Thermostaat

6 Discussies voor in Thermostaat

Begin discussie
    Jschneid 10 maanden geleden in Thermostaat

Waar zitten de verschillen?

https://www.galaxus.ch/de... Begrijpt iemand waarom hier zulke grote verschillen zijn? (bijna +50% in prijs) De beschrijving en foto's zien er precies hetzelfde uit.

1

phpguillod160183 2 jaren geleden in Thermostaat

Bodemwarmtepomp met koeling

Ik wil de kamerthermostaten van mijn aardwarmtepomp vervangen door slimme (bekabelde) exemplaren. Welke producten kunnen op de thermostaat worden omgeschakeld van verwarming naar koeling? Er moet toch een extra verbinding zijn?

2

cpwittwer 3 jaren geleden in Thermostaat

Netatmo Danfoss RA Adapter Pack

Ik zoek bovenstaand product ter vervanging van een defecte adapter. Weet iemand van jullie waar je die kunt krijgen? Ik vind alleen de "RAV" producten.

0

Anonymous 3 jaren geleden in Thermostaat

Groepering of centrale kamerthermostaat?

Is het mogelijk deze thermostaten te groeperen? Kan ik er drie samen in de woonkamer groeperen? Is er ook een mogelijkheid voor een externe kamerthermostaat? Hartelijk dank voor je steun.

1

Luca Aeschlimann 4 jaren geleden in Thermostaat

Unified Smarthome System

Hallo allemaal Ik wil in de nabije toekomst slimme verwarmingsthermostaten aanschaffen, maar ik weet niet goed welke fabrikant. Ik ben ook van plan brandmelders en eventueel een weerstation van Netatmo aan te schaffen. Denk je dat het zinvol is om alles op één systeem te bouwen of maakt dat niet veel uit? De Netatmo producten zijn ook wat duurder dan bijvoorbeeld Homematic IP. Veel dank voor uw antwoorden

2

DarthShadow 6 jaren geleden in Thermostaat

Thermostaat vloerverwarming

Hallo samen Bestaat er zoiets voor vloerverwarming? Ik zie alles alleen voor radiatoren enz. Bedankt

3

Orde van de
discussies
Forum voor Thermostaat
StartBegin discussie