Dekking voertuigrijbewijs
Ik ben op zoek naar een volledig transparante CH-autokentekenhoes.

1
Ik ben op zoek naar een volledig transparante CH-autokentekenhoes.
1
Deze categorie lijkt me nogal onzinnig zonder dit filter.
0
Alles wordt koste wat het kost online gezet. Ik krijg het gevoel dat artikelen via webcrawlers, AI, enz. Reudig, op de een of andere manier afgetapt door leveranciers, concurrenten. Het belangrijkste is online. Ingevoerd: Battlemap. Filter: A4, kleur: zwart, groen, bruin. Gesorteerd op duurste (niet geïnteresseerd in plastic mappen & hangmappen). BAM! 100-en plastic mappen/hangmappen. - Verkoopeenheid 1 stuk. 1/10 verpakt item kan worden gelabeld met "verpakt tot 50 stuks". - 7 kleurvarianten. 6/7 kosten 2,90, de 7e, rode mape 89,15 CHF ... Eerder, tijdens het zoeken naar de gevechtsmap, zie ik: Materiaal: Carbon. "Wauw ... geweldig! Een map van carbon!" God mag weten waar, carbon. Producent gecontroleerd. Cabronvezel, Auto in brand, geen idee. Niets van carbon. Maakt niet uit wat! Simulatie: Salontafel H:45cm - Highlight: Bosch accessoires zaagtafels voor tafelfrees - 10-20%? van resultaten bijv. 120 hoog. - Gewicht artikel: 2,5 kilo - Gewicht verpakking: 1 kilo Merksch schoon of ...? Cheut dir no ...? ondergrond voor zo'n zwaar bedrijf .... Je zou bijvoorbeeld de IT-leerling gewoon een script kunnen laten schrijven, algoritme, geen idee ...? Hoe kun je serieus honderden artikelen aanbieden zonder enige controle?
0
Kun je alsjeblieft deze blauwe ID-kaarthoesjes aan het assortiment toevoegen? https://ausweisshop.com/produkt... Ook een waterdicht ID-boekje zou geweldig zijn (motorrijders), maar ik heb nog niets gevonden op internet...
1
Hallo Galaxus Team. Is het mogelijk een ander filter toe te voegen, bijvoorbeeld "met ringmechanisme", onder het filter "Schrijfmap" in het mapgedeelte? Dan hoef ik niet in elke map te kijken of ik registers kan toevoegen. Bedankt
0
Heeft u dit of een soortgelijk product in de aanbieding: https://www.durable.de/ordnen-und...
1