Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

18 Discussies voor in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Begin discussie
    GeneröseBikinika73 2 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Zoek een USB C-naar-Lightning-adapter die audio ondersteunt

Ik heb een Brodit-apparaathouder met Lightning-connector in de auto en wil graag een van deze kleine adapters ertussen steken om muziek van de iPhone 15 te kunnen beluisteren. Ik kan geen informatie vinden over welke adapters audio ondersteunen en zou dankbaar zijn voor tips.

1

hacori77 2 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

USB-C adapter of splitter voor gelijktijdig opladen en gegevensoverdracht van smartphone

Ik ben op zoek naar een adapter/splitter waarmee ik de USB-C OTG-functie (niet alleen hoofdtelefoon) op mijn Samsung smartphone en tablet kan gebruiken en tegelijkertijd het apparaat kan opladen of kan voorkomen dat de batterij leegloopt. Helaas heb ik er nog geen kunnen vinden. Kan iemand er een aanraden? Het volgende product gaf geen bruikbaar antwoord op een gerelateerde vraag: https://www.digitec.ch/de/s1/product/powerguard-6-in-1-usb-c-otg-usb-typ-c-usb-a-mobilgeraet-adapter-41237088

1

AlexS 8 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

USB C Audio Adapter naar 3,5 mm aansluiting met geïntegreerde DAC

Mijn verzameling apparaten zonder 3,5 jack aansluiting groeit voortdurend. Nu mis ik een goede kwaliteit USB C audio-adapter naar 3,5 mm aansluiting, liefst met geïntegreerde DAC, zoiets als https://www.razer.com/gb-en... . Ik heb al een hoofdtelefoonversterker, maar ik wil graag iets compacters, zonder batterij, dat rechtstreeks gevoed wordt via de USB C-poort van de smartphone.

4

Dimosthenis 3 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

USB C naar Lightning Adapter met Power Delivery

Hallo samen Zijn er bij Digitec of überhaupt USB C naar Lightning adapters die Power Delivery snelladen ondersteunen ? Zo ja, wat zou zo'n adapter zijn ? Ik heb momenteel zo'n adapter van Rock maar zonder PD. Aangezien ik behalve de iPhone alleen USB C apparaten gebruik, zou zo'n adapter echt handig zijn, omdat ik dan zeker kan besparen op Lightning kabels en toch mijn iPhone snel kan opladen. Groetjes!

1

tonym 6 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Apple oordopjes (lightning male) aansluiten op iPad Pro (USB C female)

Ik kan geen adapter vinden voor het bovenstaande. Help alstublieft

4

sirobu1 5 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

De Samsung Tablet S6 Lite aansluiten op het scherm

Ik heb een Samsung tab S6 Lite en die wil ik spiegelen naar een scherm met de Samsung Multiadapter. Wat moet ik precies doen?

1

RasenderDroraid10 7 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Onvolledige specificaties

Waarom ontbreken de USB versies in de specificaties van veel adapters? Dit is belangrijk om te weten om de volgende reden: Als de respectievelijke versies lager zijn dan die van de aangesloten kabels, hebben ze een negatief effect op de maximale transmissiesnelheid en de maximale stroomvoorziening.

3

lena.zeltner 7 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Autoradio adapter

Hallo Ik zoek een kabel waarmee ik muziek van mijn iphone kan afspelen via mijn autoradio, die een usb-aansluiting heeft. Kan iemand een product aanbevelen? Bedankt voor je hulp

1

sasackie 7 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Tablet aansluiten op TV

Ik heb een tablet (Samsung Galaxy Tab A) die niet geschikt is voor MHL. De vraag is nu of ik deze adapter koop https://www.digitec.ch/de/s1/product/microconnect-mhl-adaptor-mhl-micro-usb-hdmi-typ-a-mobilgeraet-adapter-8144924 en hem dan met een HDMI kabel (ook niet MHL geschikt) op de TV aansluiten, werkt het geheel dan wel? Of in het kort: wat heb ik nodig om een niet-MHL capabele tablet aan te sluiten op een TV die ook niet MHL capabel is om daar video's te kunnen bekijken?

2

the_blue 7 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

hoi digitec

Ik heb een lightning koptelefoon en nu een nieuwe 11'' ipad met usb c aansluiting, Is er een adapter voor dit probleem?

2

td4y 7 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Opname in de Gygabite AERO 17X reeks

Hallo Digitec Wordt de Gygabite AERO 17X (op zijn best met CH-indeling) in het assortiment opgenomen? De gaming notebook werd aangekondigd op CES dit jaar en wordt naar verwachting in de loop van 2019 uitgebracht. Het voorgaande model, 15X, is niet verkrijgbaar bij Digitec en helaas ook nergens anders met CH layout. Misschien kun je je contacten bij Gygabite iets laten spelen. Ik zou de notebook zeker kopen omdat hij een grote batterij heeft (94Wh in de 15X, mogelijk het wettelijke maximum van 99Wh in de 17X), een RJ45 aansluiting en een randloos 144Hz scherm. Ik weet zeker dat velen hier op Digitec blij zouden zijn als het product hier in de CH layout variant te koop zal zijn. Ik kijk uit naar elke reactie :)

2

Voormalig gebruiker 9 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Apple adapter

Ik heb een adapter nodig die HDMI en USB heeft. Ik vond maar één adapter die een USB-C poort had en als dat zo was, hoe kon ik die dan gebruiken? (heb de iPhone 6)

+2

11

Fabian27 7 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

Ik weet niet welke monitor

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een monitor voor mijn ps 4 pro.... Samsung U28E590D BenQ EL2870U Asus ROG Strix XG32VQ Welke van deze monitoren moet ik aanschaffen of kun je iets anders aanbevelen?

+1

18

Voormalig gebruiker 7 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

bliksemvrouwtje naar jack mannetje

Is er iets in de trant van "lightning female to jack male" ? Ik zou graag mijn iPhone 7 hoofdtelefoon willen gebruiken met de iPod Nano 6G :-D

1

Haaserst 8 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

micro UBS (man) naar UBS C (vrouw)

Ik zoek een adapter van micro UBS (mannetje) naar UBS C (vrouwtje).

0

trekpro 9 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

monitor

goedendag ik ben op zoek naar een adapter zodat ik een normale monitor met hdmi of display port kan aansluiten op mijn mac book air met thunderbolt

1

Recklezz46 10 jaren geleden in zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter

De controller aansluiten op mijn telefoon

Ik wil spelletjes streamen op mijn S6 (van pc naar telefoon) en heb een USB naar micro USB adapter nodig (kon er nog geen vinden). om de controller van mijn ps3 erop aan te sluiten....

0

Orde van de
discussies

18 van 18 discussies

Naar boven
Forum voor zz3_ARCHIV_ Mobilgerät Adapter
StartBegin discussie