Motorfiets headsets

6 Discussies voor in Motorfiets headsets

Begin discussie
    Salvi_9000 1 jaar geleden in Motorfiets headsets

Muziek luisteren tijdens het motorrijden

Wat is op dit moment het beste systeem om muziek te luisteren tijdens het motorrijden? Wat gebruiken jullie? Ik heb de sena 50s, maar die overtuigt me niet zo voor het afspelen van muziek. Hij is niet erg luid en mist bas. Ik ben op zoek naar een luide, basvullende "koptelefoon" voor op de helm. Kun je me iets aanbevelen?

0

ChrisWhite93 2 jaren geleden in Motorfiets headsets

Sena Arai ACS10?

Is dit systeem naar verwachting binnenkort beschikbaar op digitec?

1

Anonymous 3 jaren geleden in Motorfiets headsets

Cardo Packtalk Edge

Cardo heeft onlangs een nieuw apparaat geïntroduceerd (Packtalk Edge). Je kunt het al bij de fabrikant bestellen. Wanneer zal het hier beschikbaar zijn?

1

maxmustang 3 jaren geleden in Motorfiets headsets

Sena Spider wanneer?

Hallo, krijg je binnenkort dit nieuwste van Sena?:-)

0

daccurda 3 jaren geleden in Motorfiets headsets

Motorradio voor 2 personen waarbij de smartphone optioneel is

Hoi Voor zover ik begrijp zijn er radiosystemen die op zichzelf staan en die waarbij je een smartphone kunt aansluiten. Is er ook een combinatie? Wat ik zou willen is: - Communicatie voor twee personen, bereik minstens 500m, liefst iets meer zonder smartphone-afhankelijkheid. - Extra Bluetooth-functie om tegelijkertijd een smartphone te koppelen om navigatieberichten enz. te ontvangen. Communicatie moet ook werken zonder smartphone Bestaat er zoiets? Wat voor soort opstelling zou ik nodig hebben? Het doel is de batterij van de smartphone te sparen en de communicatie in stand te houden.

0

fabianmemmer17 4 jaren geleden in Motorfiets headsets

Motorradio

Ik heb een radio nodig voor 2 personen maar dat je ook gesprekken kunt aannemen muziek is niet belangrijk wie weet wanneer goed voor mij? In de verte moet al ongeveer 500m minimaal zijn! Hartelijk dank

1

Orde van de
discussies
Forum voor Motorfiets headsets
StartBegin discussie