Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Compressor

4 Discussies voor in Compressor

Begin discussie
    bubakova 1 maand geleden in Compressor

Fluistercompressoren Alleen machines met 8 bar ??

Waarom worden bijna alle stille compressoren gespecificeerd met een maximale druk van 8 bar? Zijn de drukvaten zo dun, of levert de compressor niet meer vermogen? In de verkooptekst van de luidruchtige zuigermachines staat meestal 10 bar. Vanwege het vat of waarom?

3

diether7 3 jaren geleden in Compressor

slang boot adapter einhell

waar kan ik een hulpstuk vinden voor de eenvoudige opblaasslang van einhell waarmee je eenvoudige opblaasboten kunt opblazen. mijn boot is professioneler en heeft een adapter nodig van ongeveer 2 cm die je erin kunt schroeven. het omsluit de mechanische beveiliging in het ontvangende deel met twee spikes.

0

Anonymous 3 jaren geleden in Compressor

Zoekcompressor met 12 volt aansluiting, spiraalslang, met pneufüller en nanometer

Ik zoek een compressor met een 12-volt aansluiting en een bandenpomp met manometer, zoals je die vaak bij een tankstation hebt om je banden op te pompen, behalve dat ik die graag thuis wil hebben en met 12 volt.

0

Anonymous 4 jaren geleden in Compressor

Onderzoek - computer schoonmaken

Kan iemand een compressor aanbevelen die geschikt is voor het uitblazen van computerkasten, ventilatoren, enz. Ik ben op zoek naar een apparaat : - niet te groot, verplaatsbaar - op netstroom of batterij - met accessoires van verschillende grootte.

1

Orde van de
discussies
Forum voor Compressor
StartBegin discussie