Frans botervlootje
Hallo, ik heb gehoord over het Franse botervlootje en hoe het werkt en ik ben nieuwsgierig. Heeft iemand hier er ooit een gebruikt? Zo ja, hoe goed werkt het? Helaas heb ik niets gevonden op de gebruikelijke webwinkels.
0
Hallo, ik heb gehoord over het Franse botervlootje en hoe het werkt en ik ben nieuwsgierig. Heeft iemand hier er ooit een gebruikt? Zo ja, hoe goed werkt het? Helaas heb ik niets gevonden op de gebruikelijke webwinkels.
0
3
3
2
Begrijp ik het goed dat het geen filter heeft voor: magnetronbestendig? Als ik zoek op magnetronbestendige gerechten, krijg ik 22 hits. Maar toen ik aan het bladeren was, zag ik er meer.
2
Dus net als het prijsfilter. Aanvulling: Evenzo de filters voor hoogte, breedte, lengte....
2
Een zoekfilter om te zoeken naar het hoofdmateriaal (glas, plastic, roestvrij staal, hout...) van de opbergdoos zou handig zijn.
15
Beste Galaxus team, voeg alsjeblieft meer Candl Cuitisan voorraadblikken toe aan je assortiment; het zijn de enige roestvrijstalen blikken die ook in de magnetron gebruikt kunnen worden.
1
Op zoek naar een grote bak voor ongeveer 10 -12 kilo droogvoer. Luchtdicht afgesloten, niet doorzichtig. Bestaat er zoiets?
3
Eigenlijk zou een filter op volume hier nog praktisch zijn.
0
Ik kan de dozen niet filteren op materiaal, ik wil graag glazen dozen / lunchboxen. Zit ik in de verkeerde categorie?
1
Zoek ik misschien in de verkeerde productgroep? Ik wil een thermo-geïsoleerde lunchbox vinden, maar daar is geen filter voor. De directe zoekopdracht naar "Thermos Box" vindt alleen de dozen van het merk "Thermos".
1
Ik zoek ruimtebesparende en stapelbare opbergbakjes voor meel, suiker en graanvlokken. Er moet ruimte zijn voor minstens 1 kg elk, en zo mogelijk rond of vierkant, want de ruimte is beperkt. Langwerpige zijn qua ruimte niet mogelijk. Ik wil graag zonder plastic bakjes. Welke artikelen worden aanbevolen?
2