Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Gourmetstel

5 Discussies voor in Gourmetstel

Begin discussie
    mowe 2 weken geleden in Gourmetstel

PFAS-filter

Een filter dat alleen apparaten zonder PFAS weergeeft zou praktisch zijn!

0

anmandrea 3 maanden geleden in Gourmetstel

Suggestie voor het verbeteren van de zoekfilter

Ik ben op zoek geweest naar een gourmetoven waarbij de meegeleverde pannetjes geen antiaanbaklaag (teflon) hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar gietijzeren of geëmailleerde pannetjes. Het zou fijn zijn als je hier specifiek op zou kunnen filteren. Ik heb een product van Steba gevonden en gekocht.

2

yves1982 2 maanden geleden in Gourmetstel

Raclette oven zonder grill

Bestaan er nog gourmetovens zonder grill, zoals vroeger?

3

DarioR551 2 jaren geleden in Gourmetstel

Raclette oven met gas?

Moin Wij zoeken een gourmetstel dat op gas kan werken voor onze avonden aan het meer, weet iemand zoiets? Bedankt!

3

brigitachill 6 jaren geleden in Gourmetstel

Welke kaas raad je aan voor raclette?

Welk kaaswiel raad je aan voor raclette? Merk? Ik overweeg een professioneel apparaat te kopen waar je een half brood in kunt klemmen.

+1

7

Orde van de
discussies
Forum voor Gourmetstel
StartBegin discussie