Douchekop

7 Discussies voor in Douchekop

Begin discussie
    Aidentificated 2 jaren geleden in Douchekop

Douchekop met hoge druk

Ik ben een beetje overweldigd door de enorme keuze aan douchekoppen 😅 Helaas hebben we een lage waterdruk in onze douche :/ Kun je een douchekop aanbevelen die ondanks de lage druk een fatsoenlijk vermogen heeft?

2

pioulee 4 jaren geleden in Douchekop

Passende maat

Ik moet mijn huidige douchekop vervangen, want hij lekt overal. Het wordt verbonden door een G1/2 draad (mannetje op de kop) Met welke maat aansluitschroefdraad komt dit overeen? (De eenheden van de galaxus filters zijn verschillend)

1

Anonymous 6 jaren geleden in Douchekop

eco 2 douchekop

Zou het mogelijk zijn een eco 2 douchekop aan het assortiment toe te voegen? https://www.eco2douche.com/

0

ek47 6 jaren geleden in Douchekop

Energie-efficiëntie douchestraal A

kun je het assortiment niet uitbreiden met een paar modellen in energie-efficiëntieklasse A? er is immers een mooie selectie bij topten.ch.

1

Filteren op douchekopdiameter zou geweldig zijn

Voor mensen die op zoek zijn naar een zo groot mogelijke diameter van de douchekop, zou een filter nog steeds geweldig zijn.

1

Filter voor materiaal

Een filter op materiaal zou super zijn

1

X-Man 7 jaren geleden in Douchekop

ecologische douchekoppen

Hallo Heb je in je assortiment een douchekop met geïntegreerde watermeter of een watermeter die op de doucheslang kan worden geïnstalleerd? Met vriendelijke groet Xavier

1

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Douchekop
StartBegin discussie