Roborock - welke reinigt tegelvloeren?
Welke van de Roborock dweilen en stofzuigers maken tegelvloeren schoon? Maakt het veel verschil tussen warm water? En wat zijn jullie ervaringen met de stations? Merci :)

2
Welke van de Roborock dweilen en stofzuigers maken tegelvloeren schoon? Maakt het veel verschil tussen warm water? En wat zijn jullie ervaringen met de stations? Merci :)
2
Goedenavond iedereen Wij zijn op zoek naar een nieuwe robotstofzuiger. Absoluut met zuigstation, dweilfunctie niet gewenst. Voornamelijk stenen vloer. Tot nu toe hebben we iRobot (S9+) gehad. Inmiddels zijn we niet meer tevreden over de prestaties van de accu en hij is ook wel erg luidruchtig. Ach, over 5 jaar zal de technologie zich verder ontwikkelen. Wat is op dit moment de 'beste' robotstofzuiger? Alvast bedankt voor jullie tips en ideeën over prijs/prestaties. Groeten, Carmen
3
Wanneer worden de Roborock Saros 10 en 10R aan het assortiment toegevoegd? De Saros 10 en Saros 10R kunnen vanaf vandaag bij Amazon worden besteld voor € 1350, maar zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar in Zwitserland.
107
Hallo samen Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger die volgens een schema kan stofzuigen, zelfs zonder Wi-Fi-verbinding. Tegelijkertijd moet de navigatie goed zijn, want ik wil hem gebruiken in een kleine flat met veel meubels - LIDAR zou ideaal zijn. Voor de meeste robots lijken schema's alleen te werken met Wi-Fi, zijn er uitzonderingen?
4
Goede dag Ik zoek een robotstofzuiger die probleemloos drempels tot 2,5 cm kan overwinnen. Is er een model dat dit kan?
7
Hallo, Wij zijn op zoek naar een robotstofzuiger voor onze 5-kamerflat. Hij moet alleen goed kunnen stofzuigen. We hadden ongeveer 5 jaar geleden al een irobot en die raakte altijd de weg kwijt in onze flat en vond het station pas als hij midden in de flat stond. De nieuwe moet dus vooral beter kunnen navigeren. We hebben geen drempels of trappen. Voornamelijk parket met een Perzisch tapijt in de woonkamer. Vraagprijs onder de 700. Wat zou jij aanraden? Merci
7
Hallo Digitec-Galaxus Team, Is er een lancering van een nieuwe driehoekige robotstofzuiger van Electrolux? Kunnen jullie alsjeblieft aan Electrolux vragen of zoiets in de komende 2-3 jaar wordt gelanceerd?
1
Hallo allemaal, wij zijn op zoek naar een robotstofzuiger met dweilfunctie. Onze flat heeft twee verdiepingen. Is er een robot die we afwisselend op twee verdiepingen kunnen gebruiken zonder het station te hoeven verplaatsen?
2
Ik heb geolied parket in huis, dat niet met microvezels mag worden schoongemaakt. Bestaat er een robot met een dweilfunctie die een katoenen dweil gebruikt in plaats van een microvezeldweil?
1
Hallo samen Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger en heb mijn oog laten vallen op de producten van Mova. De P50 Pro Ultra is al verkrijgbaar, net als de Z50 (half?). Vandaag was de "internationale" release van de Mova V50 Ultra; is het de bedoeling dat deze ook verkrijgbaar zal zijn op digitec/Galaxus? Vriendelijke groeten
5
Helaas is het product veel te duur ingesteld in vergelijking met de concurrentie
2
Heb je ervaring en kun je me vertellen of er een model is dat drempels van 2,2 cm kan overwinnen? Veegfunctie is 2e klas. Kostenpunt ca. 300,- Alvast veel dank!
1
Weet iemand wanneer en of de roborock saron 10r hier verkrijgbaar zal zijn?
10
Het zou cool zijn als je kon filteren op maximale drempelhoogte, zodat je je echte keuze voor oudere flats kunt beperken.
2
Hallo allemaal De nieuwe Saros is verkrijgbaar bij Fnac en Amazon, wanneer bij Galaxus? Bedankt
1
Hallo beste community Welke huidige (2023/2024) robotstofzuiger heeft geen ingebouwde camera?
