Hydrocultuur toepassing
Hebben jullie een hydrocultuur inzetstuk met waterpeilindicator? Ik ben op zoek naar een insert zonder plantenbak.
1
Hebben jullie een hydrocultuur inzetstuk met waterpeilindicator? Ik ben op zoek naar een insert zonder plantenbak.
1
per titel, waarom staan er geen drie afmetingen vermeld, ik moet zeker weten dat ze passen :)
2
Waarom zijn bloempotten - de eenvoudigste kunststof/gerecyclede kunststof constructies - zo schandalig duur? Ze hebben geen ingewikkelde mallen, ingewikkelde productieprocessen, certificeringen voor veiligheid, compatibiliteit en dergelijke nodig. Waarom kost een bloempot 60 cent terwijl een emmer met hetzelfde volume 3,99 kost?
2
Klei als materiaal is verkeerd vertaald naar "Geluid" in zowel Engels als Frans. Het is ook niet mogelijk om klei als materiaal te filteren, zelfs niet in het Duits.
0
Volgens mij moet je de categorie bloempotten kunnen filteren op potvolume. Het is vaak logischer dan breedte en hoogte.
1
Als LED-systemen onder "bloempot" gaan en geen eigen categorie krijgen, dan moet er op zijn minst een filter komen voor functies als "LED-verlichting", "LED met app", automatische bewatering, enz.
0
Hallo Samen Ik zoek een zelfwaterkan van Nils Plöjel voor een kerstcadeau, weet iemand of en waar ze in Zwitserland te krijgen zijn? Hartelijk dank
0