Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Opbergdoos

8 Discussies voor in Opbergdoos

Begin discussie
    eberle24 2 maanden geleden in Opbergdoos

Decoratieve boeken

Kun je op Galaxus decoratieve kartonnen containerboeken vinden? Ze zien eruit als echte boeken, maar als je de kaft optilt, zijn ze van binnen leeg en worden ze gebruikt om afstandsbedieningen, kabels of andere voorwerpen in op te bergen.

1

RS1982 1 jaar geleden in Opbergdoos

Is er echt geen...? (echt handige dozen XL/XXL)

Is er echt geen dealer in Zwitserland die de volgende "echt nuttige dozen" aanbiedt? (permanent) @digitec @galaxus ... jullie hebben een mooi assortiment dozen. 🤝 Slechts 3 van de "populaire" zijn ook HIER niet verkrijgbaar. 35L XL 35L XXL 19L XL De dozen voor platen bij uitstek. Y ? ;-(

0

rrm-07 2 jaren geleden in Opbergdoos

Zoek een plastic doos met handvat en houders

Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een plastic doos (of "plastic koffer") die zwart is (indien mogelijk) en rode klemgrepen heeft (om te sluiten). De schuimrubberen inzetstukken moeten modulair zijn, d.w.z. aanpasbaar. Kan iemand mij suggesties geven? Alvast bedankt!!!

1

ynamite 4 jaren geleden in Opbergdoos

Opbergdoos met timerslot?

Hallo, ik ben op zoek naar een opbergdoos van plastic/glas (materiaal eigenlijk secundair) die met een tijdschakelaar kan worden afgesloten. In principe om de toegang tot de inhoud voor een beperkte periode te beperken. Is er zoiets bij Digitec? Of ergens anders? Ik heb gezocht op Digitec maar de sectie opbergdozen kan niet gefilterd worden op slot en op Google kan ik alleen iets vinden op Amazon/Aliexpress .... Bedankt voor de hulp!

3

Name-Deleted 4 jaren geleden in Opbergdoos

Keuken verhuisdozen

Je verkoopt een serie "opbergdozen" van Fellowes en anderen voor verhuizingen. Verkoopt u iets specifieks voor keukenservies en glaswerk met individuele zakken of verdelers om breekbare voorwerpen te beschermen? Zoiets als dit : https://www.amazon.com/Bankers-Bo... Of deze : https://www.amazon.com/uBoxes-Div...

2

WasWeissIch 7 jaren geleden in Opbergdoos

Woonterras

Zou je "Wohnharasse" in je assortiment kunnen opnemen?

5

SaMichlaus95 9 jaren geleden in Opbergdoos

Luchtdichte opbergdoos

Ik wil graag een luchtdichte bewaardoos, kan ik dit op de een of andere manier regelen? Helaas kan ik er geen punt voor vinden in de filters.

3

Voormalig gebruiker 9 jaren geleden in Opbergdoos

Theedoos voor losse thee

Hallo gemeenschap Hebben jullie op Galaxus theedozen voor losse thee en zo niet, weet iemand een andere plek waar ik zulke dozen kan krijgen?

4

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Opbergdoos
StartBegin discussie