3
Hallo samen Ik heb onlangs de Roomba Essentials besteld en ik ben er behoorlijk ontevreden over. (Eerlijk gezegd had ik me beter kunnen informeren - ik dacht op de een of andere manier dat obstakeldetectie tegenwoordig heel gewoon was...). Hij rijdt overal tegenaan, raakt verstrikt tussen stoelpoten en kan zijn thuisbasis bijna niet vinden. Kleine voorwerpen zoals kattenspeeltjes en kabels haal ik sowieso weg. Maar ik heb bijna meer werk met de robot dan wanneer ik zelf zou stofzuigen. Punten die voor mij belangrijk zijn: - Kan stofzuigen en dweilen - Manoeuvreert rond grotere voorwerpen zoals planten, stoelpoten enz. - Kan kattenhaar en kattenbakvulling aan - App Wat het niet moet kunnen: - Tapijten stofzuigen - Automatisch zuigstation - No-go zones, afzonderlijke kamers stofzuigen Ik ben aan het twijfelen tussen de verschillende Dreame stofzuigers (vooral de D9 Max en D10 Plus), maar ik ben een beetje overweldigd door de keuze. Hartelijk dank voor nuttige tips!
2
Hallo allemaal Wordt de Mova e30 ultra toegevoegd aan het assortiment van Galaxus? Hij werd korte tijd getoond, maar daarna niet meer.
0
Hallo allemaal, de Dreame x50 ultra komt uit op 15.01.2025. Ik weet niet zeker of dat in Zwitserland ook zo is. Op dit moment kan hij worden voorbesteld in Duitsland en de VS (met korting). Weet iemand of het in Zwitserland ook zo zal zijn?
3
Hallo Weet iemand wanneer de Qrevo Curv uitkomt en of deze verkrijgbaar zal zijn bij Galaxus (of een alternatief in Zwitserland)? Alvast bedankt
11
Weet iemand wanneer de qrevo master in de sale komt in Zwitserland en door wie? Hoe zit het met digitec?
15
Zijn er plannen om de Xiaomi X20+ Max bij digitec aan te bieden?
0
De QREVO Curv lijkt nu beschikbaar te zijn. Hoe zit het met de Edge? Het curv basisstation is zo onpraktisch en gigantisch dat het nergens in ons huis past.
1
Ik wil graag een robotstofzuiger kopen (in de eerste plaats gewoon een stofzuiger). We hebben een Berner Sennenhond die veel lang haar verhaart. Welke kun je aanraden die veilig met het lange hondenhaar om kan gaan?
1
Welke stofzuig- en dweilrobot kun je aanraden die een station heeft zonder stofzak? Idealiter moet hij ook goed hoeken kunnen schoonmaken, misschien met een uitschuifbare arm of iets dergelijks of een speciale functie hiervoor? Ik heb er niet veel verstand van. Roborock zou te veel zijn.
0
Kan iemand mij een robotstofzuiger aanraden die ook hoogpolige tapijten kan herkennen en stofzuigen? Hartelijk dank
1
Goedendag Ga je de Eureka J20 aan je assortiment toevoegen?
0
Is er een reden waarom producten zoals de Roborock Roborock S8 Max Ultra of de versies van de Roborock S8 MaxV Ultra serie met wateraansluiting niet verkrijgbaar zijn in Zwitserland - worden deze beslissingen genomen door Roborock? of door de Zwitserse algemene importeurs?
0
Hallo, Ik heb de Dreame L20, heb de app gedownload uit de app store, de app geopend en de QR-code van de stofzuiger gescand. Daarna precies de instructies in de app gevolgd. Ik loop nu vast bij punt 5/5, het apparaat probeert verbinding te maken met het netwerk en loopt dan tegen de foutmelding failed aan. Router = FritzBox 7590 Mobiel = iPhoneX 5G is gedeactiveerd WLAN naam kan worden gelezen Ik heb de APP ook meerdere keren opnieuw geïnstalleerd Ik heb de stofzuiger ook meerdere keren gereset Wat kan ik nog meer doen?
0
Hallo mensen Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger voor een senior zonder WLAN en mobiele telefoon. Makkelijk in gebruik, trapveilig en alleen tapijt/harde vloeren stofzuigen. Prijsklasse onder 400Fr. Heeft iemand een aanbeveling?
2
30 van 96 discussies