Auto HiFi luidsprekers

5 Discussies voor in Auto HiFi luidsprekers

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Auto HiFi luidsprekers

Luidsprekers gebruiken zonder eindversterker

Hallo lieve gemeenschap, Ik heb een vraag en heb je advies nodig. Ik heb een nieuwe radio gekocht (Blaupunkt Barcelona) en ben nu op zoek naar geschikte coax luidsprekers. Er komt geen vermogensversterker. De diameter gaat tot 20 cm, installatiediepte 80 mm. Ten eerste vroeg ik me af of hoe groter de diameter, hoe beter het geluid? Of ten tweede, of hoe lager het RMS wattage, hoe beter het geluid, zodat de autoradio dichter bij het uitgangsvermogen komt. Dus duidelijk: 1. klinkt het beter als de diameter van de luidsprekers groter is; als RMS en Watt aantal gelijk zijn? 2. klinken de luidsprekers beter als het uitgangsvermogen van de autoradio, bijvoorbeeld 25 watt RMS, gelijk is aan dat van de luidsprekers 25 watt RMS? Op welke indicatoren moet ik letten bij de aanschaf als ik de coaxiale luidsprekers alleen met de autoradio wil aansturen en ik diameters van 16-20 cm kan kiezen? Ik kijk uit naar jullie antwoorden!

1

paszimmi1997 4 jaren geleden in Auto HiFi luidsprekers

Bijpassende dozen

Hallo allemaal, Ik heb een nieuwe auto en wil die voorzien van nieuwe luidsprekers kan iemand mij helpen uitzoeken welke luidsprekers ik in mijn auto kan installeren waar kan ik dat opzoeken?

1

Simon Imiso 6 jaren geleden in Auto HiFi luidsprekers

Luidspreker voor een bestelwagen / minibus

Hallo, ik zoek geschikte luidsprekers voor mijn bus (Toyota Hiace uit 1987). Ik wil geen subwoofer installeren vanwege de ruimte. Daarom moeten de luidsprekers zoveel mogelijk lage tonen leveren. Bedankt voor je tips/aanbevelingen. De prijs is niet zo belangrijk.

2

fae_be 5 jaren geleden in Auto HiFi luidsprekers

Zoek 4 luidsprekers voor 2009 Peugeot 107 5 deurs met bas

De inbouwmaat zou volgens deze link 104 mm zijn Omdat de standaard luidsprekers te helder zijn en geen bas hebben, moet het wat basachtig zijn. Is een sub of eindversterker de moeite waard? - Kan dit meegenomen worden naar een volgende auto? Wat betreft de grootte https://images-na.ssl-images-amazon.com/images... https://www.amazon.de/Peugeot-10... Bedankt voor je hulp

0

arb-projekt 7 jaren geleden in Auto HiFi luidsprekers

Ingebouwde autoluidsprekers

Welke modellen hebben een zeer kleine inbouwdiepte?

0

Orde van de
discussies
Forum voor Auto HiFi luidsprekers
StartBegin discussie