Pimax Kristal Super
Pimax levert niet meer aan Zwitserland en ik lees vaak dat Digitec de headsets nu "officieel" aanbiedt: Wanneer is de Pimax Crystal Super bij jullie verkrijgbaar? Zijn jullie nu een Pimax partner?

3
Pimax levert niet meer aan Zwitserland en ik lees vaak dat Digitec de headsets nu "officieel" aanbiedt: Wanneer is de Pimax Crystal Super bij jullie verkrijgbaar? Zijn jullie nu een Pimax partner?
3
Hallo, zullen de Bigscreen Beyond 2 en de Megane Superlight 8K verkrijgbaar zijn op Digitec?
2
Sali bij elkaar :) Je hebt ook het Steam Deck op voorraad, zou je ook de index en controller in het assortiment kunnen opnemen?
2
Hoe is het mogelijk dat digitec toestaat dat virtual reality headsets zoals lenovo of Hp reverb tweedehands worden verkocht op zijn website als Windows mixed reality niet meer ondersteunt? "Windows Mixed Reality apparaten worden niet ondersteund met Windows 11, versie 24H2 en later." https://learn.microsoft.com/fr-fr...
6
Hoi Digitec, krijg je binnenkort de Pimax Crystal Light met lokaal dimmen en controllers op voorraad? Ook het DMAS accessoire is onmisbaar.
5
Ik heb al verschillende "video's" gezien over de VR Bridge van D-Link en ben er zeer in geïnteresseerd. De exacte naam volgens D-Link is: VR Air Bridge DWA-F18 - D-Link. Helaas is dit apparaat niet verkrijgbaar in Zwitserland of in buurland Duitsland. Deze dongle moet in samenwerking met Meta zorgen voor draadloos VR-plezier. VR Link zonder kabels, zeg maar. Weet iemand van jullie of het apparaat al verkrijgbaar is?
15
Welke VR-bril is voor onderweg en heeft geen pc nodig? Bedankt
3
Ik zag het toevallig en bestelde het meteen. Ik moet 2e dienst werken, maar wat maakt het uit :-) ik wil geen maanden wachten als het ding beschikbaar is. Heeft er nog iemand besteld? Sinds wanneer is het mogelijk om te pre-orderen? joehoe
2
Kunt u, nu de nieuwe HP Reverb G2 Rev. 2 (of versie 2) ook in Europa verkrijgbaar is, de aangeboden producten dienovereenkomstig labelen (Rev. 1 of Rev. 2, met of zonder controller)? Dat zou heel nuttig zijn! Ik ben me ervan bewust dat HP, niet jij, hier de chaos heeft veroorzaakt. Hartelijk dank! Als iemand in de gemeenschap weet hoe je deze twee versies op een andere manier van elkaar kunt onderscheiden, zou ik een tip op prijs stellen. Ik neem aan dat het gaat om het product dat momenteel in de winkel als NIEUW gemarkeerd is. Maar ik vond daar geen info over de regelaars.
5
Wanneer is het verkrijgbaar in Zwitserland? Weet Digitec hier meer? Wat vind je van de VR-bril? Ik wil echt de Valve bril :D Hopelijk is die snel beschikbaar.
123
Hallo Digitec Vandaag zijn de pre-orders voor de Pico Neo 4 geopend, de Pico headsets zijn een directe concurrent van de standalone Quest headsets. De Neo is Specwise beter dan de Quest op papier. Ga je deze headset aan je assortiment toevoegen?
6
Kun je ook de OSVR in het assortiment opnemen? Ze zijn een stuk goedkoper dan de Oculus en de OSVR's worden verkocht als open source. Ze hebben zeker potentie. :)
5
Goedemorgen Mijn junior benaderde me dat hij voor zijn verjaardag een VR-bril (Meta Quest 2) wil hebben. Met deze bril kun je VR-spelletjes spelen met een APP en een Facebook-account. Nu heb ik er een beetje moeite mee dat je hiervoor een Facebook-account nodig hebt. Zijn er vergelijkbare alternatieven van andere fabrikanten waarvoor geen Facebook-account nodig is? Hoe is de kwaliteit van VR-brillen in het algemeen? Mijn voorkeur gaat uit naar een bril die ik kan gebruiken op mijn PC en die ik kan gebruiken met mijn STEAM spelbibliotheek. Helaas heb ik geen eisen gevonden. Wat zou je nodig hebben? Ik denk dat een prijsklasse van +- 450 frank een redelijk budget zou zijn voor een VR-bril. Ik kijk uit naar jullie ervaringen en eventuele inputs of suggesties om een slimme en verstandige oplossing te vinden voor mijn junior. Veel dank voor uw inspanningen
2
Hallo Digitec Team Gaat u de Varjo Aero aan uw assortiment toevoegen? https://varjo.com/products...
11
Welke koptelefoon kun je aanbevelen om alleen te gebruiken bij TV, Netflix of films? Mijn wens is dus een zeer goede beeldkwaliteit, en, indien mogelijk, een verbinding met mijn telefoon of tablet.
3
Hé jij, Kijk eens of je de Kiwi Pulleys voor vr kabelmanagement aan je assortiment kunt toevoegen :D ze zijn erg handig voor bedrade HMD's. https://www.kiwidesign.shop/products... Groeten
6
Goedenavond Volgens Oculus gaat de 128GB-variant van de Quest 2 op 24 augustus in de verkoop, ter vervanging van de 64GB-variant tegen dezelfde prijs. Heb je al details?
