Vloerlamp

5 Discussies voor in Vloerlamp

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Vloerlamp

Fitting van de vloerlamp (E27/E14 enz.) als filter

Ik wil heel graag een vloerlamp kopen hier bij Galaxus, maar omdat het niet mogelijk is om de resultaten te beperken tot de verschillende fittingen (E27 of E14), is het bijna onmogelijk om een geschikte lamp te vinden zonder elke aanbieding door te klikken. Het bijzondere hieraan is dat Galaxus bij de details van de afzonderlijke lampen vrijwel altijd de fitting aangeeft, d.w.z. dat de gegevens beschikbaar zijn. Het zou dus waarschijnlijk niet bijzonder ingewikkeld zijn om het filter dienovereenkomstig aan te passen. Ik zou dit zeer toejuichen, want het heeft echt totaal geen zin om voor lampen te kiezen.

3

Wenish 2 jaren geleden in Vloerlamp

Vloerlamp met 2 lampen

Hallo Samen Ik zoek eenvoudige vloerlampen waar 2 lampen in kunnen. Qua ontwerp zouden ze er zo uit moeten zien: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/paulmann-tessa-160-cm-stehlampe-13050536 Weet iemand geweldige producten? Ik vind er hier alleen maar een paar met een enkele lamp.

2

stephanie.eugster 4 jaren geleden in Vloerlamp

Filter: Lumen & Kleurtemperatuur

Hallo samen Nu moet ik eigenlijk meer dan 1000 producten openen om in de beschrijving te lezen of de lumen hoog genoeg zijn voor mijn thuiskantoor. Een echte pijn! Voeg hier zo snel mogelijk de twee filters voor lumen & kleurtemp. toe! Bedankt!

5

Anonymous 4 jaren geleden in Vloerlamp

Lumen en kalvin

Het is jammer dat er geen filter is, maar hoe kun je kiezen of de lamp brandt zoals je wilt?

1

Coolzerra 6 jaren geleden in Vloerlamp

Staande lamp voor eettafel

Mijn eettafel staat aan de rand van de kamer voor grote ramen. Het probleem is dat ik op dit moment geen plafondschacht heb om een lamp op aan te sluiten. Ik kan ook geen lampen aan de muur hangen, want die bestaat niet (of het raam is er). Bovendien wil ik geen kabelgoten op het plafond aanbrengen, want dat vind ik niet erg esthetisch en ik woon in een huurflat. Daarom denk ik dat je het beste een vloerlamp aan de rand van de tafel kunt zetten. Weet iemand een product dat niet te hoog is, zodat de lamp niet verblindt? Gebruikt iemand anders ook een vloerlamp? Groeten Coolzerra

3

Orde van de
discussies
Forum voor Vloerlamp
StartBegin discussie