Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Bestekbakken

2 Discussies voor in Bestekbakken

Begin discussie
    oliiix 1 jaar geleden in Bestekbakken

1000 bestekbakken, niet één heeft een deksel

Heeft iemand enig idee waar ik een bestekbak met deksel kan vinden? :)

1

tduncker 1 jaar geleden in Bestekbakken

Relaxdays besteklade voor CHF 28, artikel nummer 20591146

Hallo allemaal Ik ben geïnteresseerd in de Relaxdays besteklade voor CHF 28, artikelnummer 20591146. https://www.galaxus.ch/de/s2/product/relaxdays-besteckkasten-besteckkasten-20591146 Om er zeker van te zijn dat er ruimte is voor mijn messen, moet ik weten hoe groot de 4 identieke parallelle compartimenten zijn. Kan iemand mij de interne afmetingen van dit vak vertellen? Alvast bedankt en met vriendelijke groeten

2

Orde van de
discussies
Forum voor Bestekbakken
StartBegin discussie