Adventskalenders

5 Discussies voor in Adventskalenders

Begin discussie
    Schwingiii 1 jaar geleden in Adventskalenders

Adventskalender

Goede dagen lieve community Ik ben op zoek naar een adventskalender voor mijn zoontje van binnenkort 2 jaar. Ik wil er graag een met houten dieren. Weet jij er toevallig een voordat ik alle adventskalenders bij Galaxus moet bekijken ;) Heel erg bedankt

1

Anonymous 4 jaren geleden in Adventskalenders

24 deurtjes voor de vrouw des huizes

Heb jij ideeën voor 24 kleine cadeautjes die je in een gepersonaliseerde kalender voor je vrouw/vriendin kunt stoppen?

+2

9

benuses 6 jaren geleden in Adventskalenders

Adventskalender voor mijn peetvader

Hé jongens Ik zoek een adventskalender voor mijn peetoom die 2,5 jaar jong is. Ik weet niet goed wat kinderen van deze leeftijd leuk vinden en wat niet gevaarlijk is om in te slikken en zo. Kunt u me alstublieft helpen? groeten

+8

13

Anonymous 4 jaren geleden in Adventskalenders

Adventskalender beste vader

Jammer dat je deze niet hebt

2

lui 5 jaren geleden in Adventskalenders

Kleine ramen om te openen die het ledikant voorstellen, waar zijn ze gebleven?

Een paar dagen geleden vond ik een paar leuke adventskalenders in A4 of A5 formaat, kleine vensters om te openen, die mooie taferelen uit de wieg voorstellen. Vandaag wilde ik er een paar kopen, maar ik kan ze niet meer vinden. Ik herinner me dat ze tussen de 3 en 6 dollar per stuk waard waren. Weet iemand waar ze heen zijn gegaan?

0

Orde van de
discussies
Forum voor Adventskalenders
StartBegin discussie