Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Laadstations voor elektrische auto's

7 Discussies voor in Laadstations voor elektrische auto's

Begin discussie
    dominique.rheme 1 week geleden in Laadstations voor elektrische auto's

V2H-compatibel laadstation

Hallo, Er wordt veel gesproken over bidirectioneel opladen en het V2x-concept als de toekomstige standaard voor elektrische mobiliteit. Hebben jullie producten, en meer specifiek oplaadstations, die in privéwoningen kunnen worden geïnstalleerd (met PV en een warmtepomp)?

2

ebneterc 6 jaren geleden in Laadstations voor elektrische auto's

Slechts 22kW

Waarom staan hier alleen due 22kW vermeld? Er zou ook 11kW van ABB zijn. De meeste auto's kunnen toch geen 22kW wisselstroom aan en 11kW is wat goedkoper.

4

Luiprando79 1 maand geleden in Laadstations voor elektrische auto's

Inclusief wallbox met DC foutstroombeveiliging

Hallo allemaal, ik wil graag beginnen met het installeren van een elektrische zuil in mijn garage, die zich in een flatgebouw bevindt en ik ben huurder. De elektricien heeft me al een offerte gegeven van rond de 1850,- zonder Wallbox. Degene die ze me voorstelden is de 'Dazebox T Share' die meer dan 1000,- kost, wat voor mij waanzin is gezien de alternatieven die ik hier op de site vind, maar vooral gezien het gebruik dat ik zou maken van mijn auto die hooguit wekelijks opgeladen zou moeten worden. De elektricien vertelt me echter dat als ik een andere Wallbox zou willen voorstellen, deze foutstroombeveiliging moet hebben, inclusief DC! Aangezien ik hier weinig verstand van heb, en de elektricien mij in overleg met Daze zeker zou willen vlooien, zou ik jullie willen vragen om mij zo vriendelijk mogelijk te adviseren welke Wallbox met deze functie ik hier tegen de best mogelijke prijs zou kunnen kopen. Bedankt

1

paedington 1 jaar geleden in Laadstations voor elektrische auto's

Wallbox Zaptec Go 2 beschikbaarheid

Hallo Digitec Gaan jullie de Zaptec Go 2 toevoegen aan jullie assortiment en zo ja, wanneer en tegen welke prijs? Alvast bedankt

2

Crox 1 jaar geleden in Laadstations voor elektrische auto's

Verduidelijking van de verschillende versies van de Wallbox Pulsar Plus en Max kolommen

Uit de beschrijvingen wordt niet duidelijk waarom sommige duurder zijn dan andere. De Pulsar Plus met een kabel van 5m is bijvoorbeeld duurder dan de 7m kabel, maar tegelijkertijd weegt de 7m kabel 1 kg en de andere 5 kg... Prijzen, gewichten, kabellengtes zijn inconsistent en moeten misschien worden herzien. Ik stel voor om wat meer details toe te voegen zodat we de producten kunnen vergelijken en de juiste kunnen kiezen. Nog iets... bij het kiezen van de kolom is het essentieel om te weten of het type B differentieel bij de eenheid is inbegrepen of apart moet worden aangeschaft. Ik heb het niet over de Bundelpakketten waar het ook goed wordt uitgelegd door de afbeelding. Ik heb het over een specifiek veld in de elektrische eigenschappen. Hartelijk dank.

2

ritz140555 11 maanden geleden in Laadstations voor elektrische auto's

Gebruik go-e oplaadstation / overtollig opladen

Beste community We hebben een zonnestroomsysteem van 15 kWp, een omvormer van SolarEdge, een Nibe warmtepomp en een nieuw go-e Gemini e-laadstation voor onze elektrische auto. Nu willen we gebruik gaan maken van automatisch bijladen. Ik neem aan dat we het geheel kunnen oplossen met bijvoorbeeld Solar Manager. Aangezien onze elektricien niet bekend is met dit product, vraag ik me af hoe complex of haalbaar deze oplossing zou kunnen zijn. Moeten we ingrijpen in de bestaande elektrische installatie? Of kent iemand alternatieven zodat we ons voertuig zonder veel moeite automatisch kunnen opladen met zonne-energie? Ik kijk uit naar feedback(en).

1

beeftony 2 jaren geleden in Laadstations voor elektrische auto's

Goedkoop oplaadstation met bijhouden verbruik

Hallo samen Ik laad momenteel mijn plug-in hybride auto (13,6kWh accu) 's nachts op (laag tarief) met de meegeleverde Type 2 kabel. Het langzame opladen stoort me niet. Ik ben nu echter op zoek naar een goedkoop laadstation. Het gaat mij er vooral om dat ik 's ochtends/'s avonds gewoon kan inpluggen/uitpluggen zonder dat ik de kabel in de kofferbak hoef te leggen. Daarnaast moet het laadstation het stroomverbruik kunnen bijhouden, of in ieder geval het verbruik (in kWh) kunnen weergeven na elke laadbeurt. Wat zou jij aanraden? Alternatieve oplossingen zijn natuurlijk ook welkom! :)

1

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Laadstations voor elektrische auto's
StartBegin discussie