10
Hallo VR gemeenschap, ik heb een probleem met mijn Oculus Rift S. Als ik hem aanzet en de headset open zie ik alleen een zwart scherm met een laadbalk en de controllers liggen op de grond. Ik heb al veel geprobeerd bv. Ik heb de headset 5 maanden geleden toegevoegd en toen werkte het 2 weken en toen kwam het zwarte scherm met de laadbalk weer Ik weet alleen niet waarom het niet werkt....
1
Hey iedereen. Sorry voor de nieuwe draad, maar de weergave bij 90 berichten is echt vervelend om te klikken.... :) Kun je me kort vertellen wie er allemaal problemen hebben met hun klep? Ik zal proberen ze zo snel mogelijk te verzamelen en op te lossen. Sorry voor het heen en weer geschuif. Proost Yannick
94
Hallo Samen Ik leer het vak van ontwerper en plan vaak interieurs voor kamers of gebouwen. Voor mijn laatste presentatie wil ik de planning van de ruimte dichter bij de expert of de klant brengen en dit presenteren met een VR-bril. Helaas weet ik niet zeker welke goedkope VR-bril dit mogelijk maakt. Heeft iemand ideeën?
1
Hallo, ik ben nieuw in de VR-wereld en heb een goede aanbeveling nodig voor een VR-bril. Ik heb wat onderzoek gedaan, maar de keuze is zo groot dat ik er nauwelijks iets van begrijp. VR-bril incl. controller zou geweldig zijn. Ik zou 300Fr-1000Fr betalen. Resolutie zou voor mij belangrijk zijn. Mijn vrienden hebben het over een Valve Index, maar die is zo'n beetje uitverkocht of je kunt hem niet meer kopen. Dan op de een of andere manier een Pimax, maar ik begrijp niet welke en of je de controller moet kopen. Ik hoop dat iemand me kan helpen :,)
14
Wanneer zal de nieuwe HP Reverb G2 beschikbaar zijn voor pre-order?
5
Heb je enig idee wanneer de nieuwe Oculus Quest 2 beschikbaar zal zijn?
4
Hey Digitec Zou het mogelijk zijn om zoiets als dit (https://vrcover.com/oculus-rif...) toe te voegen aan het assortiment, ik kan zoiets niet vinden op jullie site. In het algemeen zou ik graag meer Vr-accessoires zien. Zoiets zou ook nuttig zijn: https://www.amazon.de/KIWI-Desig... Bedankt voor het kijken
1
Hallo allemaal, Ik heb een kleine vraag en dat is wanneer zijn de Oculus Touch controllers weer te koop? Ik ga binnenkort een Rift kopen met een zeer goede aanbieding. Maar er zijn geen touch controllers beschikbaar. Ik zou ze hier opnieuw willen bestellen en ik zou moeten weten wanneer ze weer verkocht worden. Bij voorbaat dank
3
Hallo allemaal. Ik zoek informatie over een degelijke VR-ervaring voor mij en een vriend. We zitten allebei in een rolstoel, hij is quadriplegisch, kan zijn handen gebruiken maar zijn vingers niet onder controle houden. Ik heb geen beperkingen in handfuncties. Ik ben verlamd. Is er iets dat bestuurd kan worden, bijvoorbeeld door hoofdbewegingen en of eye tracking? Je kunt je voorstellen dat hij zijn handen goed kan bewegen, maar ze zijn slap. Ik ben een complete noob in de wereld van virtual reality :-D. Ben erg dankbaar voor eventuele tips en als je vragen hebt gooi ze er dan gerust uit. Alvast bedankt <3
1
Hallo, ik wil graag een vr-bril met externe sensoren, waarbij je later ook kunt overschakelen op full body tracking. kan iemand iets aanbevelen, maar idealiter mag het niet te duur zijn. Bij voorbaat dank
3
Ik begrijp niet waarom deze headset niet verkrijgbaar is, zelfs niet in de lijst. Het is de beste VR set van dit moment. Niet eens vermeld op de website van digitec?
6
Na lang zoeken naar een oplossing om de kabels van mijn Samsung Odyssey+ te verlengen, kwam ik de volgende oplossing tegen die, voor zover ik getest heb, perfect werkt: Nodig: - HDMI 2.0 kabel, male-male (artikelnr. 5672167*) - USB 3.0 kabel, male-male (artikelnr. 5741502*) - 12V 1,5A voeding met 3,5mm x 1,35mm 'barrel' connector, positieve binnenkant (artikelnr. 5592019*). - HTC Vive Link Box (artikelnummer 5920936) * kan worden geruild voor soortgelijke producten met genoemde specificaties. De HTC Vive Link wordt gewoon tussen de HDMI- en USB-aansluiting aangesloten en van stroom voorzien door de voedingseenheid. De Vive Link Box onderhoudt het signaal zonder problemen en ik kon geen merkbaar verschil opmerken, geen dropouts en geen merkbare vertraging. Helaas kan de kabel niet direct verlengd worden, maar het ankerpunt kan verplaatst worden naar een betere plaats, bijvoorbeeld naar de voorste rand van het bureau of naar het plafond. Deze methode zou moeten werken met elke Windows Mixed Reality headset, maar ik kan het niet 100% garanderen omdat het niet officieel ondersteund wordt. Ik hoop dat ik sommigen van jullie hiermee kon helpen!
0
Hey @Digitec Team is het mogelijk om zoiets in het assortiment op te nemen? Helaas kun je zoiets in Zwitserland niet bestellen :/ Of weet iemand een vergelijkbare goede methode om de kabel aan het plafond te hangen? https://www.amazon.com/Skywin-Man...
3
30 van 65 discussies