Bevochtiger

13 Discussies voor in Bevochtiger

Begin discussie
    thomus 1 jaar geleden in Bevochtiger

Bevochtiger

Hallo. Sommige apparaten maken een "borrelend geluid" als het water van de tank naar het bad loopt, en dat is 's nachts erg vervelend. En de meeste apparaten maken veel lawaai, meer dan 30db. Deze 2 problemen houden me 's nachts wakker. Kent iemand een model dat deze problemen vermijdt? Alvast bedankt voor jullie hulp.

3

stefan.schmidli 3 jaren geleden in Bevochtiger

Stille luchtbevochtiger zonder LED

Ik ben op zoek naar een stille luchtbevochtiger die GEEN LED's heeft of waarvan de lampjes tenminste helemaal uit kunnen. Heeft iemand hier goede ervaringen?

+1

6

schmidfilm 3 jaren geleden in Bevochtiger

Bevochtiger compatibel met Alex

Hallo, ik zoek een luchtbevochtiger die ik via de ALEXA kan bedienen, is er iets?

1

Fazli Fazliu 3 jaren geleden in Bevochtiger

De juiste luchtbevochtiger voor kinderkamers

Ik zoek een luchtbevochtiger voor de baby/kinderkamer. Ik las ergens dat het een verdamper of een ultrasone vernevelaar moet zijn. Weet iemand hier iets van? Het moet voldoende zijn voor een kamergrootte van 20m2 en niet te luid.

3

DarthShadow 4 jaren geleden in Bevochtiger

Welke luchtbevochtiger?

Goedendag Ik wil graag een luchtbevochtiger in mijn slaapkamer om de huidige droge lucht te bestrijden. Maar ik kan niet beslissen welk apparaat ik moet kiezen: https://www.galaxus.ch/de/s2/product/philips-series-3000-luftbefeuchter-13912846 of https://www.galaxus.ch/de/s2/product/stadler-form-oskar-luftbefeuchter-217655 Wat zijn de ervaringen van de twee? Voordelen en nadelen? Bedankt

3

Schamen 4 jaren geleden in Bevochtiger

Luchtbevochtiger die via Shelly (externe schakelaar) kan worden bediend

Samen groeten, Ik zoek een luchtbevochtiger die via een extern circuit (Shelly) ingeschakeld kan worden. Dit betekent dat de bevochtiger wordt ingeschakeld zodra een bepaalde lagere relatieve vochtigheid wordt bereikt. De bevochtiger wordt ook uitgeschakeld zodra de bovenste gedefinieerde luchtvochtigheid is bereikt. Ik kan geen geschikte producten vinden. degene die ik gevonden heb of die geschikt zouden zijn, moeten na het inschakelen van de stroom weer handmatig ingeschakeld worden.

1

Roger515 4 jaren geleden in Bevochtiger

Dyson Pure Humidify + Cool

@Galaxus : wanneer is de Dyson Pure Humidify + Cool weer verkrijgbaar? bedankt.

3

mupa 5 jaren geleden in Bevochtiger

Waterreservoir direct toegankelijk

Hallo allemaal Kent iemand een model luchtbevochtiger waarbij je het waterreservoir direct kunt vullen? (geen vaste wateraansluiting) Bij de meeste modellen moet de tank verwijderd worden voor het vullen. Hartelijk dank, mfg mupa

1

mpohle 4 jaren geleden in Bevochtiger

Slechte selectiefilter

Waarom kun je de producten in de online winkels niet filteren op hun producteigenschappen? Wat mij het minst interesseert aan de luchtbevochtiger is welke kleur de behuizing heeft. Het belangrijkste zijn de filtertechnieken voordat de lucht weer gezuiverd beschikbaar is. Vooral belangrijk is de vraag naar HEPA13 of HEPA14 en vele andere details. Uiteindelijk wil ik het product vinden dat aan mijn eisen voldoet.

0

XpressMak 5 jaren geleden in Bevochtiger

Luchtreiniger, Luchtbevochtiger, Airconditioner, Smart Home, Xiaomi, "AAAARGH!".

Ik woon op een stoffige oude zolderflat. Het wordt erg warm in de zomer. Als ik het goed zie, heb ik nodig: - Airconditioner - Luchtbevochtiger - luchtreiniger Een goede airconditioner zit beslist niet in het budget. "Coldtec by Kibernetik LK120" zou een luchtbevochtiger met koelmogelijkheid zijn. De "Xioami Mi Air Purifier 3H" is de luchtreiniger die ik wil hebben. Ik dacht dat beide in combinatie ideaal zouden zijn. Maar nu heb ik de "Xiaomi Smartmi" luchtbevochtiger opgemerkt. Volgens de specificaties koelt hij niet, maar bevochtigt hij de lucht. Het zou eigenlijk veel cooler zijn als beide apparaten slim waren en van dezelfde fabrikant. Dus luchtreiniger van Xiaomi, luchtbevochtiger van Xiaomi. Maar dan zou de koelmogelijkheid achterwege blijven. Wat denk jij? Zou de vochtigheid alleen al voor een zekere mate van verkoeling kunnen zorgen? Ik ben verscheurd, kan niet beslissen :( Bij voorbaat dank voor eventuele antwoorden.

0

z2solutions 5 jaren geleden in Bevochtiger

Energie-efficiëntie

Waarom is er geen informatie over de energie-efficiëntie van de apparaten?

1

Anonymous 6 jaren geleden in Bevochtiger

Bevochtiger met wateraansluiting

Is er een luchtbevochtiger die je rechtstreeks op het water kunt aansluiten? Ik wil hem niet elke dag met de hand vullen. 🙊 Zou alle aanbevelingen op prijs stellen. Bedankt

1

Anonymous 6 jaren geleden in Bevochtiger

Stille luchtbevochtiger met hygrostaat gezocht

Hallo lieve gemeenschap. Wij zoeken een stille luchtbevochtiger voor onze slaapkamer. Bij voorkeur met een hygrostaat, zodat het apparaat automatisch uitschakelt als de gewenste luchtvochtigheid is bereikt. Heeft iemand een aanbeveling?

1

Orde van de
discussies

13 van 13 discussies

Naar boven
Forum voor Bevochtiger
StartBegin discussie