Filter Categorie Keukenweegschalen
@Galaxus het zou geweldig zijn als je zou kunnen filteren welke keukenweegschalen ook de meting van ml aanbieden

2
@Galaxus het zou geweldig zijn als je zou kunnen filteren welke keukenweegschalen ook de meting van ml aanbieden
2
Is er een weegschaal in het assortiment met een oplaadbare batterij die direct via een USB-oplaadkabel kan worden opgeladen?
3
Helaas kun je niet filteren op batterijen, vandaar mijn verzoek....
0
bij al deze keukenweegschalen zou de volgende informatie zeer nuttig zijn 1) welke batterijtypen en hoeveel er nodig zijn 2) hoe ziet de onderkant van de weegschaal eruit (foto) ? Zijn er stelpootjes en van welk materiaal zijn die gemaakt ? Soms heb je gewoon een niet erg glad oppervlak of is het oppervlak niet krasbestendig of de weegschaal staat in het nat.
1
Ik zoek een keukenweegschaal met de volgende criteria: - 1g meetnauwkeurigheid - min tot 5kg - geen knoopcelbatterijen - Meetveld zonder glas (de laatste met glas was gebroken na een val...) Kan iemand er een aanbevelen?
2
Ik zoek een keukenweegschaal die niet automatisch uitschakelt of pas na langere tijd. Heeft iemand tips? Merci!
1
De volgende twee filtercriteria zijn handig bij het zoeken naar een espressoweegschaal: - Waterdicht: Ja/Nee - Timerfunctie: Automatisch/Handmatig/Nee
0
Het onderwerp is programma. Galaxus, volg alsjeblieft! CR2302 zijn ecologische (en ook anderszins) onzin in schalen; sommigen zouden die er zeker uit willen filteren.
4
Zou Digitech/Galaxus ook keukenweegschalen met Bluetooth en apps aan het assortiment kunnen toevoegen? Dat zou tegenwoordig toch standaard moeten zijn? Hier is een goed voorbeeld: https://www.amazon.com/Etekcity-E...
1
Hoe moet ik een verstandige keuze maken als alles onder "keukenweegschaal" valt - van baksets met schalen tot precisieweegschalen die over het algemeen geen plaats hebben in de keuken? Bovendien is er meestal geen informatie over de nauwkeurigheid (het is voor mij niet genoeg om te weten dat de weegschaal tot 5 kg gaat en gegradueerd is tot 1 g - ik wil ook weten of de weegschaal werkelijk tot op 1 g nauwkeurig is over het hele bereik. En dan is er nog het feit dat ik 1000 keer op "toon meer" moet drukken.... Echt goed doordacht en klantvriendelijk.
2