Veilig

5 Discussies voor in Veilig

Begin discussie
    Anonymous 6 maanden geleden in Veilig

Wapenkast voor oude lange geweren

Bestaat er een wapenkluis waar een pistool met een lengte van 1320 mm in past? De binnenhoogte van https://www.digitec.ch/de/s1/product/struct-waffenschrank-4320-l-tresor-47371386 zou passen, maar de deuropening is te klein.

0

Anonymous 3 jaren geleden in Veilig

Veiligheidsklasse?

Is een filter op veiligheidsklasse in de planning?

3

Anonymous 4 jaren geleden in Veilig

Veiligheidslessen

De beveiligingsklassen (inbraakbeveiliging, brandbeveiliging indien van toepassing) moeten op zijn minst in de specs worden opgenomen! Het zou nog beter zijn om een overeenkomstige filterfunctie te hebben. Ik wil geen tientallen veilige types googelen voordat ik hier een beslissing kan nemen. Wat jammer.

3

torinarg 4 jaren geleden in Veilig

Breedte/diepte/hoogte -- interne afmetingen zouden ook nuttig zijn...

Het zou goed zijn om te weten wat de binnenmaten van deze dozen zijn (dus wat is het "grootste" dat ik erin kan krijgen zonder te buigen/vouwen/.... Ik kan in de opslag. De buitenmaten hebben weinig nut zolang ik niet weet hoe dik de muren en deuren zijn. Vanaf welk formaat kan ik bijvoorbeeld documenten (formaat B4) echt probleemloos opslaan?

0

barolo28 6 jaren geleden in Veilig

Massa?

De breedte en diepte van veel kluizen (en veel andere producten met maatspecificaties op Galaxus) zijn omgekeerd.

3

Orde van de
discussies
Forum voor Veilig
StartBegin discussie