M 1 jaar geleden in Toetsenbord

ROG of Razer wie heeft de betere kwaliteit

Hé, ik heb al 4 jaar een Razer Huntsman Elite en ik ben er meestal blij mee, maar nu breekt de palmsteun, wat betekent dat het kunstleer uit elkaar valt. Nu vraag ik me af of ik weer voor een Razer-toetsenbord moet gaan of dat Asus ROG betere kwaliteit heeft, aangezien het Razer-toetsenbord vanaf het begin al licht vervormd/gebogen was. Ik vind de Razer Chroma software erg gaaf (RGB respons via games) en ik weet dat Asus iets soortgelijks heeft, maar volgens mij is dat toch minder uitgebreid? Is ROG beter in termen van kwaliteit en ook de levensduur van de palmsteun? Heeft iemand een vergelijking of ervaring?

0

Frozep 1 jaar geleden in Toetsenbord

Gaming toetsenbord met ISO-CH indeling

Kent iemand van jullie een toetsenbord dat aan de volgende eisen voldoet? - Gaming toetsenbord - ISO-CH indeling - TKL of 75% - Hot Swappable Hartelijk dank voor jullie antwoorden.

+1

6

Gedragsfilter Toetsenbordapparatuur

Als ik op zoek ben naar een toetsenbord met een touchpad en verlichte toetsen, dan wil ik er een met *beide*, niet óf óf. Het filter is dus bijna nutteloos. Of in SQL: AND in plaats van OR tussen de zoekwoorden.

1

Toetsenbord zonder fn-toets

Hallo community Ik ben op zoek naar een goed draadloos toetsenbord dat geen fn-toets heeft en dus geen dubbel gemapte toetsen. Alle toetsenborden die mij visueel aanspreken, bijvoorbeeld het Surface Keyboard of de MX Keys, hebben elk een fn-toets en dubbele toetsen. Hebben jullie suggesties?

5

Bluetooth CH-toetsenbord met touchpad, niet-opvouwbaar, zonder dongle

Hallo Community Ik ben op zoek naar een toetsenbord met de volgende eigenschappen: - Bluetooth - niet via dongle - dus GEEN Logitech Uniyfing (K400, K400r, K400 Plus) - CH toetsenbordindeling - niet opvouwbaar Ik ben eigenlijk op zoek naar een Logitech K400 - maar dan gewoon met Bluetooth. Maar de Logitech heeft een USB dongle en die wil ik niet. Iemand een idee?

2

zesigerr 1 jaar geleden in Toetsenbord

Multipoint Bluetooth Gaming Toetsenbord

Hallo, is er een mechanisch gamingtoetsenbord dat via Bluetooth verbinding kan maken met meerdere computers, zoals de Logitech MX Key (maar dan in Gaming-modus)? Alvast bedankt.

1

myv333 1 jaar geleden in Toetsenbord

HANDMATIG

Kan iemand me vertellen hoe ik de stroom kan disting op hoe ik verbinding kan maken met alle apparaten

1

NuPhy Air75 V2

@digitec_team kunnen jullie wat druk uitoefenen op NuPhy om de `NuPhy Air75 V2` met ISO-CH layout te lanceren? Graag 🙏😁

1

30 van 250 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Toetsenbord
StartBegin discussie