Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Friteuse

4 Discussies voor in Friteuse

Begin discussie
    antonius.husin 2 jaren geleden in Friteuse

Let op! Als je e-mails ontvangt van een gratis friteuse van Galaxus.

Dit is een poging tot oplichting. Ik heb jammerlijk geprobeerd Digitec Galaxus AG en INTERPOL op dit nieuws te wijzen, met verwachting en spijt, weinig geloofwaardig. Ik hoop dat een aantal van de getroffenen hiervan kennis nemen. EDIT: Dit artikel is verouderd en daarom niet actueel. Ik wou alleen dat ik het artikel hier kon archiveren en/of verwijderen. (28.05.25)

+46

57

TobiasPfiffner 7 maanden geleden in Friteuse

5

1951er4wer 1 jaar geleden in Friteuse

E- Mail Friteuse

Ik heb dit bericht verschillende keren ontvangen ontvangen

1

Anonymous 5 jaren geleden in Friteuse

Philips Airfryer HD9218/51

Ik kreeg de gelegenheid de Philips Airfryer HD9218/51 te testen als onderdeel van een producttest. Het werd me gratis toegestuurd door Philips. Met het product kun je de warmte en tijd instellen en verschillende etenswaren koken, braden of frituren. Het is heel gemakkelijk te gebruiken. Naast het product staan instructies en een tabel die beschrijven welke levensmiddelen op bepaalde temperaturen gebakken moeten worden en hoe lang. Deze zijn gemakkelijk te begrijpen. Voor iedereen die veel belang hecht aan gezonde voeding is dit apparaat een optimaal alternatief in de keuken om gerechten met groenten zonder vet te bereiden. Het resultaat is verrassend aangenaam en de vetvrije gerechten smaken onberispelijk. Desgewenst kunnen ook accessoires worden aangeschaft en kan de friteuse worden gebruikt om bijvoorbeeld te bakken. Het apparaat is in veel opzichten praktisch en kan op allerlei manieren worden gebruikt. De app komt met veel heerlijke recepten die heel praktisch te bereiden zijn. Het enige punt van kritiek is het geluidsniveau tijdens het bakken.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Friteuse
StartBegin discussie