Keukenmachine

11 Discussies voor in Keukenmachine

Begin discussie
    Anonymous 9 maanden geleden in Keukenmachine

Keukenmachine voor onder andere pizzadeeg en brooddeeg

Ik wil graag een keukenmachine kopen speciaal voor het kneden van pizzadeeg en brooddeeg (max. 2kg deeg). Heeft iemand goede ervaringen en kan iemand een apparaat aanraden dat specifiek bedoeld is voor pizza- en brooddeeg? Het is voor mij vooral belangrijk dat het apparaat niet beweegt tijdens het kneden en dat het korte tijd zonder toezicht kan blijven staan. Hartelijk dank

4

Anonymous 9 maanden geleden in Keukenmachine

Moet er geen cumulatief filter (AND in plaats van OR) worden gebruikt voor de filterfuncties?

Specifiek: Als ik voor de functies "Wegen" en "Mengen" selecteer, zou ik alleen apparaten moeten zien die beide kunnen en niet 120, waarvan er 50 kunnen mengen en 70 kunnen wegen.

0

LiamH504 1 jaar geleden in Keukenmachine

Zwitserse voedingsadapter

Heeft iemand een kitchenaid gekocht die wordt geleverd met een voedingsadapter? De voedingsadapter die bij de onze is geleverd, lijkt niet goed op het uiteinde van de stekker van de kitchenaid te passen.

0

Palumpi 1 jaar geleden in Keukenmachine

Ankarsrum akm6230 en akr6230??

Ik begrijp niet wat precies het verschil is. Zijn het de accessoires of is het een vorig model. Het is moeilijk om producten te vergelijken als de helft van de informatie ontbreekt...en er enorme prijsverschillen zijn tot wel 200,- €. Bedankt :)

2

Anonymous 4 jaren geleden in Keukenmachine

Kitchenaid Heavy Duty of

Wordt de Kitchenaid Heavy Duty op 4,9 L ooit nog verkocht? Kun je anders iets aanbevelen met een vergelijkbare cilinderinhoud (4,9 L) met dezelfde of zelfs betere motorprestaties?

2

Farnfee 3 jaren geleden in Keukenmachine

Snij patat EN groenten met de machine

Ik wil eigenlijk gewoon een machine die groenten in verschillende vormen kan snijden, kaas en zo, plus aardappelschijfjes en chips in verschillende diktes! Ik heb al een arsenaal aan keukenmachines (deegklopper, mixer, versnipperaar, spiraalsnijder en nog veel meer dingen die gewoon niet uit te breiden zijn...) en wil niet alles 2 en 3 keer over hebben... Niet zo makkelijk... Maar misschien weet jij een oplossing die niet zooo duur is? Ik dank je in ieder geval voor ideeën.... Groeten

7

omorger1 3 jaren geleden in Keukenmachine

Wanneer verschijnt de nieuwe Kenwood KVC 85.314SI Titanium Chef Baker XL bij Galaxus?

Ze staan al vermeld bij Techmania en PC Ostschweiz en ook bij Microspot, maar ik bestel alleen bij Galaxus! :-)

2

IronRower 4 jaren geleden in Keukenmachine

Wanneer komt de nieuwe Kenwood Cooking Chef XL?

Ik ben op zoek naar de nieuwe van Kenwood, de Cooking Chef XL KCL95.004SI. Weet je of en wanneer het bij Galaxus verkrijgbaar zal zijn?

+4

13

apfelbiss 4 jaren geleden in Keukenmachine

Wanneer komt de Titanium Chef Patissier XL?

Heeft u al een datum voor de marktintroductie van de Chef Patissier XL in Zwitserland? Ik zag het product op de website van Kenwood en vind het briljant. https://www.kenwoodworld.com/de-de...

2

David Lim 6 jaren geleden in Keukenmachine

Cake bakken met de keukenmachine - vloek of zegen?

Hallo samen! Ik ben een enthousiaste hobbybakker en red me thuis eigenlijk prima met de hand of met een handmixer. Ik heb er echter altijd van gedroomd een eigen Kenwood keukenmachine te hebben, omdat ik denk dat ik daarmee mijn niveau nog verder kan verhogen. Ik kan me echter goed voorstellen dat een keukenmachine ook zijn nadelen heeft. Als je een cakebeslag te lang mixt, vormen zich te veel gluten en krijgt de cake een broodachtige consistentie. Is dit jou ooit overkomen met een keukenmachine? Wat zijn jouw ervaringen met de keukenmachine? Wat zijn jullie meningen over het maken van cakebeslag of desserts in het algemeen met de keukenmachine? Ik kijk nu al uit naar je antwoorden!

0

Metti93 8 jaren geleden in Keukenmachine

Wanneer kan ik de nieuwe Cooking Chef Gourmet KCC9060S in de winkel verwachten!? :)

Wanneer kan ik de nieuwe Cooking Chef Gourmet KCC9060S in de winkel verwachten!? :)

+3

11

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Keukenmachine
StartBegin discussie