Bewegingsmelder

2 Discussies voor in Bewegingsmelder

Begin discussie
    dimosthenis_ 2 jaren geleden in Bewegingsmelder

Detectie van aanwezigheid en beweging bij een eventuele stroomstoring

Hallo Community🙋🏻‍♂️ Registreert de Eve Motion Sensor op batterijen beweging als de stroom thuis is uitgeschakeld of uitgevallen? De bedieningscentra, Apple TV en HomePod, zouden in zo'n geval zonder stroom buiten werking zijn. 🤔 Ik zou het op prijs stellen om bewegingen of zelfs opnames (IP-camera) te kunnen ontvangen tijdens perioden zonder stroom. Mits de Eve Motion Sensor ook niet werkt bij stroomuitval: Zijn er überhaupt apparaten die bewegingen en aanwezigheid registreren tijdens stroomuitval? Hartelijk dank en een prettige Pinksteren!

0

Anonymous 6 jaren geleden in Bewegingsmelder

Hoe is de bewegingssensor aangesloten?

Hallo Het is mij niet duidelijk hoe de bewegingssensor moet worden aangesloten. Kan ik de sensor naast de lamp in serie aansluiten? Of moet ik dit aansluiten in plaats van de schakelaar? Ik heb een 1-delige inbouwdoos met een schakelaar en een stopcontact. Zijn er ook bewegingsmelders waarmee het stopcontact blijft zitten? Hoe gedraagt de bewegingsmelder zich met meerdere schakelaars (3 schakelaars voor dezelfde plafondlamp)? Ik wil in principe 2 bewegingsmelders installeren - In de voorraadkamer (zoals hierboven vermeld direct naast de lamp) - In de gang op een centrale plaats moet een van de 3 schakelaars vervangen worden door de bewegingsmelder. Alvast bedankt voor tips en informatie

0

Orde van de
discussies
Forum voor Bewegingsmelder
StartBegin discussie