Hogedrukreiniger

4 Discussies voor in Hogedrukreiniger

Begin discussie
    Marlinois 1 jaar geleden in Hogedrukreiniger

Kränzle Snel als instapmodel?

Hallo allemaal, hallo Galaxus team. Heeft iemand van jullie ervaring met de Kränzle Quickly? Het schijnt een goed instapmodel te zijn van het hoogwaardige en duurzame merk. Zal Galaxus deze misschien opnemen in hun assortiment?

0

videsad 2 jaren geleden in Hogedrukreiniger

Hete pot schoonmaken

Ik wil graag een Kärcher kopen om onze houten hot tub schoon te maken. Het zou genoeg kracht moeten hebben om de microfilm van het hout te verwijderen. Maar niet te veel, want het hout mag niet beschadigd worden. Ik moet goedkoop onder de banken en achter de verwarming komen. Welk apparaat wordt aanbevolen? Vriendelijke groeten

0

P_D_5594 5 jaren geleden in Hogedrukreiniger

Hogedrukreiniger voor het wekelijks wassen van de auto

Hallo samen Ik zoek een HDR om mijn auto te wassen. Daarom moet het van goede kwaliteit zijn en niet te duur. Ik heb een budget van maximaal 300CHF. Wat kun je me aanbevelen? Ik heb er een op het oog, maar ik lees veel slechte recensies over het merk of het apparaat.... Bedankt voor je hulp Groeten

2

Anonymous 6 jaren geleden in Hogedrukreiniger

Wateraansluiting in de keuken mogelijk ?

Hallo, onervaren met hogedrukreinigers voor privégebruik, is het mogelijk om https://www.galaxus.ch/de/s4/product/kaercher-k-2-compact-car-home-netzbetrieb-ch-version-hochdruckreiniger-2478452?supplier=406802 aan te sluiten op de waterkraan in de keuken, en zo ja, welke adapters enz. heb ik dan nodig? Bedankt voor hints en ervaringen :-)

2

Orde van de
discussies
Forum voor Hogedrukreiniger
StartBegin discussie