Een nummerplaat lezen op 1200-1400m 's nachts - spotting scope of ruimtetelescoop?
1
1
Ik wil graag mijn Canon EOS-M 50 aan de Bresser Pluto 114/500 bevestigen om foto's te maken. Is dit mogelijk en welke onderdelen en adapters zijn er nodig? Ik heb gelezen over T2 adapters maar weet het niet zeker. Bedankt voor de hulp.
0
Hallo Beste Galaxus Team Ik zou heel graag een telescoop kopen. Nu weet ik niet welke de beste is. Ik zou er graag een hebben met de functie dat je naar de maan kunt kijken en ook naar de sterren. Welke zou je aanbevelen? Hartelijk dank
2
Welke telescoop is goed om naar de maan en de sterren te kijken? Waar moet je op letten als je een telescoop koopt?
3
Hoi Samen Na de jaarlijkse Secret Santa voor kerstcadeaus heb ik het genoegen mijn zwager een cadeau te geven. Ik weet dat hij al heel lang een nieuwe telescoop wil. Hij is geen prof, maar ook geen beginner. Helaas ben ik absoluut niet op de hoogte en weet ik niet echt waar ik op moet letten. Heb je suggesties voor me? Hij is gefascineerd door alles wat er boven ons hoofd gebeurt. :-)
0