Filter Categorie Keukenweegschalen
@Galaxus het zou geweldig zijn als je zou kunnen filteren welke keukenweegschalen ook de meting van ml aanbieden
2
@Galaxus het zou geweldig zijn als je zou kunnen filteren welke keukenweegschalen ook de meting van ml aanbieden
2
Is er een weegschaal in het assortiment met een oplaadbare batterij die direct via een USB-oplaadkabel kan worden opgeladen?
3
Helaas kun je niet filteren op batterijen, vandaar mijn verzoek....
0
bij al deze keukenweegschalen zou de volgende informatie zeer nuttig zijn 1) welke batterijtypen en hoeveel er nodig zijn 2) hoe ziet de onderkant van de weegschaal eruit (foto) ? Zijn er stelpootjes en van welk materiaal zijn die gemaakt ? Soms heb je gewoon een niet erg glad oppervlak of is het oppervlak niet krasbestendig of de weegschaal staat in het nat.
1
Ik zoek een keukenweegschaal met de volgende criteria: - 1g meetnauwkeurigheid - min tot 5kg - geen knoopcelbatterijen - Meetveld zonder glas (de laatste met glas was gebroken na een val...) Kan iemand er een aanbevelen?
2
Ik zoek een keukenweegschaal die niet automatisch uitschakelt of pas na langere tijd. Heeft iemand tips? Merci!
1
De volgende twee filtercriteria zijn handig bij het zoeken naar een espressoweegschaal: - Waterdicht: Ja/Nee - Timerfunctie: Automatisch/Handmatig/Nee
0
Het onderwerp is programma. Galaxus, volg alsjeblieft! CR2302 zijn ecologische (en ook anderszins) onzin in schalen; sommigen zouden die er zeker uit willen filteren.
4
Zou Digitech/Galaxus ook keukenweegschalen met Bluetooth en apps aan het assortiment kunnen toevoegen? Dat zou tegenwoordig toch standaard moeten zijn? Hier is een goed voorbeeld: https://www.amazon.com/Etekcity-E...
1
2