Delizio Herbruikbare Capsules
Hallo, Weet iemand of er herbruikbare of zelfvullende capsules zijn voor de Delizio machine?

4
Hallo, Weet iemand of er herbruikbare of zelfvullende capsules zijn voor de Delizio machine?
4
Ik wil de beheerders van de site eraan herinneren dat in het Italiaans het mannelijk meervoud ook als onzijdig dient. Het woord ALL omvat al de hele bevolking, het plaatsen van een sterretje heeft geen enkele zin, behalve dat het simpelweg niet bestaat in de Italiaanse taal. Hou op met dat woke-gedoe
2
6
Hallo Galaxus Team Ik heb vorige week een product besteld (vrij stevig en van hout). Deze werd geleverd in een enorme kartonnen doos, die gevuld was met meer dan 120 noppenkussens. Het plastic afval stond niet in verhouding tot het product dat ik voor 45 CHF bestelde. Er zijn toch wel milieuvriendelijkere verpakkings- of vulmaterialen? Vriendelijke groeten
4
44
Ik heb bij jullie een glazenwasser gekocht en die dezelfde dag teruggestuurd, volgens jullie instructies, met een retourbon. Een maand later ontving ik een rekening voor 7 frank die voor 28 98 betaald moest worden. Wat is er aan de hand?
0
Ik heb een bestelling gedaan met 2 artikelen. 2 pakketten en 2 facturen ontvangen! Factuur 60779114 d.d. 19.3.25 (met toeslag voor minimale bestelling) en 60826495 d.d. 20.3.25 . Ik zal Galaxus waarschijnlijk van mijn lijst met leveranciers schrappen!
4
3
2 vragen ei 2 kookpotten ei denn Handgrieffen und Glsadeckel sind die Vixiert oder Verschraut Artikelnummer 236428 und 18431193 23642
0
Als ik de originele roomoplader vastschroef, stroomt de helft van de lucht er met een luid gesis uit en de room stolt niet ondanks krachtig schudden.
0
0
Het afplakken van de laaddeur ontbreekt, wat moet ik doen om het te bestellen?
1
Weet iemand waar Qrevo Master in Zwitserland wordt verkocht? Wanneer Galaxus het gaat verkopen?
1
Is het mogelijk om deze 4 rubberen knoppen aan de onderkant van de waterkoker apart te kopen?
0
Het water in de flessen begint na een halve dag te stinken / plastic smaak te krijgen!!! Is iemand hiervan op de hoogte? Wat kan er aan gedaan worden?
2
12
Ik wil graag een artikel bestellen en daarom wil ik u vragen naar de installatiematen van de Hansa 2+2 kookplaat, gas+keramisch: Artikelnummer: 35513199 Fabrieksnummer: BHMS61414030
1
Hoe heet het in het Duits en hoe kan ik het bestellen?
1
Hallo Galaxus. Ga je de Shark IZ420 aan het assortiment toevoegen? https://www.sharkclean.de/produkte... Die kost momenteel 369 euro met een bon.
5
Ik kan de kan niet uit de behuizing halen als de robot is gebruikt om te koken (bijv. pompoenpuree of andere hete items). Het deksel blijft heel moeilijk te draaien en de kan blijft vastzitten, onmogelijk te verwijderen, dus ik kan de inhoud niet verwijderen als ik ander voedsel kook.
1
Deze stofzuiger is verkrijgbaar in de versies "Shark Statros IZ400DE" en "Shark IZ400CH Anti Hair-Wrap snoerloze stofzuiger met Flexology" tegen zeer verschillende prijzen. Als je ze vergelijkt, lijk je echter geen verschillen te vinden. Wat is het verschil tussen hen en waarom is het "Shark Shark IZ400DE" model twee keer verkrijgbaar tegen verschillende prijzen?
0
Ik was een crowd funder van Lifx en ben eigenlijk nog steeds fan. Ik heb me gerealiseerd dat de lampen niet meer verkrijgbaar zijn bij Galaxus of een andere winkel!!! Weet iemand wat er gebeurd is met dit bedrijf met zijn briljante producten? De homepage is nog steeds beschikbaar, ik heb een vraag gesteld aan de ondersteuning ..... Philips Hue is een kopie van LifX, verdomme
0
2
Ik weet niet zeker of de installatie juist is. Ik heb de adapter en het laadstation op de stroom aangesloten en de robotstofzuiger erop gezet, maar hij blijft wegrijden en ik wilde vragen of je oplaadt of niet, want het lampje op de adapter is groen? Ik krijg de stofzuiger niet gestart met de afstandsbediening of handmatig door op een knop te drukken... is dit misschien omdat hij pas anderhalf uur aan het opladen is? Stuur hulp Dankeee :)
13
Het ventiel sluit niet. De pan staat niet onder druk. Hoe kan ik dit repareren?
1
Beste Galaxus Team Kunnen jullie het nieuwe model Thermapen one toevoegen aan het assortiment (digitale keukenthermometer)?
0
de xxl van Tefal kost één keer 380 frank en één keer 179 frank voor precies hetzelfde apparaat ?????
0
Hallo, de leverdatum voor een wasmachine is opgegeven als twee dagen. Als ik services zoals installatie toevoeg, blijft de leverdatum hetzelfde (dus ook in 2 dagen). Kan ik aannemen dat levering en services op hetzelfde moment plaatsvinden?
1
Waarom staat dit product op Galaxus DE en niet op Galaxus CH? Ik zou graag...
0
Hallo, ik ben op zoek naar een magnetron waarbij ik direct het wattage kan invoeren dat op het eten staat aangegeven. Dus vooral 600, 650 en 700 watt. Heeft u er zo een in de sale? Alvast bedankt voor uw hulp.
0
30 van 125 discussies