Beddengoed

7 Discussies voor in Beddengoed

Begin discussie
    tobiasg 11 maanden geleden in Beddengoed

Allergie dekbed zonder katoen

Ik ben op zoek naar een dekbed met een bamboe vulling en een linnen of synthetische/polyester tijk. Ik maak me een beetje zorgen over de kwaliteit van alle polyester dekbedden (meestal erg goedkoop) en dat ze te warm en zweterig worden. Helaas kun je alleen filteren op vulling. Alvast bedankt

1

Fourbi 3 jaren geleden in Beddengoed

Grootte van Franstalig Zwitserland

Kunt u kussenslopen van 60 × 90 cm aanbieden? Veel keuzes, maar niets dat past! "Bijna alles voor bijna elke Zwitser-Duitser". En Jersey-stof zou heel gaaf zijn!

3

francoisboo 2 jaren geleden in Beddengoed

Welke maat dekbed en lakens zijn nodig voor een bed van 90x200?

Ik ben een beetje in de war over het kopen van een dekbed en lakens voor een bed van 90x200 cm. Het lijkt me ideaal een dekbed en lakens van 135x200 cm maar de kussenslopen zijn allemaal (erg) groot met 80x80cm . Wat kunt u mij adviseren?

3

catstopherus 2 jaren geleden in Beddengoed

Blad

Ik ben op zoek naar een eenvoudig wit laken om te gebruiken als deken voor de Somme (dus geen hoeslaken voor de matras, maar in feite een laken). Bestaat dit hier niet, of zoek ik op de verkeerde plaats?

3

Sergio Marti 6 jaren geleden in Beddengoed

Macosatijn

Ik heb zeer goede ervaring met Mako satijn, dat in principe zou moeten staan voor de hoogste kwaliteit in de satijnsector. Heet het in Zwitserland gewoon iets anders dan bijvoorbeeld in Oostenrijk? Ik kan Mako satijn alleen vinden in DE of AT. Het zou een stuk gemakkelijker zijn als ik hier iets gelijkwaardigs kon vinden - kunt u me helpen?

2

Gysbert7 5 jaren geleden in Beddengoed

Modal, of micromodale stof?

Beste Galaxus Team, Ik ben op zoek naar beddengoed van modale stof. Heb je het? Groeten

0

Anonymous 6 jaren geleden in Beddengoed

Op elk beddengoed artikel staat: minus 30% met vouchercode

Hoe krijg ik deze bon? Heb ik iets fout? Bedankt voor een tip.

1

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Beddengoed
StartBegin discussie