Koplamp

8 Discussies voor in Koplamp

Begin discussie
    Anonymous 6 jaren geleden in Koplamp

Hoofdlamp met laserpointer

Ik zoek een hoofdlamp met ingebouwde laserpointer. Ik heb het nodig voor mijn fysiotherapeutische oefeningen om de halswervelkolom te versterken, dus ik weet dat dat bestaat, maar helaas kan ik er geen vinden. De koplampen met rood licht zijn iets anders voor zover ik het tot nu toe begrepen heb. Kan iemand mij helpen?

4

Berjan 6 jaren geleden in Koplamp

Hoofdlamp met USB-C

Omdat ik er helaas niet op kan filteren en niet door tientallen koplampen wil kijken, hier de vraag aan de gemeenschap. Omdat al mijn elektronische apparaten nu USB-C zijn, ben ik huiverig om een hoofdlamp te kopen met micro USB (wat de standaard is - voor zover ik kan nagaan). Kent iemand een functionele hoofdlamp met een USB-C poort? Bedankt en met vriendelijke groet

+1

9

Celbom 2 jaren geleden in Koplamp

Koplamp met achterlicht

Beste Gemeenschap Helaas is de filterfunctie "achterlicht" niet mogelijk. Wat zijn de beste koplampen die een achterlicht hebben, bijv. voor fietsen of hardlopen langs drukke wegen? Merci tuusig C

1

NayaL 3 jaren geleden in Koplamp

Hoofdlamp met wegwerpbatterij

Kan iemand een goede hoofdlamp aanbevelen (min. 600 lumen) maar met een wegwerpbatterij? Ik wil niets op te laden hebben.

1

Gabelbart 7 jaren geleden in Koplamp

Hoofdlamp voor joggen

Hoeveel lumen zijn optimaal? Ik loop meestal in het bos en als er te veel lumen/te veel licht is, zie je niets meer omdat alles reflecteert. Hartelijk dank

3

szilsan 8 jaren geleden in Koplamp

Filteren op kleur van het licht

Hoi, Het kan handig zijn om te kunnen filteren op kleur van het licht. Als je een hoofdlamp nodig hebt voor astronomie heb je de optie rood licht nodig. Is het mogelijk om dit filter toe te voegen? Bedankt, Sandor

1

eZueL 8 jaren geleden in Koplamp

Couponcode

Wat is de kortingscode voor koplampen?

1

joemac76 8 jaren geleden in Koplamp

20% korting

Hallo Ik heb een hoofdlamp besteld en als ik tijdens de betaling de kortingscode invoer staat er dat hij pas geldig is vanaf 30.10, maar in de details staat vanaf 18.10. Ik hoop dat het allemaal lukt als ik betaal en de hoofdlamp ophaal. Ik hoop dat het allemaal lukt als ik ter plekke betaal en de koplamp ophaal. Misschien moeten ze het online aanpassen. Hartelijk dank

2

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Koplamp
StartBegin discussie