Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Douchegordijn

8 Discussies voor in Douchegordijn

Begin discussie
    Netixx 1 jaar geleden in Douchegordijn

Lengte/breedte/hoogte???

@Galaxus: Je hebt alleen "lengte" en "breedte" in je specificaties voor douchegordijnen. Welke daarvan is de HOOGTE? Voor zover ik heb gezien, heb je er zelf een complete puinhoop van gemaakt en lijken sommige douchegordijnen verkeerd te zijn opgenomen. Bijvoorbeeld het volgende artikel: - Little Cloud Kito, 180 x 240 cm (beide kleuren dezelfde afmetingen): -- Kleur Naturel: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/kleine-wolke-kito-240-x-180-cm-duschvorhang-3497245 (breedte: 180, lengte: 240) -- Kleur Azur: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/kleine-wolke-kito-240-x-180-cm-duschvorhang-11452617 (breedte: 240, lengte: 180) In het veld "Formaat" staat het ook soms zo (hoogte x breedte/lengte) en soms zo (breedte/lengte x hoogte) voor andere gordijnen, zoals je wilt. Kun je dit alsjeblieft opschonen? D.w.z. vervang een van de velden "lengte" en "breedte" door "hoogte", en registreer dan de afmetingen correct voor alle douchegordijnen, zodat hoogte en breedte/lengte niet door elkaar worden gehaald. Of hoe kun je anders een bepaalde afmeting bestellen als deze in sommige gevallen gewoon verkeerd is vastgelegd?

4

Emine Kurtishi 10 maanden geleden in Douchegordijn

Glijders of ringen

Helaas is er geen sectie waar je glijders of ringen voor de douchegordijnen kunt kiezen. Ik heb geen enkel douchegordijn met glijders (kliksysteem) gevonden. Bij sommige staat dat beide opties beschikbaar zijn, maar je kunt ze niet selecteren, je kunt ze alleen toevoegen aan het winkelmandje. De gordijnen daar zijn dan met ringen in plaats van glijders. Ik heb meer dan 200 gordijnen bekeken....schade.

6

Anonymous 6 jaren geleden in Douchegordijn

Douchegordijn vervelend

Is er bij Galaxus een gordijn of alternatief dat niet de hele tijd aan de A**** blijft plakken zoals een gewoon douchegordijn? Een soort zwaarder materiaal, metaal of wat dan ook? Bedankt voor de hulp.

+3

8

tily242 6 jaren geleden in Douchegordijn

Douchegordijn met glijder

Ik heb een gordijnroede met glijders (Spirella). Passen alle douchegordijnen met hun gaten in de glijders? Ik zie nergens een diameterspecificatie met betrekking tot de gaten in de gordijnen. Bestaat er een norm voor deze kwestie?

+4

17

ElGoorf 2 jaren geleden in Douchegordijn

Heb minstens 2.10m *hoog* nodig

De architect van mijn appartement heeft ons douchegordijn echt hoog geplaatst, dus ik moet gordijnen vinden van minstens 2,10, misschien zelfs 2,20 hoog, maar alles hoger dan 2 m is echt moeilijk ergens te vinden. Het helpt ook niet dat al die websites "breedte" en "lengte" door elkaar gebruiken, zodat ik nooit de afmetingen weet van het gordijn waar ik naar kijk. TLDR: * Welke gordijnen zijn eigenlijk 2,10+m hoog? * Galaxus, hoeveel ik ook van je hou, wees alsjeblieft beknopter met het aangeven van afmetingen.

1

Anonymous 6 jaren geleden in Douchegordijn

Douchegordijn Badkuip/Douche

Hallo, weet iemand het verschil tussen een douchegordijn voor het bad en een voor de douche? Ik heb een badkuip, maar ik wil graag een model dat is ingedeeld voor de douche. Is dit ook mogelijk?

3

firefox_mozilla 5 jaren geleden in Douchegordijn

Douchegordijn met magneten in de zoom

Ik zoek een douchegordijn met in de zoom genaaide (niet-roestende) magneten. Zo kun je het aan de douchebak bevestigen en blijft het niet rondwaaien.... (Een beetje zoals dit gordijn. Maar met een ander motief...: https://www.elbenwald.de/Herr-der-R...)

0

silverskunkk 7 jaren geleden in Douchegordijn

Vraag!:)

Is er zoiets als een douchestoel bij Galaxus? Voor oudere mensen die erop kunnen zitten tijdens het douchen? Ik kan niets vinden... Bedankt!

3

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Douchegordijn
StartBegin discussie