Opbergblikken

12 Discussies voor in Opbergblikken

Begin discussie
    RemyDG 1 week geleden in Opbergblikken

Galaxus conserveringsblikjes van eigen merk

Over het algemeen houd ik van eigen merken, omdat mijn commentaar meer impact heeft als ik de tussenpersoon weglaat. Bij Migros zijn glazen en metalen inmaakblikken (beide geschikt voor de magnetron) met hetzelfde deksel erg interessant. De metalen conservenblikken die geschikt zijn voor de magnetron zouden erg praktisch zijn en kunnen worden toegevoegd aan het Galaxus huismerkassortiment. https://www.galaxus.ch/fr/s2/product/galaxus-lot-de-4-recipients-de-stockage-105-l-boite-de-conservation-44792083

3

GuessIlikeTechStuff 6 maanden geleden in Opbergblikken

Over het thema van de keukenkastjes

Over het thema van de keukenkastjes Hallo samen Als jonge foodie met culinaire ambities maar zonder talent in het huishouden, is Tupperware of de "Vorast container" zoals ze op Galaxus worden genoemd, een van mijn grootste bondgenoten. Ik heb er echter genoeg van om een wilde verzameling verschillende bakjes te hebben die moeilijk te stapelen zijn en onbruikbaar worden als je het deksel verliest. Ik zou ook willen dat al mijn niet-Tupperware ovens stevig waren... Om dit zeer Firts-Wolrd probleem op te lossen ben ik op zoek naar de "ideale" keukenbox. Om te bepalen wat ik ideaal vind, heb ik hier wat criteria verzameld. Ken jij dozen die aan deze voorwaarden voldoen en heb je nog andere criteria die volgens jou ook belangrijk zijn? Ik zou dankbaar zijn voor tips en suggesties Criteria voor de "ideale" keukenboxen - Ovenbestendig - Beschikbaar in minstens 3 maten - Stapelbaar over de verschillende maten - Verwisselbare deksels - Ovenbestendige deksels - Machinebestendig - redelijk robuust Bij een ruwe zoektocht lijken de producten van Galaxus zelf, zoals de "Emsa Clip&Close Set", mij het dichtst in de buurt te komen.

3

Kengeler 1 jaar geleden in Opbergblikken

Vorratdose "Hoch", Quadratisch

... die modellen van Rotho Loft vind ik geweldig. Maar ze zijn gemaakt van kunststoff. Is het niet hetzelfde, maar wel eckig?? https://www.galaxus.ch/de/s2/product/rotho-loft-vorratsbehaelter-6088769?dbq=1&supplier=406802&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax:+PROD_CH_SSC_Cluster_8&campaignid=20489048141&adgroupid=&adid=&dgCidg=CjwKCAiAqY6tBhAtEiwAHeRopZV4noGiM-ZxRTFug9af_de1vSbcMv89N9KdbDHsz9pAAkBUfIOMAhoCpMYQAvD_BwE&.gad_source=1&gclid=CjwKCAiAqY6tBhAtEiwAHeRopZV4noGiM-ZxRTFug9af_de1vSbcMv89N9KdbDHsz9pAAkBUfIOMAhoCpMYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

2

silverman 2 jaren geleden in Opbergblikken

Magnetron gerechten

Begrijp ik het goed dat het geen filter heeft voor: magnetronbestendig? Als ik zoek op magnetronbestendige gerechten, krijg ik 22 hits. Maar toen ik aan het bladeren was, zag ik er meer.

2

Anonymous 2 jaren geleden in Opbergblikken

Verander het volume zoekfilter in een schuifbalk

Dus net als het prijsfilter. Aanvulling: Evenzo de filters voor hoogte, breedte, lengte....

2

Anonymous 5 jaren geleden in Opbergblikken

Waarom geen zoekfilter voor materiaal?

Een zoekfilter om te zoeken naar het hoofdmateriaal (glas, plastic, roestvrij staal, hout...) van de opbergdoos zou handig zijn.

+9

15

Microtourist 2 jaren geleden in Opbergblikken

Meer van Candl Cuitisan

Beste Galaxus team, voeg alsjeblieft meer Candl Cuitisan voorraadblikken toe aan je assortiment; het zijn de enige roestvrijstalen blikken die ook in de magnetron gebruikt kunnen worden.

1

Teslacorn 3 jaren geleden in Opbergblikken

Bewaarblik voor kattenvoer

Op zoek naar een grote bak voor ongeveer 10 -12 kilo droogvoer. Luchtdicht afgesloten, niet doorzichtig. Bestaat er zoiets?

3

mibieri 2 jaren geleden in Opbergblikken

Filteren op volume?

Eigenlijk zou een filter op volume hier nog praktisch zijn.

0

RemyDG 2 jaren geleden in Opbergblikken

Filter niet gevonden: materiaal

Ik kan de dozen niet filteren op materiaal, ik wil graag glazen dozen / lunchboxen. Zit ik in de verkeerde categorie?

1

vecors99 3 jaren geleden in Opbergblikken

Geen filter voor isolatiefunctie

Zoek ik misschien in de verkeerde productgroep? Ik wil een thermo-geïsoleerde lunchbox vinden, maar daar is geen filter voor. De directe zoekopdracht naar "Thermos Box" vindt alleen de dozen van het merk "Thermos".

1

jevebo 6 jaren geleden in Opbergblikken

Opbergdoos voor 1kg meel / 1kg suiker stapelbaar en ruimtebesparend

Ik zoek ruimtebesparende en stapelbare opbergbakjes voor meel, suiker en graanvlokken. Er moet ruimte zijn voor minstens 1 kg elk, en zo mogelijk rond of vierkant, want de ruimte is beperkt. Langwerpige zijn qua ruimte niet mogelijk. Ik wil graag zonder plastic bakjes. Welke artikelen worden aanbevolen?

2

Orde van de
discussies

12 van 12 discussies

Naar boven
Forum voor Opbergblikken
StartBegin discussie