Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Gordijn

7 Discussies voor in Gordijn

Begin discussie
    Kamyla 1 jaar geleden in Gordijn

Breedte van de gordijnen

Ik ben op zoek naar een verduisterend gordijn voor de balkondeur (120 cm breed), maar ik kan uit de specificaties niet opmaken of de breedte van de dubbele gordijnen de totale breedte is (bijvoorbeeld 140 cm bij elkaar, dus met 2 stukken van elk 70 cm) of dat deze breedte per stuk bedoeld is. Ik heb geen 280 cm gordijn nodig voor één deur. https://www.galaxus.ch/de/s14/product/vidaxl-nadir-140-x-245-cm-vorhang-23890861?supplier=4439711 Deze zou ik in theorie wel mooi vinden, maar het zou zonde zijn als ik maar één stuk kan ophangen en het tweede in de kelder moet worden opgeborgen.

1

Evoker 5 jaren geleden in Gordijn

Verduisterende gordijnen

Ik zoek verduisterende gordijnen, maar er lijkt geen categorie of filter te zijn. Zijn er verduisterende gordijnen beschikbaar?

4

Teslacorn 1 jaar geleden in Gordijn

Slaapkamer gordijn

Op zoek naar een doorschijnend, ondoorzichtig gordijn voor een halfhoog raam met een breedte van minstens 195 cm en een hoogte van 135-140 cm. Moet opgehangen kunnen worden met glijders. Als het iets langer is, zou ik het graag met een schaar willen kunnen inkorten.

1

Anonymous 2 jaren geleden in Gordijn

Heb je geluids- en warmte-isolerende gordijnen?

Het zit allemaal in de titel. Met je filters kun je dit niet kiezen.

1

nuclearcity 2 jaren geleden in Gordijn

Vliegengordijn met kettingen

Hallo Galaxus, hallo gemeenschap :-) Ik zoek tevergeefs naar iets vergelijkbaars als dit in het Galaxus-assortiment: https://www.vorhangbox.ch/vorhang-on... Omdat ik altijd graag keuze heb, wilde ik zoeken naar alternatieven voor het Darwin product van Vorhangbox. Bedankt voor de reacties, mocht je alternatieven weten! Proost

0

rohrbachcmu 5 jaren geleden in Gordijn

Raamgordijnen?

Ligt het aan mij of kan ik geen gordijnen vinden die precies zo groot zijn als een raam? Ik zie alleen lengtes van raamgordijnen....

1

elmatador 7 jaren geleden in Gordijn

Dakraamgordijn

Ik zoek gordijnen / jaloezieën / gordijnen voor schuine ramen (dakramen - geen Velux), voor zover ik heb gezien biedt Glaxus zoiets niet aan. Komt er in de toekomst nog iets in deze richting?

0

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Gordijn
StartBegin discussie