Douchekop met hoge druk
Ik ben een beetje overweldigd door de enorme keuze aan douchekoppen 😅 Helaas hebben we een lage waterdruk in onze douche :/ Kun je een douchekop aanbevelen die ondanks de lage druk een fatsoenlijk vermogen heeft?

2
Ik ben een beetje overweldigd door de enorme keuze aan douchekoppen 😅 Helaas hebben we een lage waterdruk in onze douche :/ Kun je een douchekop aanbevelen die ondanks de lage druk een fatsoenlijk vermogen heeft?
2
Ik moet mijn huidige douchekop vervangen, want hij lekt overal. Het wordt verbonden door een G1/2 draad (mannetje op de kop) Met welke maat aansluitschroefdraad komt dit overeen? (De eenheden van de galaxus filters zijn verschillend)
1
Zou het mogelijk zijn een eco 2 douchekop aan het assortiment toe te voegen? https://www.eco2douche.com/
0
kun je het assortiment niet uitbreiden met een paar modellen in energie-efficiëntieklasse A? er is immers een mooie selectie bij topten.ch.
1
Voor mensen die op zoek zijn naar een zo groot mogelijke diameter van de douchekop, zou een filter nog steeds geweldig zijn.
1
Een filter op materiaal zou super zijn
1
Hallo Heb je in je assortiment een douchekop met geïntegreerde watermeter of een watermeter die op de doucheslang kan worden geïnstalleerd? Met vriendelijke groet Xavier
1