Staande peddel

17 Discussies voor in Staande peddel

Begin discussie
    sline1979 1 jaar geleden in Staande peddel

Waarom geen SUP trolleys in het assortiment?

Eh ja..... zou iets anders zijn dat ontbreekt bij Galaxus ;-)

0

MarcZ850 1 jaar geleden in Staande peddel

Bluefin Sup Cruise 10'8"

Een vraag over de prijs van deze sup is een 21/22 model waarom blijft de prijs zo hoog. Tweede vraag: Bluefin geeft 5 jaar fabrieksgarantie, waarom maar 24 maanden? Bedankt voor jullie info

1

planetart 2 jaren geleden in Staande peddel

Aqua Marina Hyper 2023 (BT-23HY01)

Neem je ook de Aqua Marina Hyper 2023 (BT-23HY01) in je assortiment op? Je hebt de overige '23 modellen van AM in je assortiment. Alleen de "Hyper" toerplank ontbreekt. Ik zou blij zijn met een terugkoppeling. thx

3

Anonymous 3 jaren geleden in Staande peddel

Fanatic Rapid Air Touring

Hallo, kan ik met de huidige Fanatic promotie ook de Rapid Air Touring kopen?

1

Anonymous 4 jaren geleden in Staande peddel

SUP voor gebruik op de rivier (WW1+2), die ook geschikt is voor eenvoudige tochten (bijv. op het meer).

Ik zoek een SUP die ik kan gebruiken op de rivier (gemakkelijke stukken, wildwater 1+2) en die ook bruikbaar is op recreatieve tochten (meer, etc.). Ik ben me ervan bewust dat er bepaalde compromissen moeten worden gesloten. Dat wil zeggen dat het moet voldoen aan de gebruikelijke eisen voor rivier-SUP's, zoals wendbaarheid, max. 10,2", stabiliteit, enz. Van tijd tot tijd wil ik echter ook wel eens een tochtje maken op rustige stukken, dus het zou een voordeel zijn als het board ook redelijk goede eigenschappen had om rechtuit te peddelen.

1

mutley2007 4 jaren geleden in Staande peddel

Waarom is er geen rubriek "accessoires" onder SUP? Warum gibt es keinen Abschnitt "Zubehör"?

zwemvesten....tether....seats...waterdichte zakken....wielen om het te dragen enz.

1

Gewicht

Kun je het gewicht van de peddels toevoegen aan de filters? Of sorteren op gewicht zou nog beter zijn.

1

xdip9ffx8i 4 jaren geleden in Staande peddel

SUP met kajakzitje

Ik wil graag een soepel lopende SUP kopen met een kajakzitje. Wat zijn de aanbevelingen en is er een totaalpakket?

0

SUP Najaarsacties 2020

Komen er in de nabije toekomst SUP-acties? Of kun je zeggen wanneer er in de regel SUP-acties zijn?

0

Anonymous 5 jaren geleden in Staande peddel

SUP met kinderen

Welk product is geschikt voor een beginner die na verloop van tijd ook de kinderen wil meenemen? Hartelijk dank

3

studifudi 5 jaren geleden in Staande peddel

Elektrische luchtpomp

Hallo samen:) Ik heb een SUP besteld en heb nu een elektrische luchtpomp nodig. Maar ik ben niet zeker van het verband, omdat je het nooit echt ziet (SUP is nog niet geleverd). Heeft iemand hier ervaring mee en kan hij een goedkope elektrische luchtpomp aanbevelen? Dank je wel en vriendelijke groeten :)

1

gina-muc 7 jaren geleden in Staande peddel

Is een goedkope SUP voldoende voor een begin?

Is een goedkope SuP voldoende om mee te beginnen, of brengt dat alleen maar problemen? Ik ben lang maar vrij licht (60kg) en in principe sportief en wil een beetje rondpeddelen op het meer van Zürich. Kan iemand er een aanbevelen. Het moet gemakkelijk zijn om op het water te komen. Moet het zonder auto kunnen vervoeren, dicht bij het meer wonen.

+4

14

Gmuer.anna 7 jaren geleden in Staande peddel

Familie SUP

We zoeken een SUP die goedgekeurd is voor 1 volwassene en 1 kind. Dit moet ook genoteerd worden op het SUP (volgens de scheepvaartpolitie is naleving van de laadlimiet niet voldoende...). Heb je er een in de aanbieding?

9

k.anja 6 jaren geleden in Staande peddel

Beach Mountain Sup?

Hey, Heeft iemand hier ervaring met de Beach Mountain sup (10.0). Ik zoek een goedkope maar stabiele sup en heb een aanbieding gezien. Of heeft iemand anders een aanbeveling? Ik wil hem voor het meer, ontspannen peddelen maar niet alleen maar rondspetteren.... Ik ben benieuwd :-) bedankt

4

Anonymous 8 jaren geleden in Staande peddel

Wat is de beste Stand Up Paddle voor mij (groot en zwaar)?

Waar moet ik op letten bij het kopen van een SUP? Ik ben lang en breed (ik: 192cm, 100kg) en wil een goede houding op de peddel hebben. Ben ik een totale beginner? Is de breedte geen voordeel? Het is hier in deze categorie niet te filteren en ik vraag me af waarom.... Want ik zie mezelf steeds in het water vallen met een magere plank.... :-D BEDANKT bij voorbaat voor de hulp!!!

3

bettinabernet 7 jaren geleden in Staande peddel

SUP voor kinderen?

Mijn jongen is 14 jaar, kan goed zwemmen en wil een SUP. Wat zou je aanbevelen? Bedankt voor je antwoorden B uit Stäfa

3

hauschild 8 jaren geleden in Staande peddel

Andere SUP's van Aqua Marina in het assortiment?

Ik zou geïnteresseerd zijn in het "Fusion" model.

1

Orde van de
discussies

17 van 17 discussies

Naar boven
Forum voor Staande peddel
StartBegin discussie