Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Boormachine + slagboor

10 Discussies voor in Boormachine + slagboor

Begin discussie
    MiaR684 10 maanden geleden in Boormachine + slagboor

Boormachine voor huishoudelijk gebruik

Goedendag Ik heb gezien dat de laatste thread over dit thema al een jaar oud is, dus ik vraag het nog een keer. Ik wil graag gaten boren (normale muren) en schroeven indraaien. Ik wil ook graag wat accessoires en het moet een accuschroevendraaier zijn. Het mag niet te zwaar zijn. Hebben jullie tips voor mij? Vriendelijke groeten Mia

1

JohnnyP28 1 jaar geleden in Boormachine + slagboor

Makita DDF485RFJ boor/schroefmachine

Hallo Ik wil deze schroevendraaier kopen voor 203 frs. In de gebruiksaanwijzing staat dat het een slagboormachine is. Is dit correct? Alvast bedankt

2

heol 2 jaren geleden in Boormachine + slagboor

Bosch Professionele 2-21 Boorhamer

Wat is het verschil tussen de vier varianten van de Bosch Professional 2-21 boorhamer? https://www.galaxus.ch/comparison... De leveringsomvang is niet erg informatief, alleen 18548819 verschilt door het positieve kenmerk "Mag worden uitgerust met een voedingsadapter = Nee" (wat ik interpreteer als type 13).

0

Anonymous 2 jaren geleden in Boormachine + slagboor

Boren voor alle soorten beton (klopboor), hout, metaal enz.

Ik ben op zoek naar een boormachine waarbij de slagboorfunctie kan worden uitgeschakeld en waarmee je houten plafonds en hybride wanden kunt boren zonder ze te beschadigen. Hoe kan ik zien of de slagboormachine de functie kan uitschakelen? Er zou ook een meetlat moeten zijn zodat je niet te diep boort. :)

3

evadaz 2 jaren geleden in Boormachine + slagboor

schroevendraaier goedkoop voor thuisgebruik

ik ben op zoek naar een goedkope schroevendraaier voor thuisgebruik. planken in elkaar schroeven, foto's ophangen enz wat raadt u aan? heel erg bedankt

4

Anonymous 3 jaren geleden in Boormachine + slagboor

Welke machine voor gaten en schroeven in beton?

Ik wil veel gaten boren in betonnen muren en veel planken vastschroeven. Welke apparatuur moet ik kopen? Makita of Bosch? V12 of V18? Ik heb dus een hamerboor nodig, zeker geen slagboor of?

6

alfVonMelmac 3 jaren geleden in Boormachine + slagboor

Draadloze schroevendraaier/boormachine voor beginners

Ik verhuis binnenkort naar mijn eerste eigen flat en ben van plan bepaalde meubels (bed, kledingkast etc) zelf te bouwen. In principe zal de machine gebruikt worden voor hout. Wat kun je aanbevelen? Ik heb een Bosch GSB 12V-15 gezien voor CHF 117, maar ik zou graag wat input willen hebben.

1

acelaya 4 jaren geleden in Boormachine + slagboor

Hamerboor

Ik heb een klopboormachine nodig...is dat hetzelfde als klopboormachine?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Boormachine + slagboor

Goedkope boormachine met variabele snelheid?

Ik zoek een goedkope boormachine met variabele snelheid. Gezien het aantal boren met vaste snelheid zou een overeenkomstig filter zeer nuttig zijn.

0

Orde van de
discussies

10 van 10 discussies

Naar boven
Forum voor Boormachine + slagboor
StartBegin discussie