Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Wandelschoenen

3 Discussies voor in Wandelschoenen

Begin discussie
    Anonymous 2 jaren geleden in Wandelschoenen

Losse tong + GTX

Ik ben op zoek naar laag uitgesneden gore-tex wandelschoenen met een vrije tong, dus zonder inzetstukken. Bestaat dit nog? Salomon maakte vroeger GTX-modellen met een vrije tong, maar nu hebben al hun GTX-modellen een tong met een kruisje.

4

MarcoWolfwood 9 maanden geleden in Wandelschoenen

Sneeuwschoenen of sneeuwschoenen

Hallo allemaal. Waar kan ik sneeuwschoenen of sneeuwschoenen vinden hier in Galaxus? Hartelijk dank

4

Nici-a-la-plage 7 jaren geleden in Wandelschoenen

Couponcode

Waar kan ik de 20% voor wandelschoenen vinden? Bedankt voor een snel antwoord 😃

3

Orde van de
discussies
Forum voor Wandelschoenen
StartBegin discussie