Schoonmaakgerei

9 Discussies voor in Schoonmaakgerei

Begin discussie
    antibrot 9 maanden geleden in Schoonmaakgerei

Borstel met opbergoplossing om mee te nemen

Hallo Ik ben op zoek naar een handige schoonmaakborstel die ik mee kan nemen in een rugzak. Een borstel met een soort "deksel"/doosje/sleeve of iets dergelijks zou ideaal zijn. Als ik bijvoorbeeld onderweg de modder van mijn wandelschoenen wil poetsen, wil ik de vieze borstel niet weer in mijn rugzak stoppen. Ja, ik zou hem ook in een plastic zak kunnen stoppen of een plastic doosje uit het huishouden kunnen gebruiken dat ongeveer de goede maat heeft. Maar ik zou een borstel met een bijbehorende doos, waarvan het formaat is aangepast aan de borstel, waar je de borstel in kunt klikken en de haren rondom verpakt zijn, best praktisch vinden. Ik zou bereid zijn om hier geld aan uit te geven. Bestaat er iets in die richting?

1

phinchen92 3 maanden geleden in Schoonmaakgerei

Dweil

Hallo, ik ben op zoek naar een vloerwisser zoals die van Swiffer waar je alle lappen in kunt "klemmen", maar hij moet demonteerbaar zijn om ruimte te besparen of in te korten met een telescoopstang, moet schuin in een schoonmaakkast passen ca. 50cm max. Ik hoef geen emmer, als hij een sproeifunctie heeft, ok :)

0

Bilubix 1 jaar geleden in Schoonmaakgerei

Vileda Ultramax

Hallo, ik wil graag de Vileda Ultramax. Ik zou hem echter graag willen hebben met een telescopische handgreep, alleen weet ik niet of de verpakkingen met de emmers telescopisch zijn. Kunt u mij helpen? Bedankt voor uw hulp.

2

Anonymous 4 jaren geleden in Schoonmaakgerei

Filter: Volume reinigingsemmer

Een filter voor het volume van de schoonmaakemmer zou praktisch zijn. Of tenminste "klein/groot" enz.

3

nuclearcity 1 jaar geleden in Schoonmaakgerei

Op zoek naar zoiets als Swiffer alleen dan niet Swiffer :-)

Ben ik de enige die de magnetische vloermop mooi vindt, maar zich ergert aan het werkoppervlak dat maar 10 cm breed aanvoelt? Kent iemand iets vergelijkbaars maar dan met een minimale breedte van 35-40 cm? Alvast bedankt!

0

simon_public_1 3 jaren geleden in Schoonmaakgerei

Borstelhulpstukken voor accuschroevendraaiers?

Hoi zäme, heb je ook borstelhulpstukken voor accuschroevendraaiers in je assortiment. Google "boorborstelhulpstuk" voor voorbeelden (niet het Bosch mini-onderdeel met borstels). Groeten

2

Ricci475 4 jaren geleden in Schoonmaakgerei

Tip voor dweilsysteem voor de werkplaats ?

Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikt reinigingssysteem voor onze werkplaats met geverfde betonvloer. Roetdeeltjes en remstof zijn bijzonder hardnekkig. Heeft iemand een suggestie voor een goedkoop dweilsysteem?

0

Päsche54 5 jaren geleden in Schoonmaakgerei

Effectief wijnglazen schoonmaken

Heeft iemand van jullie tips om snel en gemakkelijk schone en droge wijnglazen te krijgen? 1. welk afwasmiddel is geschikt voor wijnglazen zonder dat ze direct "aantasten"/corroderen? 2. welke droogdoeken worden aanbevolen voor handmatig wassen? Bij voorbaat dank.

0

Anonymous 6 jaren geleden in Schoonmaakgerei

Welk mopsysteem / natte vloerreiniging

Hallo Ik denk erover een nieuw dweilsysteem te kopen. Maar ik ben momenteel een beetje ten einde raad en hoop op een paar tips. Ik heb momenteel een systeem met de rechthoekige microvezelmop. Wij hebben een tegelvloer met textuur en ik vind dat de rechthoekige mop het vuil in de diepte van de textuur niet goed schoonmaakt. Als het vuil hardnekkig is, moet ik met de hand schoonmaken. Nu ben ik geïnteresseerd in welk systeem jij gebruikt en waar voor jou de voor- en nadelen zitten. Zijn deze systemen met de ronde mop die je direct in de emmer kunt uitwringen echt beter? Je hoeft niet altijd je handen in het water te dompelen. Maar maken ze ook goed schoon? En welke mop is geschikt, er zijn zoveel varianten. De bak heeft met dit systeem veel meer ruimte nodig. En wat te denken van de nieuwe rechthoekige mopsystemen die kunnen worden opgevouwen en uitgewrongen in de emmer? Ik zou wat goede input op prijs stellen om mijn beslissing wat gemakkelijker te maken.

1

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Schoonmaakgerei
StartBegin discussie