Map

6 Discussies voor in Map

Begin discussie
    Berky 7 maanden geleden in Map

Dekking voertuigrijbewijs

Ik ben op zoek naar een volledig transparante CH-autokentekenhoes.

1

Anonymous 8 maanden geleden in Map

Artikel per verkoopeenheid

Deze categorie lijkt me nogal onzinnig zonder dit filter.

0

Kevzorek 1 jaar geleden in Map

Detail om je te laten kotsen

Alles wordt koste wat het kost online gezet. Ik krijg het gevoel dat artikelen via webcrawlers, AI, enz. Reudig, op de een of andere manier afgetapt door leveranciers, concurrenten. Het belangrijkste is online. Ingevoerd: Battlemap. Filter: A4, kleur: zwart, groen, bruin. Gesorteerd op duurste (niet geïnteresseerd in plastic mappen & hangmappen). BAM! 100-en plastic mappen/hangmappen. - Verkoopeenheid 1 stuk. 1/10 verpakt item kan worden gelabeld met "verpakt tot 50 stuks". - 7 kleurvarianten. 6/7 kosten 2,90, de 7e, rode mape 89,15 CHF ... Eerder, tijdens het zoeken naar de gevechtsmap, zie ik: Materiaal: Carbon. "Wauw ... geweldig! Een map van carbon!" God mag weten waar, carbon. Producent gecontroleerd. Cabronvezel, Auto in brand, geen idee. Niets van carbon. Maakt niet uit wat! Simulatie: Salontafel H:45cm - Highlight: Bosch accessoires zaagtafels voor tafelfrees - 10-20%? van resultaten bijv. 120 hoog. - Gewicht artikel: 2,5 kilo - Gewicht verpakking: 1 kilo Merksch schoon of ...? Cheut dir no ...? ondergrond voor zo'n zwaar bedrijf .... Je zou bijvoorbeeld de IT-leerling gewoon een script kunnen laten schrijven, algoritme, geen idee ...? Hoe kun je serieus honderden artikelen aanbieden zonder enige controle?

0

Anonymous 3 jaren geleden in Map

Hoesjes voor autokaarten

Kun je alsjeblieft deze blauwe ID-kaarthoesjes aan het assortiment toevoegen? https://ausweisshop.com/produkt... Ook een waterdicht ID-boekje zou geweldig zijn (motorrijders), maar ik heb nog niets gevonden op internet...

1

info 4 jaren geleden in Map

Filters voor het schrijven van zaken

Hallo Galaxus Team. Is het mogelijk een ander filter toe te voegen, bijvoorbeeld "met ringmechanisme", onder het filter "Schrijfmap" in het mapgedeelte? Dan hoef ik niet in elke map te kijken of ik registers kan toevoegen. Bedankt

0

friedli 5 jaren geleden in Map

Hangend bestand

Heeft u dit of een soortgelijk product in de aanbieding: https://www.durable.de/ordnen-und...

1

Orde van de
discussies
Forum voor Map
StartBegin discussie