Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Beschermend rooster

3 Discussies voor in Beschermend rooster

Begin discussie
    leonie.franc 2 weken geleden in Beschermend rooster

veiligheidsbarrière voor hoge trap

Hallo! Ik heb hulp nodig, ik ben wanhopig! Ik wil een barrière kopen voor bovenaan onze trap. Het model dat mij erg aanspreekt is de Hauck Clear Step Autoclose. Ik begrijp de beschrijving niet, want de mogelijke breedtes zijn 75-80 cm, 84-89 cm, 93-98 cm enz. De breedte waar we de slagboom moeten plaatsen is 91 cm... Wat moet ik kiezen om eerlijk te zijn?

3

allison.modesto 6 jaren geleden in Beschermend rooster

Beschermende barrière

Hallo Ik zoek een beschermende barrière voor zeer hoge deuren. Ik zou een slagboom nodig hebben van meer dan 115 cm hoog. Ik hoop dat je me kunt helpen met mijn verzoek. Ik zie ernaar uit van je te horen. Allison

0

Anonymous 8 jaren geleden in Beschermend rooster

max. 95cm breed

Is de maximale breedte alleen het rooster of inclusief de zwenkwielen? Mijn deur heeft een breedte van 95 cm, anders kan ik hem niet repareren!

0

Orde van de
discussies
Forum voor Beschermend rooster
StartBegin discussie