kookplaat
Hallo, ik heb momenteel een Siemens PAS 6060 E, Progess kookplaat, waarvan de afmetingen 500*570*38 mm zijn. Is er een product op galaxux dat deze kookplaat kan vervangen?

1
Hallo, ik heb momenteel een Siemens PAS 6060 E, Progess kookplaat, waarvan de afmetingen 500*570*38 mm zijn. Is er een product op galaxux dat deze kookplaat kan vervangen?
1
Ons 30 jaar oude "fornuis" nadert langzaam het einde van zijn levenscyclus. Ik wil het graag vervangen door een apparaat waarbij ik de kookplaten kan bedienen met tuimelschakelaars (beslist niet deze sensor-touch onzin). Ik geef de voorkeur aan Bosch/Siemens als merken (extract van de bakplaten, vormgeving). Sinds enige tijd merk ik dat er geen kant-en-klare combinaties meer zijn (behalve enkele met verouderde glaskeramische kookplaten die minder bieden dan onze huidige). Het moet mogelijk zijn om een overzicht te krijgen waarop te zien is welke ovens met bedieningsknoppen bij welke inductiekookplaten horen. Wie heeft dat? Op het moment (maar dan ook pas) dat ik dat te weten kan komen, bestel ik het geheel onmiddellijk.
2
Hallo, ik wilde weten of dit product gebruikt wordt?
3
Is er een 54 cm (nis) brede inductiekookplaat? Diepte 50cm (nis) Merci
2