Omex Gas Barbecue 2121
Bij dit product zitten niet eens montage-instructies. Ik kon ook niets vinden op Google enz.

1
Bij dit product zitten niet eens montage-instructies. Ik kon ook niets vinden op Google enz.
1
Hallo Galaxus team. Zou het ooit mogelijk zijn om de GE Profile™ Smart Indoor Pellet Smoker in Zwitserland te verkopen? Hij is echt uitstekend, vooral als je in een flat woont waar barbecues niet zijn toegestaan op het balkon.
2
Hallo beste Galaxus team Is het mogelijk om het product en een conversiekit toe te voegen aan CH? https://www.roesle.com/gasgrill-b... Hartelijk dank voor het antwoord
1
We zijn op zoek naar een nieuwe gasbarbecue voor ons balkon. Tot nu toe hadden we een Campingaz barbecue met twee branders, maar die is na 12 jaar gebruik definitief versleten. Nu heb ik gezien dat Campingaz barbecues heeft met InstaClean "technologie" (de platen in de verbrandingskamer kunnen gewoon worden verwijderd om schoon te maken), wat in eerste instantie verleidelijk klinkt. Maar doet dit in werkelijkheid ook echt iets, of valt het in de categorie marketingprietpraat? En welke modellen van Galaxus hebben dit? Helaas vind ik het hier erg verwarrend, omdat sommige beschrijvingen in het Frans/Italiaans zijn en de productnamen op de homepage van Campingaz nergens toe leiden. Bij voorbaat dank.
0
Hallo allemaal, Ik woon sinds kort in Zwitserland en ben op zoek naar een bbq of plancha om op mijn balkon te koken. We eten voornamelijk groenten en af en toe wat vlees/worst. Ik denk dat we de plancha meer zullen gebruiken dan de bbq-grill, maar dat betekent niet dat we de grill nooit zullen gebruiken (als er familie en vrienden op bezoek komen). Om deze reden ben ik geïnteresseerd in de Outdoorchef Davos G 570 pro (of gelijkwaardig) met de plancha accessoire, of iets gelijkwaardigs. Ik heb echter geen feedback kunnen vinden over de plancha zelf. Is het energiezuinig om de plancha op te warmen of wordt slechts 20% van de energie gebruikt om de plancha op te warmen en gaat de rest alle kanten op in vergelijking met een traditionele plancha op gas? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Alex
1
Ben je van plan de in de titel genoemde grill aan je assortiment toe te voegen?
3
Ik ben een gepassioneerd roker met een houtskoolgrill. Helaas vinden de buren het niet leuk 😊. Daarom wil ik overstappen op gas. Hij moet tot 2 kg rundvlees kunnen smoren op 80 graden, maar ook een goede biefstuk 🥩 krokant aan de achterkant kunnen dichtschroeien. De elektronica zoals apps en klok zijn secundair. 2-3 gaspitten, roestvrijstalen grillrooster. Veel dank voor je ervaringen
2
Hallo, ik ben op zoek naar een betaalbare aardgasbarbecue (Napoleon is veel te duur). Bedankt voor je tips. Alleen maar worstjes. Al het andere is leuk om te hebben.
5
Hallo mensen, Ik ben op zoek naar een combinatie van gas- en houtskoolgrillen. Ze komen vrij veel voor, maar kan hier niet lijken te filteren voor zo'n optie. Alle hulp (of suggestie) wordt op prijs gesteld. Meningen zijn ook welkom, want ik ben van plan mijn eerste BBQ van hogere kwaliteit te kopen en kan wel wat advies gebruiken! Alvast bedankt!
1
er zijn geen RBS gasroosters bij galaxus of op de Zwitserse markt. Blijf gezond Charly
1
Hé Galaxus Team Zijn er plannen om het Ziegler&Brown Grill assortiment uit te breiden? Bijvoorbeeld met de Turbo Elite 2b of 4b? Bedankt en gegroet
2
Ben je van plan de nieuwe Weber Genesis II 2019 gasgrills in je assortiment op te nemen? (EP en SP-335 resp 435 en 315 en 415 zonder searstion)
2
Hoi Galaxus, Ben je van plan de Chef Edition op een gegeven moment toe te voegen? Een zeer interessant kenmerk van de Chef Edition is de nieuwe gietijzeren grill met ruitpatroon.
2