Fietskar

8 Discussies voor in Fietskar

Begin discussie
    MassiefWlaneia23 1 maand geleden in Fietskar

Babboe regentent

Zitten er bij de Babboe regentent ook de stokken?

1

ferrisli 10 maanden geleden in Fietskar

Afmetingen hondenkar

Beste Galaxus, het zou belangrijk zijn dat vooral de binnenmaten van hondentrailers worden geregistreerd en ook kunnen worden gefilterd. De externe afmetingen zouden ook geweldig zijn, maar niet zo belangrijk. Een Sint Bernard kan niet in een trailer voor Chow Chows. En voor de Chow Chow is een trailer voor Sint Bernards veel te groot en dus gevaarlijk. En ik denk dat deze afmetingen ook zinvol zouden zijn voor vrachttrailers in het bijzonder.

0

Zero87 4 jaren geleden in Fietskar

Vrachtwagen

Sali zämä. Ik zoek een vrachtaanhanger die compatibel is met de Thule dissel (of met de ezHitch koppeling). Kan iemand mij iets aanbevelen?

3

Phibe59 3 jaren geleden in Fietskar

Aanhanger op e-bike

Hallo samen Ik heb gehoord dat bij e-bikes een aanhanger (in mijn geval een vrachtkar, geen kinderen) alleen is toegestaan bij de 25kmh e-bike. Is dit waar en is geen aanhanger toegestaan op een 45kmh? THX

5

grrrmbl 6 jaren geleden in Fietskar

"Fietskarren van Thule in actie" ....

... en dan heb je niet de Chariot Cab 2, of all things, die ik wil hebben. £"*ç%&/()! En eigenlijk omvat de hele promotie maar twee modellen van Thule en één van Croozer, zie ik dat goed?

0

Anonymous 7 jaren geleden in Fietskar

Chariot CX en Cougar

Hallo, deze twee modellen bestaan niet meer_

1

Steffunk 8 jaren geleden in Fietskar

Couponcode?

Waar kan ik deze kortingscode voor 15% vinden?

2

Anonymous 8 jaren geleden in Fietskar

(Thule) kinderaanhanger op MTB

We willen geen fietsen meer meenemen als we gaan kamperen. Daarom zoeken we een aanhanger die zo gemakkelijk mogelijk gemonteerd kan worden op fietsen met 12mm steekassen (specifiek Specialized Enduro en Norco Range). Ik heb gezien dat Thule steekassen heeft - maar die passen natuurlijk niet op alle fietsen. Heeft iemand een slimme oplossing gevonden die zo algemeen mogelijk werkt (met verschillende MTB's)?

0

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Fietskar
StartBegin discussie