Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Marker

1 Discussie voor in Marker

Begin discussie
    Anonymous 2 jaren geleden in Marker

Highlight graveren van metaal (geanodiseerd titanium), wat kun je hiervoor aanbevelen?

Oppervlak: Geanodiseerd titanium Gravure: Serienummer Ik heb een ultralicht mes met een geanodiseerd titanium handvat en ik zoek iets om het serienummer in het handvat nog meer te laten opvallen. Ik ben dus op zoek naar een soort waxpen of hoe je ze ook noemt die gebruikt worden voor vuurwapens etc. om het serienummer in te kleuren. Als een soort pen/marker/wax die UV- en waterbestendig is en niet vlekt. En niet te snel intrekt en er toch op tijd afgeveegd kan worden, zodat alleen de diepe delen (gravure) gevuld blijven met kleur. Ik weet niet of zoiets hier op Galaxus staat, want de keuze aan stiften is overweldigend en bij de namen staat niet altijd het toepassingsgebied. Maar misschien kan iemand me helpen. Alvast bedankt.

2

Orde van de
discussies
Forum voor Marker
StartBegin discussie