Blender

7 Discussies voor in Blender

Begin discussie
    BIGDmbH 8 maanden geleden in Blender

Standmixer met inschakelbeveiliging

Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een idiote blender/staafmixer. Ik heb er gewoon genoeg van als we feesten en cocktails maken en het eindigt vaker wel dan niet in een ramp :-( Dus voor mij betekent idioot-proof dat de blender niet gestart kan worden zonder deksel. Tot nu toe heb ik alleen modellen waarbij de messen aan de container zijn bevestigd, zoals de Nutribullet Original, foolproof gevonden. Dit ontwerp heeft echter bepaalde nadelen wat betreft de bediening en ik ben op zoek naar een klassieke blender voor goedgemutste idioten. Van de grote merken Vitamix, Blendtec en dergelijke heb ik geen enkel model met deze functie gevonden. Kan iemand mij adviseren?

1

Rodario 3 jaren geleden in Blender

Materiaal containerfilter

Een filter op het materiaal van de container zou handig zijn voor wie glas zoekt in plaats van plastic.

0

stephanie.eugster 6 jaren geleden in Blender

Datum noot energiebobbel: mengapparaat gezocht

Mijn Nutribullet en mijn staafmixer bereiken allebei de grens als het gaat om het mengen van dadels met noten. Ze houden er allebei op een gegeven moment mee op - waarschijnlijk door oververhitting. Ik heb geen keukenmachine, geen vleesmolen, alleen de Nutribullet en de staafmixer. Wat voor apparaat kunt u aanbevelen, zodat ik mijn dadelnoten energie efficiënt en brandveilig kan maken?

5

Anonymous 5 jaren geleden in Blender

Harrexco Hoogwaardige Blender

De Harrexco is de enige krachtige blender met een optioneel verkrijgbare roestvrijstalen blenderpot. Helaas is er in Zwitserland geen dealer die deze blender ook verkoopt. Zou Galaxus deze blender in zijn assortiment willen opnemen?

2

Anonymous 8 jaren geleden in Blender

Welke standmixer

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een allround talentvolle standmixer. Hij moet notenpuree kunnen maken, kruiden goed kunnen malen en op zijn minst ook wilde kruiden vezelvrij weten te houden. Mijn favoriet is de kenwood blm800, elrctrectrolux sb9300, of trisa vital fit, wmf power green. Welke is de betere in deze prijsklasse? Bedankt voor de antwoorden

1

Vitamix

Ben je van plan om in de nabije toekomst Vitamix aan je assortiment toe te voegen? Ze worden geacht de standmixers bij uitstek te zijn, volgens wat je op internet leest.

3

Turmix CX 760 of Nutribullet RX?

Hallo allemaal, welk product is beter of welke raden jullie aan? Turmix CX 760 Soepmaker of Nutribullet RX? Wat zijn de voor- en nadelen volgens jouw ervaring? Ik kan maar niet beslissen...

0

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Blender
StartBegin discussie